Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 97  Volgende

Welk cijfer geef jij : D-Block & S-Te-Fan
1 0%  0%  [ 0 ]
2 0%  0%  [ 0 ]
3 0%  0%  [ 0 ]
4 0%  0%  [ 0 ]
5 0%  0%  [ 0 ]
6 1%  1%  [ 1 ]
7 11%  11%  [ 10 ]
8 28%  28%  [ 27 ]
9 37%  37%  [ 35 ]
10 23%  23%  [ 22 ]
Totaal aantal stemmen : 95
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 8. Heel veel dikke tracks, vooral rond 2008, maar nog steeds produceren ze wel lekker. Setjes zijn ook altijd wel dik, want ze draaien vaak tracks die je niet vaak hoort en ook vaak hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 8 geef ik ze ook wel :D
Altijd variable tracklists en produceren al lange tijd op topniveau :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ook een 8. Hou heel erg van dat stijltje, met als klapper Unleashed. Ook bij de sets van hun verveel ik me nooit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 8 lijkt me inderdaad wel fair :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 20:38 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Een 7.
Vond ze tot en met Unleased erg goed produceren, vooral de sys-x releases.
De laatste 2 jaar vind ik ze een stuk minder, er is geen enkele plaat die me boeit, op de yellow minute remix na.
Hoe ze draaien weet ik niet, ik vermijd ze meestal vanwege hun trackkeuze de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Een 7.
Vond ze tot en met Unleased erg goed produceren, vooral de sys-x releases.
De laatste 2 jaar vind ik ze een stuk minder, er is geen enkele plaat die me boeit, op de yellow minute remix na.
Hoe ze draaien weet ik niet, ik vermijd ze meestal vanwege hun trackkeuze de laatste tijd.

Als je niet weet hoe ze draaien, hoe kun je hun trackkeuze dan beoordelen :P?
Of kijk je alleen naar een paar livesets die zijn vrijgegeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 20:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Livesets + feestverslagen, daar worden ook meestal een hoop van de tracks genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 20:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nou ze hebben mij toch geregeld verrast toen ik ze live heb horen draaien, plaatjes als Motherfuck, Fusion of Sound, Surge of Power, Angel of the Sun, Godz Power etc. zijn toch niet tracks die je nog bij veel artiesten hoort. En daarnaast draaien ze ook best veel recenter werk van anderen ipv alleen van zichzelf, waar veel dj's nog een voorbeeld aan kunnen nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 21:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zoveel recent eigen werk hebben ze ook niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 21:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zoveel recent eigen werk hebben ze ook niet :P


Haha ja oke, maar ook niet alleen maar A2R spul, wat je misschien wel zou verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Een 8. Heel veel dikke tracks, vooral rond 2008, maar nog steeds produceren ze wel lekker. Setjes zijn ook altijd wel dik, want ze draaien vaak tracks die je niet vaak hoort en ook vaak hard.

Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een 9. In waardering de laatste tijd enorm gestegen.

Ik houd wel van die tussenhang tussen rauwer en melodischer. Daar vallen zij eigenlijk wel goed onder, al neigen ze iets meer naar de rauwere kant. Qua sets zijn ze heel wisselend. De ene keer zie ik een topset van de, de andere keer een ietwat saaiere. Qua mixwerk is er niets aan de hand, ligt gewoon helemaal strak. Ook vind ik de beleving van de twee heren altijd wel mooi, zeker bij de betere feestjes hebben ze altijd wel lol in het draaien en dat straalt er ook wel van af.

Het is met name trackmatig dat ik deze gasten meer en meer mag. No Mercy, Nowhere To Hide, The Darkside waren al aardige oudere platen, maar vorig jaar met Atrocious en Yellow Minute remix 2 definerende tracks van dat jaar neer kunnen zetten, goed werk!
Ook dit jaar weer met The New Shit en de Tonight Remix weer twee bepalende tracks afgeleverd.

Ja, eigenlijk wel prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Producties spreken mij altijd geweldig aan, kan me niet veel interesseren wie dat nou echt voor hun doet maar toch. Er is geen een A2 track die me dan ook maar een beetje teleurstelt. De keren dat ik ze gezien heb op een feest heb ik alleen maar super dikke setjes gehoord, hun stijl spreekt me echt aan. Oudere tracks zijn ook goud, mogen ze alleen wel wat meer gaan draaien! Verder zijn het ook top gasten, tenminste die indruk maken ze op mij. Blijven een beetje op de achtergrond maar doen het echt goed als artiesten. :yes:

Een dikke 8!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom beoordeeld iedereen ze op hun tracks? Die produceren ze niet zelf..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat het tegenwoordig wel bepalend is voor het imago en de boekingen van een artiest. Het gaat toch om alles wat de naam Alpha Twins draagt, dan vind ik dat de producties daar wel bijhoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ja, dat die producties op hun naam staan heeft wel het voordeel dat ze die tracks dus draaien op feesten (pluspunten als DJ's dus), maar ze hebben die tracks niet geproduceerd, dus verdienen ze het niet om een hogere artiestenbeoordeling vanwege het maken van die tracks, vind ik. Ik geef Wildstylez straks wel een extra hoge beoordeling omdat ik A² tracks dan als Wildstylez tracks reken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 23:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat kan. Ik beoordeel nu ook een beetje op het "merk" Alpha Twins, ik vind dus de producties daar onder vallen. Anders zou je The Pitcher bijvoorbeeld ook niet objectief kunnen beoordelen. Maar goed, daar kunnen verschillen van meningen in zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ga voor een acht. Goeie sets meestal en een groot aantal goeie tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 01:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijven helden ! 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ontzettend ver afgezakt sinds een lange tijd al. Sets bestaan voornamelijk uit A2R meuk en hun eigen producies boeien me al niet meer sinds Unleashed. Een 5.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 11:17 
 

ik geef A2 een 6 omdat ze erg afgezakt zijn na hun Unleashed E.P. vind er nu echt geen zak meer aan, producties zijn erg minimaal en ook erg jammer dat Wildstylez hun tracks dan ook moet produceren
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 11:29 
 

Toevallig, zeg.





Ik geef ze een 9, producties vind ik erg vet, en de setjes ook :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 12:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Producties zijn meestal wel vet, doen het goed achter de djbooth. een 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen me eigenlijk niet echt boeien laatste 2 jaar, een 6.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 13:50 
 
Hardtraxxer

Een 6!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 97  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen