Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan

1
0
No votes
2
0
No votes
3
0
No votes
4
0
No votes
5
0
No votes
6
1
1%
7
10
11%
8
27
28%
9
35
37%
10
22
23%

Total votes: 95

Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Valt natuurlijk niet te ontkennen dat deze man echt veel bazige producties op zijn naam heeft staan.. Niet alleen solo, maar ook samen met Tatanka en Activator. Heel veel pareltjes. :) Tot en met zijn Raw Style EP vond ik hem geweldig, maar sindsdien is ie jammer genoeg steeds meer afgezwakt qua producties. Another Level EP, Winter, The Revolution, Madhouse etc. vind ik allemaal niks. Setjes zijn ook niet zo bijzonder meer.. Heel weinig verrassends, maar zijn zo af en toe nog wel te doen. Al met al krijgt ie van mij toch een 8, vooral vanwege zijn hele sterke periode van 2006 t/m 2010.
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Kan me in bovenstaande wel vinden, The Crew :loving:
Ook een 8 van mij dus. ^^
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
8.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
8, die man laat me altijd verassen en ligt altijd precies in de grens tussen hardstyle en raw (om het even in andermans tong te plaatsen)
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Een 6, vind er echt geen zak meer aan sinds zijn Creation EP. Hij is voor mij van een gewaardeerd creatief hoogstaande producer gedegradeerd naar een inspiratieloze, uitmelkende artiest die teveel geeft om zijn populariteit.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
Gruwelijke nummers gemaakt vroeger. Een tijdje daarna, in de tijd van Vintage, Creation, The Crew, How Much Can You Take, I Hate U, Rawstyle etc, was het zelfs een van m'n favoriete producers. Zijn sets waren toen ook heldig, ook al was het veel eigen werk (Q-Base 2010 :drool: ). Nu komt er nog af en toe eens een leuk plaatje uit. Maar geef hem alsnog een 8 :)
Hardtraxxer
520 posts member since 2009
last seen Jan 2018
Vind dat Zatox nog steeds wel een hele dikke 7 verdient, ondanks dat hij de laatste tijd vrijwel niks vernieuwends meer maakt. Hij teert wel redelijk op z'n verleden hiervoor, dus als hij z'n huidige lijn doorzet dan zakt dat cijfer waarschijnlijk wel een keer :P
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Hij krijgt van mij een 9. Platen zoals Vintage, Drop The Track, Choir, Headwave, Stand Up, So High, Master & Slave en de collabs met activator waren stuk voor stuk geniaal :worship: Laatste tijd wel wat minder, maar weet mij met bijvoorbeeld Odissea nog wel te boeien. Another Level EP was wel 1 grote flop imo. Die Another Level (Raw Mix) climax was gewoon copy/paste werk van een oudere plaat van hem. (Gerardo Roschini - Rollerock) Setjes van hem nooit echt geluisterd op Q-Base 2009 na, wat (ondanks veel eigen werk) echt een geweldige set was.
Hardtraxxer
148 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Veel topplaten op zijn naam staan die regelmatig in de auto gedraaid worden dus 8
O
Hardtraxx Addict
1337 posts member since 2011
last seen May 2016
Nog een 8 van mij hier! Heeft al meerdere keren mij weten te overtuigen en zelfs zijn liveset op Bassleader 2011 was geniaal hard. De laatste tijd vind ik zijn nummers een beetje minder, maar ik verwacht nog mooie nummers van onze Italian Genius :)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
vroeger had hij hele dikke platen, vanaf Raw Style E.P is het een beetje hetzelfde waar af en toe nog wel vet plaatje tussen zat
een 7 hierom :)
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Vroeger altijd lekker platen daarna is hij eentoniger gaan producen ookal kunnen die nummers mij ook wel minimaal bekoren
verder heeft hij nog steeds stevige producties alleen vernieuwing zal geen prob zijn

Edit: ik heb hem een 7 gegeven
Last edited by Wout1997 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 19 days ago
8, in de periode die iedereen hier zo geweldig vindt, had ik juist wat minder met Zatox dan nu. Juist vanaf de Vintage EP vind ik hem veel beter geworden. Platen zoals Ear Fucking, Odissea, Unborn, Poltergeist en Creation zet ik nog regelmatig met veel plezier op :D
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Ik geef aan 8 voor Zatox, omdat hij toxh een grote bijdrage heeft geleverd aan de scene. Zowel een aantal jaren geleden als nu. Een goed voorbeeld vind ik 'Unborn'.
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
Ook een 8 gegeven
Heeft erg veel lekkere nummertjes, jammer dat het de laatste tijd niet echt vernieuwend meer is.
V
Hardtraxxer
391 posts member since 2010
last seen 14 hours ago
In het verleden een enorme held met al zijn aliassen! Nu maakt die nog steeds lekkere tracks! Wel weinig variatie in de tracks, maar het blijven stuk voor stuk lekkere tracks. Een 9, vooral door de early jaren met zijn aliassen!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
vroeger: goud
nu: :cry:

6je
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Ik geef hem een 8, heeft vele topnummers geproduceerd, maar de laatste tijd vind ik hem veel minder producen dan voorheen. Hij mag wel weer eens wat harders/anders uit de kast gaan trekken :). Ook zijn z'n sets altijd erg eentonig! 2 nummers van een andere dj, de ene helft oude nummers van 'm , andere helft nieuwe. Altijd hetzelfde dus :P.
Hardtraxxer
69 posts member since 2008
last seen Feb 2026
Een 8, alleen al vanwege de diepgang in zijn kick creaties. Geen ander die daar zoveel kracht in kan verwerken :) !
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Held toen en een held nu.
Hij is gewoon nu alleen andere weg ingeslagen qua stijl in vergelijking met zijn oudere platen.
Maar wat hij maakt is nog altijd goed te doen.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Intervention wrote:vroeger had hij hele dikke platen, vanaf Raw Style E.P is het een beetje hetzelfde waar af en toe nog wel vet plaatje tussen zat
een 7 hierom :)
Sluit ik mij bij aan. :)
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Danny H wrote:Held toen en een held nu.
Hij is gewoon nu alleen andere weg ingeslagen qua stijl in vergelijking met zijn oudere platen.
Maar wat hij maakt is nog altijd goed te doen.
Helemaal mee eens, al mag die kick nu echt wel eens anders :P toch een 8 voor hem. Setjes zijn helaas altijd wat minder, anders was het een 9 geweest :)
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Qua producties een 8, qua setjes een 4, dat maakt hem gemiddeld een 6. Beetje jammer, want zijn oudere producties zijn sowieso een 9 waard.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Vind bijna al zijn platen leuk. Zou hem hier zo een 9 voor geven. Maar wegens meestal saaie TL's een 8 (hoewel ik hem op Qlimax wel knallen vond)
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Heb hem een 9 gegeven, vroeger was hij echt mijn all-time favourite. Geen set ging onopgemerkt voorbij, tegenwoordig vind ik zijn setjes ook altijd nog wel goed te doen. Als deze vraag over 6 maanden weer werd gesteld en hij had nog steeds dezelfde kick, was het een 8 geweest :)