Oké 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Ik hoop op B-front en dan a la Mysterias
als anthem
Met dubstep, house en Gimme Love kicks erin zeker :').wrote:Noisecontrollers zouden een prima anthem kunnen maken. Noisecontrollers hebben een hele hoop vette anthems op hun naam staan, die kunnen echt een goede sfeer neerzetten.wrote:Noisecontrollers, weet zeker dat daar geen fatsoenlijk anthem uit zal komen, tenzij ze in de sfeer van 'Samara' en 'Creatures' gaan produceren
Ctrl.Alt.Del. Was zeker een goed anthem, kan me verder geen fijn anthem van ze voor de geest halen (wat past bij de Qlimax sfeer ). Decibel 2010 part 2 was wel lekker, Unite kutkicks.
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Ik vind tot nu toe al hun anthems wel goed.wrote:Met dubstep, house en Gimme Love kicks erin zeker :').wrote:Noisecontrollers zouden een prima anthem kunnen maken. Noisecontrollers hebben een hele hoop vette anthems op hun naam staan, die kunnen echt een goede sfeer neerzetten.wrote:Noisecontrollers, weet zeker dat daar geen fatsoenlijk anthem uit zal komen, tenzij ze in de sfeer van 'Samara' en 'Creatures' gaan produceren
Ctrl.Alt.Del. Was zeker een goed anthem, kan me verder geen fijn anthem van ze voor de geest halen (wat past bij de Qlimax sfeer ). Decibel 2010 part 2 was wel lekker, Unite kutkicks.
Is logisch aangezien ze bijna alleen nog maar anthems hebben gemaakt voor zomerse festivals.kan me verder geen fijn anthem van ze voor de geest halen (wat past bij de Qlimax sfeer)
Ze begrijpen zelf ook wel als ze een Qlimax anthem gaan maken dat het dan een wat donkerder thema moet hebben, ik heb er wel vertrouwen in.
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Hoe kan je dat nou vergelijken :') reken maar dat NC een perfecte Qlimax-sfeer in het anthem zet als ze gevraagd worden.wrote:Met dubstep, house en Gimme Love kicks erin zeker :').wrote:Noisecontrollers zouden een prima anthem kunnen maken. Noisecontrollers hebben een hele hoop vette anthems op hun naam staan, die kunnen echt een goede sfeer neerzetten.wrote:Noisecontrollers, weet zeker dat daar geen fatsoenlijk anthem uit zal komen, tenzij ze in de sfeer van 'Samara' en 'Creatures' gaan produceren
Je vergeet inderdaad dat het zomer festivals zijn. Maar als ze een anthem als E=NC2 maken wil je jou nog wel is horenwrote:Met dubstep, house en Gimme Love kicks erin zeker :').wrote:Noisecontrollers zouden een prima anthem kunnen maken. Noisecontrollers hebben een hele hoop vette anthems op hun naam staan, die kunnen echt een goede sfeer neerzetten.wrote:Noisecontrollers, weet zeker dat daar geen fatsoenlijk anthem uit zal komen, tenzij ze in de sfeer van 'Samara' en 'Creatures' gaan produceren
Als ze inderdaad een fatsoenlijk passend anthem weten te produceren, dan zul je mij dat ook horen zeggen
.
je vergeet gods & symbols remix
-
IHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2011
- last seen May 2014
Is dat tegenwoordig duisterwrote:in universe was born en in E=NC2 zit ook best een lekker duister sfeertjewrote:Noisecontrollers, weet zeker dat daar geen fatsoenlijk anthem uit zal komen, tenzij ze in de sfeer van 'Samara' en 'Creatures' gaan produceren
-
IHardtraxx Newbie
- 16 posts member since 2011
- last seen May 2014
wrote:Ik hoop op B-front en dan a la Mysterias![]()
als anthem
-
BHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2012
- last seen Jun 2014
Frontliner maakte een poll aan voor welke track als eerstvolgende gereleased moet worden
Just this time, since I'm already late, I use a poll.. Which !!"EDIT"!! would you like to see released tomorrow ;-) Symphonic Noise is my fav so I entered the first Edit for you
En daar stond deze ook bij:
Frontliner - Fate or Fortune (Qlimax 2012 OST)
Just this time, since I'm already late, I use a poll.. Which !!"EDIT"!! would you like to see released tomorrow ;-) Symphonic Noise is my fav so I entered the first Edit for you
mensen konden zelf dingen toevoegen aan die poll, en iemand had dat er bij gezet om te kutten.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Scheelt dat iedereen eem eigen optie in kan voeren 
Wist idd nog niet dat D-Block & S-te-fan één act waswrote:Sorry, was bedoeld voor SkiggyRapz18, haha.wrote:Wat is er knul? Heb ik gehapt?wrote:
Frontliner gaat t niet worden, zn Q-Base anthem is net uitgebracht... Hetzelfde geld voor Zany, Psyko Punkz en Wildstylez. Die kan je sowieso afschrijven voor het Qlimax anthem.. Noisecontrollers, misschien, maar gok het zelf eerder op Ran-Dwrote:Frontliner maakte een poll aan voor welke track als eerstvolgende gereleased moet worden
Vorig jaar kwam het anthem gratis uit op de vrijdag na de kaartverkoop. Dus als we geluk hebben staat die morgen op internet! 
Mysterias zou geweldig geschikt zijn voor een anthem.wrote:Ik hoop op B-front en dan a la Mysterias![]()
als anthem
Maarja, keep dreaming.
Klopt begin nu toch te twijfelen aangezien G4H ook morgen om 4 uur wat aankondigenwrote:Vorig jaar kwam het anthem gratis uit op de vrijdag na de kaartverkoop. Dus als we geluk hebben staat die morgen op internet!
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Haha, dat zal toch wel heel beroerd zijn. Als dat werkelijk zo is dan is Qlimax afgeschreven voor mij.wrote:Klopt begin nu toch te twijfelen aangezien G4H ook morgen om 4 uur wat aankondigenwrote:Vorig jaar kwam het anthem gratis uit op de vrijdag na de kaartverkoop. Dus als we geluk hebben staat die morgen op internet!Keep dreaming
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
trol or whatFrontliner
As much as I would love to give you the Qlimax anthem, I just can't. You'll have to go with your second choice, "Frontliner - Symphonic Noise (Defqon.1 2010 edit)"
-
A
Nee is echt
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Qlimax anthem had ik in de poll gezet en hebben veel mensen op gestemd dus vandaar de reactie van frontliner.wrote:trol or whatFrontliner
As much as I would love to give you the Qlimax anthem, I just can't. You'll have to go with your second choice, "Frontliner - Symphonic Noise (Defqon.1 2010 edit)"?
Emmerick, wat een rebel ben je toch ook.
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
Denk eerlijk gezegd niet dat het nieuws van Q-Dance over Qlimax gaat. Gunz For Hire wil niet meer optreden in Nederland en ze hebben er vorig jaar ook gestaan. Denk dus niet dat dat het anthem is.
Headhunterz staat wel weer op Qlimax als ik zijn hint mag geloven.
Headhunterz staat wel weer op Qlimax als ik zijn hint mag geloven.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
frontliner doet wel heel verdacht over over qlimax (anthem)