Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
9.2 afgerond 9.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Olijfboompje schreef:
Deze man heeft voor mij nog nooit een mindere track gemaakt.

Put this on youtube
Breathe
Down with the hardstyle

Vind ik bijvoorbeeld wel wat mindere platen. Heb hem zelf een 9 gegeven omdat het productief gezien allemaal zo goed in elkaar zit. Ben ook erg benieuwd wat hij gaat geven samen met Willem a.s. zaterdag in de Jaarbeurs.

Vind jij Breathe een mindere track? en PTOY is een remix en is gwn een degelijke remix.
En DWTH is kwalitatief nog niet eens zo slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:24 
 
Hardtraxx Elite

Een dikke 10. Heeft dat uitleg nodig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Vind jij Breathe een mindere track? en PTOY is een remix en is gwn een degelijke remix.
En DWTH is kwalitatief nog niet eens zo slecht.

Ik vind Breathe een mindere track dan 'I See Stars of Delay Distortin' ja. Zelfde geld voor de andere nummers die ik als voorbeeld gebruikte. Daarom geef ik dus geen 10, kan imo ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Olijfboompje schreef:
Deze man heeft voor mij nog nooit een mindere track gemaakt.

Put this on youtube
Breathe
Down with the hardstyle

Vind ik bijvoorbeeld wel wat mindere platen. Heb hem zelf een 9 gegeven omdat het productief gezien allemaal zo goed in elkaar zit. Ben ook erg benieuwd wat hij gaat geven samen met Willem a.s. zaterdag in de Jaarbeurs.

Dat vind ik geen mindere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Roebén schreef:
Vind jij Breathe een mindere track? en PTOY is een remix en is gwn een degelijke remix.
En DWTH is kwalitatief nog niet eens zo slecht.

Ik vind Breathe een mindere track dan 'I See Stars of Delay Distortin' ja. Zelfde geld voor de andere nummers die ik als voorbeeld gebruikte. Daarom geef ik dus geen 10, kan imo ook niet.

Ja dat kan wel zijn, maar om he tnu egt als mindere tracks te bestempelen, oke, misschien mindere tracks tegenover zijn parels maar dat heeft elke dj, en inderdaad, een 10 geven kan egt nooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
Ja dat kan wel zijn, maar om he tnu egt als mindere tracks te bestempelen, oke, misschien mindere tracks tegenover zijn parels maar dat heeft elke dj, en inderdaad, een 10 geven kan egt nooit.

Ik zeg niet minder, ik zeg minder als (overige goede platen). Iedere DJ heeft inderdaad mindere platen, en daarom kan een 10 in mijn ogen (!) nooit.

Ben wel benieuwd Olijfboompjuh wat jij wél mindere platen van Wildstylez vind. Of vind je alles gewoon een 10? Dan zijn we snel uitgediscussieerd. ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Voor mij een 8, z'n setjes zijn niet altijd mijn stijl maar zijn producties zijn wel ijzersterke melodieuze platen.


Voor mij ook, een dikke 8 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Roebén schreef:
Ja dat kan wel zijn, maar om he tnu egt als mindere tracks te bestempelen, oke, misschien mindere tracks tegenover zijn parels maar dat heeft elke dj, en inderdaad, een 10 geven kan egt nooit.

Ik zeg niet minder, ik zeg minder als (overige goede platen). Iedere DJ heeft inderdaad mindere platen, en daarom kan een 10 in mijn ogen (!) nooit.

Ben wel benieuwd Olijfboompjuh wat jij wél mindere platen van Wildstylez vind. Of vind je alles gewoon een 10? Dan zijn we snel uitgediscussieerd. ;-)

Ik vind eigenlijk dat Wildstylez geen mindere platen heeft.
Iedere plaat heeft wel iets wat mij erg aanspreekt. Iets wat ik niet bij veel producers kan zeggen.

Ik vind niet alles een 10, maar ik vind wel dat hij hem verdient.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Down with the hardstyle


Allemaal geniale platen met bovenstaande als uitzondering. Gewoon perfecte solos altijd , 10 dus ook van mijn kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij (en velen) de Mozart van Hardstyle. Een dikke vette 9 dus :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

10 :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben benieuwd wie die 1 en 2 hebben gegeven.. ze durven iig geen uitleg erbij te geven, dat is wel jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een acht, het is niet m'n favoriete artiest maar hij heeft wel altijd goede producties. De sets van deze man vind ik bijna nooit wat aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:22 
 

Een 7.5 die ik afrond naar een 7. Ik vind zn producties heel erg sterk, vrijwel allemaal. Maar helaas vind ik zijn setjes meestal enorm voorspelbaar, met weinig vernieuwing. Graag zou ik dat wat afwisselender willen zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:34 
 
Hardtraxxer

Als je een track als Clubbin' maakt (die in mijn optiek ondergewaardeerd wordt) verdien je het om een 9 te krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 16:59 
 
Hardtraxx Elite

Wildstylez is en blijft mijn favoriete producer/dj. Vandaar ook een verdiende 10!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
ben benieuwd wie die 1 en 2 hebben gegeven.. ze durven iig geen uitleg erbij te geven, dat is wel jammer!

Die stemmen moet je eigenlijk niet eens meetellen :P
Deze man kun je echt geen 1 of 2 geven, enige die ik daar toe in staat stel zijn trolls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 17:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Brainweavers schreef:

ben benieuwd wie die 1 en 2 hebben gegeven.. ze durven iig geen uitleg erbij te geven, dat is wel jammer!

Die stemmen moet je eigenlijk niet eens meetellen
Deze man kun je echt geen 1 of 2 geven, enige die ik daar toe in staat stel zijn trolls.


Ja Idd een beetje jammer. Gwoon niet meetellen die cijfers, zelfs als je er totaal niet van houdt zul je wss nog een voldoende moeten geven omdat de tracks van wildstylez kwalitatief gwn goed zijn.

Zelf groot fan van wildstylez. Dus een 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 17:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Een 7. Heeft hele gave producties, maar ook mindere die me helemaal niks doen. Dus gewoon een goede voldoende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 17:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JB1991 schreef:
Ja Idd een beetje jammer. Gwoon niet meetellen die cijfers, zelfs als je er totaal niet van houdt zul je wss nog een voldoende moeten geven omdat de tracks van wildstylez kwalitatief gwn goed zijn.

Zelf groot fan van wildstylez. Dus een 10

Natuurlijk wel, het topic heet waardeer een artiest. Als je iemand verschrikkelijk slecht vind, om wat voor reden dan ook (spreekt je tótaal niet aan), kan je altijd een 1 of een 2 geven. In dit geval lijkt mij het ook zeer onwaarschijnlijk maar strikt gezien moet je dat gewoon meetellen.

Op de manier waarop jij redeneert zou je 10-en ook niet mee hoeven tellen omdat niemand perfect zou zijn. Daar gaat het ook totaal niet om in deze poll.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als DJ: Draait helaas zeer voorspelbaar en niet gevarieerd. Te veel eigen recent werk en dat van de NC en overige Scantraxx hitjes. Setjes zijn niet echt interessant imo. Hij mixt wel lekker overigens, veel typische Wildstylez bass-switches, hou ik wel van. een 6je voor zijn dj-sets, met name door de (te) voorspelbare trackkeuze
Als Producer: Veel goede tracks. Dit jaar heeft hij zich bewezen met tracks als Breathe, I see stars, little red noisy thing remix. Helaas ook aardig wat té standaard mainstream tracks als Delay Destortion, Back 2 Basics en Lonely, die gaan wat mij betreft snel vervelen. Ook zijn oudere werk is dik in orde, en natuurlijk Project One. Als producer een 8

6+8 = 14
14/2 = 7.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Natuurlijk wel, het topic heet waardeer een artiest. Als je iemand verschrikkelijk slecht vind, om wat voor reden dan ook (spreekt je tótaal niet aan), kan je altijd een 1 of een 2 geven. In dit geval lijkt mij het ook zeer onwaarschijnlijk maar strikt gezien moet je dat gewoon meetellen.
Op de manier waarop jij redeneert zou je 10-en ook niet mee hoeven tellen omdat niemand perfect zou zijn. Daar gaat het ook totaal niet om in deze poll.


Ik geef ook een tien om die een en twee te compenseren, want ik ben ook van mening dat je normaal niet hoger dan een negen kunt krijgen, en ik zou normaal gesproken dus ook een negen hebben gegeven.
(Maar als ik bijv. Thera helemaal niks vindt ga ik daar nog geen 1 voor geven, omdat dit gwn niet reeel is.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

9. Beste producer die er is qua techniek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 19:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JB1991 schreef:
Ik geef ook een tien om die een en twee te compenseren, want ik ben ook van mening dat je normaal niet hoger dan een negen kunt krijgen, en ik zou normaal gesproken dus ook een negen hebben gegeven.
(Maar als ik bijv. Thera helemaal niks vindt ga ik daar nog geen 1 voor geven, omdat dit gwn niet reeel is.)

Jij geeft een artiest een cijfer wat gebaseerd is op compensatie van een slechte beoordeling van iemand anders.

Probeer ´t nog eens.
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen