Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 21:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

9, een van de namen die mij de hardstyle in getrokken heeft en die mij keer op keer blijft bekoren. Verbeterpunt blijft wat meer diversiteit in de sets, maar vrijwel alle producties vind ik briljant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7. Geen artiesten waar ik iets speciaals mee/bij heb, maar weten altijd wel plaatjes te maken die ik over het algemeen wel waarderen kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 22:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

De discografie is een dikke 10 waard, maar de setjes zijn echt te voorspelbaar. Daarom een 9 gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2019 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor hun gehele discografie samen een 7. Het is over het algemeen niet helemaal mijn stijl, maar er zitten wel hele leuke platen tussen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
De discografie is een dikke 10 waard, maar de setjes zijn echt te voorspelbaar. Daarom een 9 gegeven.


Setjes zijn vaak te voorspelbaar inderdaad, daarom ook een 9 gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van hun begin tot 2012/2013 absolute bazen. Daarna ging het, samen met alle euforische hardstyle, hard achteruit. Komen nu af en toe nog met interessant plaatje voor mij. Setjes van 'vroeger' waren altijd wel prima van wat ik me kan herinneren. Tegenwoordig alleen bekend met hun classic sets. Dan draaien ze vrijwel alleen eigen platen met hier en daar een interessante overgang.

Ik weeg nu het verleden wel iets zwaarder dan de toekomst met dit cijfer maar dat verdienen ze wel als ze mij tegenwoordig ook nog kunnen aanspreken met euforisch. Krijgen van mij een 8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 12:24 
 
Hardtraxx Newbie

Echte bazen, een van de meest consistente producers in al die jaren wat mij betreft. Alleen hun uitstapje naar de house vond ik minder. Daarna hebben ze zich wat mij betreft erg goed herpakt en maken weer top plaatjes. Geen constante hit machines, maar produceren wel heel veel platen die in elke DJ set terug komen. Verder zijn het ook hele schappelijke jongens die tijd voor hun fans nemen en niet bezig zijn met drama maken. Een 9!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2019 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Music Made Addict in 2009 zo vaak beluisterd en nog steeds heerlijke nummers! Sound of Thunder :love: !
Daarnaast afgelopen 2 jaar weer flink aan de weg getimmerd en veel goede platen gemaakt!

Daarnaast erg veel zin in de Ghost stories Live sets! Van mij een dikke 9, geen 10 omdat er te weinig muziek van ze uit komt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2019 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke 9. Net geen perfectie, maar een discografie om trots op te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 22:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ik heb ze een 9 gegeven vind het echt bizar goede artiesten.
Vroeger waren ze zowiezo de beste toen waren hun nummer echt niet meer normaal.
Daarna waren ze een tijd heel slecht en gingen ze house maken helaas.
Gelukkig hadden ze zich in 2017 weer helemaal herpakt en een fantastische comeback gemaakt met heel veel heerlijke nummers erbij.
Vind het ook erg chill dat ze in hun classic sets altijd hun goeie nummers draaien erg fijn. Ik vind hun oude nummers wel beter als nu maar vind ze nu ook heel erg goed. Daarom een 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor deze scherpe analyse Hennie
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 21:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Bedankt voor deze scherpe analyse Hennie


Hier ook een scherpe analyse: Jouw reactie is kut


OT: Net geen 10 door hun mindere periode tussen 2012 - 2016, voor de rest alleen pareltjes, dus een 9!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2019 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ze muzikaal helaas wat minder geworden, maar het zijn erg sterke producers en ben in 't begin groot fan geweest!

Een 8 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2019 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Japper28 schreef:
Indy schreef:
Bedankt voor deze scherpe analyse Hennie


Hier ook een scherpe analyse: Jouw reactie is kut




waha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2019 20:14 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Tijd voor een nieuwe?
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen