Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 15:17 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Ik wil mijn stem graag wijzigen na afgelopen zaterdag, kan dat? Wat een bazenset hebben ze neergezet! :worship:

Meen je dit? Het enige wat die gasten anders doen met verschillende live-acts zijn de volgorde en de opbouw van de tracks.. En zelfs die is altijd dramatisch.. Maken amper tracks. Wat een over rated kut live-act man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 15:23 

Donateur

Nando schreef:
Chukkels schreef:
Ik wil mijn stem graag wijzigen na afgelopen zaterdag, kan dat? Wat een bazenset hebben ze neergezet! :worship:

Meen je dit? Het enige wat die gasten anders doen met verschillende live-acts zijn de volgorde en de opbouw van de tracks.. En zelfs die is altijd dramatisch.. Maken amper tracks. Wat een over rated kut live-act man.

Ga je mond is spoelen :oh:

Gunz 4 hire is echt wel vet :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 15:32 

Hardtraxx Veteran

Was een zeer leuke live-act zaterdag. Tussen de tracks door een stukje introductie naar een nieuwe plaat, vinden de meeste mensen wel vet denk ik. Paar heerlijke platen werden er nog gedraaid. Onder andere Under Attack/ Sorrow/ Resistance/ Muse Bootleg vond ik gruwelijk lekker. De maskers/ pakken zijn ook supertof, en ze zwepen het publiek goed mee :thumbsup:

Misschien niet voor iedereen weggelegd, en je moet het ook niet te vaak zien denk ik, maar wel een hele toffe nieuwe benadering van de liveset binnen de Hardstyle-scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 15:55 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Chukkels schreef:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:44 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Chukkels schreef:

Zoals iedere artiest(en) die een live-act neerzetten? Het verschil zit hem ook altijd in de opbouw, edits, ..
Dat ze amper tracks maken zal vast wel te maken hebben met hun solo performances enzo.

Voor de rest kan ik er me wel in vinden dat ze het wat meer exclusiever kunnen maken. Zeg maar wat zoals de Donkey Rollers. Ze worden echt teveel geboekt en daardoor geraken mensen er wat meer op uit gekeken. Wat betreft overrated.. tja, hun act is wel vet. De maskers, pakken, tracks vallen heel goed mee alleen moet je ze niet te veel horen. Heb ze 1x live gezien en heb me heel goed geamuseerd.
Heb ze zelf een 9 gegeven op basis daarvan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:47 

Hardtraxxer

WZY schreef:
een 5, denk dat 'saai' en 'voorspelbaar' de sleutel woorden zijn als omschrijving voor deze act. :yawn:

Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 17:52 

Donateur

Vind eigenlijk alleen AVIO en DR speciaal om live te horen. Snap sowieso niet waarom DJ's hun setjes niet wat interessanter maken met wat edits en mashups ofzo. Als je vorig jaar KO luistert zat elke set bomvol met dat soort edits en dat vergrootte het luisterplezier wel erg vind ik.

Ben het er mee eens dat het continu hetzelfde in een andere volgorde is. Élke keer weer Sorrow heb ik nu ook wel weer gezien trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Chukkels schreef:

Ik meen het echt! Op Decibel, Thrillogy, XXlerator, Qlimax en Fusion of Dance heb ik er niet al te veel van meegekregen omdat ik onder andere te ver naar achteren stond, maar nu het ik het vanaf vooraan meegemaakt en moet ik zeggen dat deze gasten zoveel energie overbrengen en er echt iets speciaals van maken! Dus voor mij een goede reden om ze 2 punten erbij te geven. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:21 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Dit dus, hier had ik voor de avond niet zo heel veel zin in. Maar man-o-man wat zetten ze een gruwelijke set neer! De performance was echt om te smullen. Vooral met de rook-pistolen (supervet!). Oké, plaatjes heb ik ondertussen wel te vaak gehoord, Maar echt een heerlijke performance! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 18:33 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Was een zeer leuke live-act zaterdag. Tussen de tracks door een stukje introductie naar een nieuwe plaat, vinden de meeste mensen wel vet denk ik. Paar heerlijke platen werden er nog gedraaid. Onder andere Under Attack/ Sorrow/ Resistance/ Muse Bootleg vond ik gruwelijk lekker. De maskers/ pakken zijn ook supertof, en ze zwepen het publiek goed mee :thumbsup:

Misschien niet voor iedereen weggelegd, en je moet het ook niet te vaak zien denk ik, maar wel een hele toffe nieuwe benadering van de liveset binnen de Hardstyle-scene.

Hoe is The Resistance?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:17 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Hoe is The Resistance?

Gruwelijk vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 19:19 

Hardtraxx Veteran

MacMichael schreef:
Hoe is The Resistance?

Beide climaxen zijn heerlijk energiek. E-Force invloeden denk ik met die heerlijke drive in de climaxen.

Kicks & synths zijn niet zo bijzonder, standaard Gunz for Hire track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:11 

Hardtraxx Veteran

Gunz For Hire krijgt een dikke 8 :D
Mede door Sorrow en Muse bootleg :loving:
En ze zorgen altijd voor een ongeziene sfeer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 20:16 

Hardtraxx Addict

Slechts een zesje. Puur door de eentonigheid van de platen als ik ze live hoor.
Dan kan het mij totaal niet bekoren op een enkele plaat na dan.
Verder zijn de platen wel erg vet om thuis te horen, maar na een paar
keer luisteren ben ik ze al beu, jammer. Verder twee top DJ's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2012 22:31 

Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
MacMichael schreef:
Hoe is The Resistance?

Beide climaxen zijn heerlijk energiek. E-Force invloeden denk ik met die heerlijke drive in de climaxen.

Kicks & synths zijn niet zo bijzonder, standaard Gunz for Hire track.

Ah chill.

Zijn er trouwens nog geruchten van nieuwe G4H tracks? En wat is de laatste, Sorrow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 00:02 

Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Gangsters Gaan Dansen
Morgen komt er weer een nieuwe.

Niet dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 04:02 

Kraak... Piep...

Jurheinen schreef:
D-Nemacyst schreef:
Gangsters Gaan Dansen
Morgen komt er weer een nieuwe.

Niet dus?

Drukke dag. Zal er morgen wat aan doen als ik er aan toe kom op school :P
Ben hooguit 1 uur thuis gister en vandaag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

Donkeys aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:13 

Kraak... Piep...

Geweer huurschuur een 7,4

Nu Zatox
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:40 

Hardtraxx Veteran

8. Vooral door z'n vroegere werk. Heeft behoorlijk wat pareltjes afgeleverd en is de artiest die Qlimax 2010 tot een veredeld succes gemaakt. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:44 

Hardtraxx Veteran

Ik geef Zatox een 7.5, maar twijfel dan tussen een 7 en een 8. Dan ga ik toch voor een 7 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:49 

Bierkoning

Producties: 8,5 (Vooral door z'n verleden)
Sets: 7,5

Geeft samen een 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

Zatox.. zijn oudere platen zijn echt heel vet! de Creation EP. ook nog maar toen de Rawstyle EP kwam sindsdien is die echt bergafwaarts gegaan.. sounds zijn altijd hetzelfde.. kick is ook vaak hetzelfde vind hem nu een stuk intressanter als vroeger.. luisteren regelmatig nog zijn oude platen :)
live heb ik hem 1x gezien was een leuke set alleen soms dacht ik dat ik naar 1 track aan het luisteren was.. opbouw klopt soms ook niet helemaal maarja Zatox krijgt van mij een 7 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:06 

Hardtraxx Veteran

Afgezwakt qua producties, steeds meer van hetzelfde. Daarnaast vind ik zijn sets ook totaal niet interessant. Een 6je
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2012 14:07 

Hardtraxxer

Heeft veel lekkere nummers, een 7!
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen