Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:29 

Hardtraxx Veteran

Valt natuurlijk niet te ontkennen dat deze man echt veel bazige producties op zijn naam heeft staan.. Niet alleen solo, maar ook samen met Tatanka en Activator. Heel veel pareltjes. :) Tot en met zijn Raw Style EP vond ik hem geweldig, maar sindsdien is ie jammer genoeg steeds meer afgezwakt qua producties. Another Level EP, Winter, The Revolution, Madhouse etc. vind ik allemaal niks. Setjes zijn ook niet zo bijzonder meer.. Heel weinig verrassends, maar zijn zo af en toe nog wel te doen. Al met al krijgt ie van mij toch een 8, vooral vanwege zijn hele sterke periode van 2006 t/m 2010.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:32 

Hardtraxx Veteran

Kan me in bovenstaande wel vinden, The Crew :loving:
Ook een 8 van mij dus. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:36 

Hardtraxx Veteran

8.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:42 

Hardtraxx Veteran

8, die man laat me altijd verassen en ligt altijd precies in de grens tussen hardstyle en raw (om het even in andermans tong te plaatsen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:48 

Aan het typen...

Een 6, vind er echt geen zak meer aan sinds zijn Creation EP. Hij is voor mij van een gewaardeerd creatief hoogstaande producer gedegradeerd naar een inspiratieloze, uitmelkende artiest die teveel geeft om zijn populariteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:34 

Hardtraxx Crew

Gruwelijke nummers gemaakt vroeger. Een tijdje daarna, in de tijd van Vintage, Creation, The Crew, How Much Can You Take, I Hate U, Rawstyle etc, was het zelfs een van m'n favoriete producers. Zijn sets waren toen ook heldig, ook al was het veel eigen werk (Q-Base 2010 :drool: ). Nu komt er nog af en toe eens een leuk plaatje uit. Maar geef hem alsnog een 8 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 15:58 

Hardtraxxer

Vind dat Zatox nog steeds wel een hele dikke 7 verdient, ondanks dat hij de laatste tijd vrijwel niks vernieuwends meer maakt. Hij teert wel redelijk op z'n verleden hiervoor, dus als hij z'n huidige lijn doorzet dan zakt dat cijfer waarschijnlijk wel een keer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:25 

Hardtraxx Veteran

Hij krijgt van mij een 9. Platen zoals Vintage, Drop The Track, Choir, Headwave, Stand Up, So High, Master & Slave en de collabs met activator waren stuk voor stuk geniaal :worship: Laatste tijd wel wat minder, maar weet mij met bijvoorbeeld Odissea nog wel te boeien. Another Level EP was wel 1 grote flop imo. Die Another Level (Raw Mix) climax was gewoon copy/paste werk van een oudere plaat van hem. (Gerardo Roschini - Rollerock) Setjes van hem nooit echt geluisterd op Q-Base 2009 na, wat (ondanks veel eigen werk) echt een geweldige set was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:37 

Hardtraxxer

Veel topplaten op zijn naam staan die regelmatig in de auto gedraaid worden dus 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 16:55 

Hardtraxx Addict

Nog een 8 van mij hier! Heeft al meerdere keren mij weten te overtuigen en zelfs zijn liveset op Bassleader 2011 was geniaal hard. De laatste tijd vind ik zijn nummers een beetje minder, maar ik verwacht nog mooie nummers van onze Italian Genius :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:38 

Hardtraxx Veteran

vroeger had hij hele dikke platen, vanaf Raw Style E.P is het een beetje hetzelfde waar af en toe nog wel vet plaatje tussen zat
een 7 hierom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:46 

Hardtraxx Veteran

Vroeger altijd lekker platen daarna is hij eentoniger gaan producen ookal kunnen die nummers mij ook wel minimaal bekoren
verder heeft hij nog steeds stevige producties alleen vernieuwing zal geen prob zijn

Edit: ik heb hem een 7 gegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 17:52 

Hardtraxx Veteran

8, in de periode die iedereen hier zo geweldig vindt, had ik juist wat minder met Zatox dan nu. Juist vanaf de Vintage EP vind ik hem veel beter geworden. Platen zoals Ear Fucking, Odissea, Unborn, Poltergeist en Creation zet ik nog regelmatig met veel plezier op :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:14 

Hardtraxx Elite

Ik geef aan 8 voor Zatox, omdat hij toxh een grote bijdrage heeft geleverd aan de scene. Zowel een aantal jaren geleden als nu. Een goed voorbeeld vind ik 'Unborn'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:21 

Hardtraxxer

Ook een 8 gegeven
Heeft erg veel lekkere nummertjes, jammer dat het de laatste tijd niet echt vernieuwend meer is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:28 

Hardtraxxer

In het verleden een enorme held met al zijn aliassen! Nu maakt die nog steeds lekkere tracks! Wel weinig variatie in de tracks, maar het blijven stuk voor stuk lekkere tracks. Een 9, vooral door de early jaren met zijn aliassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:32 

Hardtraxx Veteran

vroeger: goud
nu: :cry:

6je
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 18:36 

Hardtraxx Veteran

Ik geef hem een 8, heeft vele topnummers geproduceerd, maar de laatste tijd vind ik hem veel minder producen dan voorheen. Hij mag wel weer eens wat harders/anders uit de kast gaan trekken :). Ook zijn z'n sets altijd erg eentonig! 2 nummers van een andere dj, de ene helft oude nummers van 'm , andere helft nieuwe. Altijd hetzelfde dus :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 19:46 

Hardtraxxer

Een 8, alleen al vanwege de diepgang in zijn kick creaties. Geen ander die daar zoveel kracht in kan verwerken :) !
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:03 

Hardtraxx Elite

Held toen en een held nu.
Hij is gewoon nu alleen andere weg ingeslagen qua stijl in vergelijking met zijn oudere platen.
Maar wat hij maakt is nog altijd goed te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
vroeger had hij hele dikke platen, vanaf Raw Style E.P is het een beetje hetzelfde waar af en toe nog wel vet plaatje tussen zat
een 7 hierom :)

Sluit ik mij bij aan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:00 

Hardtraxx Veteran

Danny H schreef:
Held toen en een held nu.
Hij is gewoon nu alleen andere weg ingeslagen qua stijl in vergelijking met zijn oudere platen.
Maar wat hij maakt is nog altijd goed te doen.

Helemaal mee eens, al mag die kick nu echt wel eens anders :P toch een 8 voor hem. Setjes zijn helaas altijd wat minder, anders was het een 9 geweest :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 21:08 

Hardtraxx Elite

Qua producties een 8, qua setjes een 4, dat maakt hem gemiddeld een 6. Beetje jammer, want zijn oudere producties zijn sowieso een 9 waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

Vind bijna al zijn platen leuk. Zou hem hier zo een 9 voor geven. Maar wegens meestal saaie TL's een 8 (hoewel ik hem op Qlimax wel knallen vond)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 22:45 

Hardtraxx Veteran

Heb hem een 9 gegeven, vroeger was hij echt mijn all-time favourite. Geen set ging onopgemerkt voorbij, tegenwoordig vind ik zijn setjes ook altijd nog wel goed te doen. Als deze vraag over 6 maanden weer werd gesteld en hij had nog steeds dezelfde kick, was het een 8 geweest :)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen