Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 20:19 

Hardtraxx Veteran

Oké :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 20:23 

Hardtraxxer

Ik hoop op B-front en dan a la Mysterias :love: :drool: als anthem
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 20:31 

Hardtraxx Veteran

emmerick schreef:
urbandesigner schreef:
Noisecontrollers, weet zeker dat daar geen fatsoenlijk anthem uit zal komen, tenzij ze in de sfeer van 'Samara' en 'Creatures' gaan produceren

Noisecontrollers zouden een prima anthem kunnen maken. Noisecontrollers hebben een hele hoop vette anthems op hun naam staan, die kunnen echt een goede sfeer neerzetten.

Met dubstep, house en Gimme Love kicks erin zeker :').

Ctrl.Alt.Del. Was zeker een goed anthem, kan me verder geen fijn anthem van ze voor de geest halen (wat past bij de Qlimax sfeer ). Decibel 2010 part 2 was wel lekker, Unite kutkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 20:35 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
emmerick schreef:
urbandesigner schreef:
Noisecontrollers, weet zeker dat daar geen fatsoenlijk anthem uit zal komen, tenzij ze in de sfeer van 'Samara' en 'Creatures' gaan produceren

Noisecontrollers zouden een prima anthem kunnen maken. Noisecontrollers hebben een hele hoop vette anthems op hun naam staan, die kunnen echt een goede sfeer neerzetten.

Ctrl.Alt.Del. Was zeker een goed anthem, kan me verder geen fijn anthem van ze voor de geest halen (wat past bij de Qlimax sfeer ). Decibel 2010 part 2 was wel lekker, Unite kutkicks.

Ik vind tot nu toe al hun anthems wel goed.

Citaat:
kan me verder geen fijn anthem van ze voor de geest halen (wat past bij de Qlimax sfeer)

Is logisch aangezien ze bijna alleen nog maar anthems hebben gemaakt voor zomerse festivals.
Ze begrijpen zelf ook wel als ze een Qlimax anthem gaan maken dat het dan een wat donkerder thema moet hebben, ik heb er wel vertrouwen in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 20:43 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
emmerick schreef:
urbandesigner schreef:

Hoe kan je dat nou vergelijken :') reken maar dat NC een perfecte Qlimax-sfeer in het anthem zet als ze gevraagd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 20:44 

Hardtraxx Veteran

urbandesigner schreef:
emmerick schreef:
urbandesigner schreef:

Je vergeet inderdaad dat het zomer festivals zijn. Maar als ze een anthem als E=NC2 maken wil je jou nog wel is horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 20:51 

Hardtraxx Veteran

Als ze inderdaad een fatsoenlijk passend anthem weten te produceren, dan zul je mij dat ook horen zeggen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 21:23 

Hardtraxx Veteran

je vergeet gods & symbols remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 09:46 

Hardtraxx Newbie

tijntjuh120 schreef:
urbandesigner schreef:

in universe was born en in E=NC2 zit ook best een lekker duister sfeertje

Is dat tegenwoordig duister :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 09:53 

Hardtraxx Newbie

Rossieking schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 10:20 

Hardtraxx Newbie

Frontliner maakte een poll aan voor welke track als eerstvolgende gereleased moet worden

Just this time, since I'm already late, I use a poll.. Which !!"EDIT"!! would you like to see released tomorrow ;-) Symphonic Noise is my fav so I entered the first Edit for you ;)

En daar stond deze ook bij:
Frontliner - Fate or Fortune (Qlimax 2012 OST)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 10:37 

Hardtraxx Veteran

mensen konden zelf dingen toevoegen aan die poll, en iemand had dat er bij gezet om te kutten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 10:38 

Hardtraxx Veteran

Scheelt dat iedereen eem eigen optie in kan voeren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 10:42 

Hardtraxx Elite

BuzzLightyear schreef:
Firetrap schreef:
BuzzLightyear schreef:
:lol:

Wat is er knul? Heb ik gehapt?

Sorry, was bedoeld voor SkiggyRapz18, haha. :P

Wist idd nog niet dat D-Block & S-te-fan één act was :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 12:07 

Hardtraxx Elite

baspostma2 schreef:
Frontliner maakte een poll aan voor welke track als eerstvolgende gereleased moet worden

Just this time, since I'm already late, I use a poll.. Which !!"EDIT"!! would you like to see released tomorrow ;-) Symphonic Noise is my fav so I entered the first Edit for you ;)

En daar stond deze ook bij:
Frontliner - Fate or Fortune (Qlimax 2012 OST)

Frontliner gaat t niet worden, zn Q-Base anthem is net uitgebracht... Hetzelfde geld voor Zany, Psyko Punkz en Wildstylez. Die kan je sowieso afschrijven voor het Qlimax anthem.. Noisecontrollers, misschien, maar gok het zelf eerder op Ran-D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 15:01 

Hardtraxxer

Vorig jaar kwam het anthem gratis uit op de vrijdag na de kaartverkoop. Dus als we geluk hebben staat die morgen op internet! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 17:07 

Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:

Mysterias zou geweldig geschikt zijn voor een anthem. :P

Maarja, keep dreaming. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:10 

Hardtraxxer

YWalen schreef:
Vorig jaar kwam het anthem gratis uit op de vrijdag na de kaartverkoop. Dus als we geluk hebben staat die morgen op internet! :yay:

Klopt begin nu toch te twijfelen aangezien G4H ook morgen om 4 uur wat aankondigen :thumbsup: Keep dreaming
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 20:04 

Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
YWalen schreef:

Klopt begin nu toch te twijfelen aangezien G4H ook morgen om 4 uur wat aankondigen :thumbsup: Keep dreaming

Haha, dat zal toch wel heel beroerd zijn. Als dat werkelijk zo is dan is Qlimax afgeschreven voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 23:07 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Frontliner
As much as I would love to give you the Qlimax anthem, I just can't. You'll have to go with your second choice, "Frontliner - Symphonic Noise (Defqon.1 2010 edit)"

trol or what :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 09:42 

Nee is echt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 10:30 

Hardtraxx Elite

Wildstylerz schreef:
Citaat:
Frontliner
As much as I would love to give you the Qlimax anthem, I just can't. You'll have to go with your second choice, "Frontliner - Symphonic Noise (Defqon.1 2010 edit)"

trol or what :P ?

Qlimax anthem had ik in de poll gezet en hebben veel mensen op gestemd dus vandaar de reactie van frontliner.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 11:07 

Hardtraxx Veteran

Emmerick, wat een rebel ben je toch ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 15:21 

Hardtraxx Elite

Denk eerlijk gezegd niet dat het nieuws van Q-Dance over Qlimax gaat. Gunz For Hire wil niet meer optreden in Nederland en ze hebben er vorig jaar ook gestaan. Denk dus niet dat dat het anthem is.

Headhunterz staat wel weer op Qlimax als ik zijn hint mag geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 16:49 

Hardtraxx Elite

frontliner doet wel heel verdacht over over qlimax (anthem) :P
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen