Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 17:01 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind dat Kodex wel een acht heeft verdiend, de melo's weten mij altijd wel te pakken, weekend, no time to waste, cold earth en run the flow :thumbsup:
En de setjes zitten ook altijd wel prima in elkaar ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem nooit live horen draaien, maar radiosets zijn altijd wel in orde. Verder qua producties best wisselend. De ene keer leuk (Weekend, Paranormal Activities), maar af en toe ook wat minder. Ga ook voor een 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geef Kodex een 7. Leuke, gevarieerde producties met af en toe een uitblinker. Toch denk ik dat ie nog veel beter en professioneler kan. Ik denk dat we nog niet klaar met hem zijn voorlopig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Puur afgaande op producties: Een 8 :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

6, vind zijn rauwe producties erg sterk maar zijn melodieuse producties erg zwak
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 20:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb echt geen flauw idee wat ik hier ga stemmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7. Tracks van hem zijn prima, soms met een hele lekkere uitschieter als Nucleic Acid en Universe (Paralel mix). Alleen vind ik dat zijn kicks soms iets te veel op de voorgrond staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

7, wisselvallig met zijn tracks. Nucleic Acid, Paranormal Activities en Daimonic zijn echt heerlijke tracks, maar de meeste minder duistere tracks zijn toch erg matig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 10:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Kodex krijgt een 7,5.

Nu Wildstylez
Voor mij een 8, z'n setjes zijn niet altijd mijn stijl maar zijn producties zijn wel ijzersterke melodieuze platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9. In de softere regionen gewoon de aller, allersterkste. Ik heb al zo lang elke productie goed gevonden en qua draaien kan hij het ook wel. Enige wat misschien mist in zijn sets is wat afwisseling, dus als je hem vaker ziet draait hij veel hetzelfde. Maar goed, overall gewoon echt een hele sterke DJ/Producer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 10:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Producer goed..

Maar dj :lol: :lol: :lol: Heeft mijn hele qountdown toen verneukt xd Of hij heeft qountdown verneukt.

dj : 3
Producer : 8

3+8 = 11 maakt 5,5 .. Maar ben zo lief dus geef hem een 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:04 
 

een dikke 9 voor Wildy :worship: zijn eerdere producties waren al kei sterk en zijn huidige producties ook, hij is echt de melodie-man :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duidelijk een 10.
Deze man heeft voor mij nog nooit een mindere track gemaakt.
Briljante melodieën, sferen en tijdens DJ setjes stelt hij mij nooit teleur.

Een 10 suggereert dat het niet beter kan, dit kan zeker wel, maar dit is een van de weinige DJ's die ik werkelijk waar een 10 kan toekennen en daarom doe ik dat ook.

Deze man houdt mij aan de melodische hardstyle gekluisterd en blijft mij kippenvel geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
9. In de softere regionen gewoon de aller, allersterkste. Ik heb al zo lang elke productie goed gevonden en qua draaien kan hij het ook wel. Enige wat misschien mist in zijn sets is wat afwisseling, dus als je hem vaker ziet draait hij veel hetzelfde. Maar goed, overall gewoon echt een hele sterke DJ/Producer.


eens! maar ik wil daaraan toevoegen:

ik vind dat Wildstylez tijdens shows de laatste tijd steeds 'losser' komt en hij draait steeds meer rauwere (voor zijn doen) dingen als G4H, Adaro, Titan (die remix van Symphonic Feedback) dus het is echt niet alleen maar hitjesparade.. en op Qlimax was hij vorig jaar gewoon zeer goed bezig! Je moet hem als dj niet iedere week zien, maar als je hem 1x per paar maanden ziet blijven zijn optredens wel boeien denk ik!

ook de producer waardoor ik hardstyle ben gaan luisteren: een 10
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax moet wel 1 van zijn beste sets zijn. Dat uur solo + een half uur met NC was gewoon het beste wat die avond te bieden had. Verniewend, divers, goed gemixt, alles zat erin. Dat + de show die avond.. Dat was echt zijn moment to shine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

voor wildstylez een hele dikke 9, 1 van de weinige dj's die gewoon heerlijke mainstream platen blijft producen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

8. Hij maakt echt de beste melodiën uit de hardstyle wereld en draaien kan hij ook best :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 11:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

9, beste euphorische producer in de scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Producties een 9,5, en sets een 7,5.

Wildstylez zijn platen luister ik liever thuis, daarom alsnog een 9, omdat zijn producties bij mij zwaarder tellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9. Omdat zn producties altijd sterk zijn en omdat hij een van de weinige melodieuse artiedten dir ik eigenlijk al vanaf het begin vet vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
9, beste euphorische producer in de scene

Dit dus. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9.5, hele sterke producer, misschien wel bij de sterkste over all , maar zeker op euphorisch/melodisch vlak. Die tracks zijn stuk voor stuk kwaliteit, doet zijn ding, is ook renovatief (Huh?) en ga zo maar door. Sets kunnen inderdaad iets meer gevarieerd, maar swat, ga er niet elke zaterdag naartoe en het is best wel vet, zijn sets kunnen mij trouwens altijd bekoren, al is het niet altijd even gevarieerd, die tracks doen het altijd goed bij mij.
Wildstylez is een naam die mij kan overhalen naar een feest te gaan en verveelt me geen elke keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

9.2 afgerond 9. Heel dik! Maar ook soms missers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij produceerd gewoon erg kwalitatieve platen, die allemaal erg divers zijn. Een 9 dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2011 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Deze man heeft voor mij nog nooit een mindere track gemaakt.

Put this on youtube
Breathe
Down with the hardstyle

Vind ik bijvoorbeeld wel wat mindere platen. Heb hem zelf een 9 gegeven omdat het productief gezien allemaal zo goed in elkaar zit. Ben ook erg benieuwd wat hij gaat geven samen met Willem a.s. zaterdag in de Jaarbeurs.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen