en dat EA al eerder heeft afgeslotenwrote:wrote:Kelly heeft in This is Hardcore filmpje een Qlimax-vest aan, Max Enforcer en Evil Activities staan dus geboekt.
Die heeft kelly wel vaker aan , ook bij optredens. Beetje overdreven conclusie , al helemaal dat hij volgens jou 2x geboekt staat
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 23 hours ago
Een collab als anthem? Nooit ( of bijna nooit ) gebeurd volgens mij.wrote:Ik blijf nog steeds hierbijwrote:Zag laatst op Twitter dat Ran-D aan B-Front vroeg om een rauwe collab te doen, B-Front zei meteen ja.. Zou me niks verbazen als daar het Qlimax anthem uit komt rollen
-
PHardtraxx Addict
- 1880 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Defqon anthem dit jaar nog. Decibel anthem ook al een aantal keer.wrote:Een collab als anthem? Nooit ( of bijna nooit ) gebeurd volgens mij.wrote:Ik blijf nog steeds hierbijwrote:Zag laatst op Twitter dat Ran-D aan B-Front vroeg om een rauwe collab te doen, B-Front zei meteen ja.. Zou me niks verbazen als daar het Qlimax anthem uit komt rollen
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 23 hours ago
Hmm ja true, laat ik het dan iets specifieker zeggen. Als Qlimax anthem ...
Nee, maar wil dat zeggen dat het per se niet gebeurt?
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 23 hours ago
Alleen dat de kans erg klein is, puur omdat er een tweetje over de wereld in wordt geholpen. Bovendien denk ik dat desbetreffende artiest er al lang aan begonnen is.
Klopt, ik reageerde alleen op dat je zei dat het Anthem wss geen collab is...
-
HHardtraxxer
- 191 posts member since 2011
- last seen Jul 2013
Ik zet m'n geld op een Noisecontrollers anthem en ik denk dat zij ook niet zullen teleurstellen 
-
A
In de trailer hoor je toch altijd een stukje anthem?? Klinkt wel lekker
(met misschien Nikkita stem aan het eind??)
Jawel hoor D-Block & S-te-fanwrote:Hmm ja true, laat ik het dan iets specifieker zeggen. Als Qlimax anthem ...
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 23 hours ago
Dat is geen collab, dat is 1 actwrote:Jawel hoor D-Block & S-te-fanwrote:Hmm ja true, laat ik het dan iets specifieker zeggen. Als Qlimax anthem ...
wrote:Dat is geen collab, dat is 1 actwrote:Jawel hoor D-Block & S-te-fanwrote:Hmm ja true, laat ik het dan iets specifieker zeggen. Als Qlimax anthem ...
Noisecontrollers, weet zeker dat daar geen fatsoenlijk anthem uit zal komen, tenzij ze in de sfeer van 'Samara' en 'Creatures' gaan produceren
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
in universe was born en in E=NC2 zit ook best een lekker duister sfeertjewrote:Noisecontrollers, weet zeker dat daar geen fatsoenlijk anthem uit zal komen, tenzij ze in de sfeer van 'Samara' en 'Creatures' gaan produceren
-
FHardtraxx Veteran
- last seen 23 hours ago
Wat is er knul? Heb ik gehapt?wrote:wrote:Dat is geen collab, dat is 1 actwrote:
Jawel hoor D-Block & S-te-fan
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Noisecontrollers zouden een prima anthem kunnen maken. Noisecontrollers hebben een hele hoop vette anthems op hun naam staan, die kunnen echt een goede sfeer neerzetten.wrote:Noisecontrollers, weet zeker dat daar geen fatsoenlijk anthem uit zal komen, tenzij ze in de sfeer van 'Samara' en 'Creatures' gaan produceren
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Anthem is van de krusaders
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 5 days ago
Hahahahahahaaha! Wat een goede grap!wrote:Anthem is van de krusaders
Nee dries roelvink toch HAHAHHAHAHAHAHAHAHRINUSwrote:Hahahahahahaaha! Wat een goede grap!wrote:Anthem is van de krusaders
In de livestream vroeg iemand of Frontliner op Qlimax zou staan, en toen zei hij lacherig, I don't know
Nou als hij dat nu nog niet weet, dan zal hij ook wel niet geboekt zijn, lijkt me dat de artiesten daar al wel voor benaderd zijn.wrote:In de livestream vroeg iemand of Frontliner op Qlimax zou staan, en toen zei hij lacherig, I don't know
Spoiler
Nee ik ben niet serieus.
-
A
Toen ik het aan Drokz vroeg moest ie ook echt keihard lachen enzo, dus die komt ookwrote:In de livestream vroeg iemand of Frontliner op Qlimax zou staan, en toen zei hij lacherig, I don't know
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Tuurlijk weet die het wel, maar mag die niet zeggen. lijkt me logisch.wrote:Nou als hij dat nu nog niet weet, dan zal hij ook wel niet geboekt zijn, lijkt me dat de artiesten daar al wel voor benaderd zijn.wrote:In de livestream vroeg iemand of Frontliner op Qlimax zou staan, en toen zei hij lacherig, I don't know
Spoiler
Nee ik ben niet serieus.
omnomnomnomnomwrote:Tuurlijk weet die het wel, maar mag die niet zeggen. lijkt me logisch.wrote:Nou als hij dat nu nog niet weet, dan zal hij ook wel niet geboekt zijn, lijkt me dat de artiesten daar al wel voor benaderd zijn.wrote:In de livestream vroeg iemand of Frontliner op Qlimax zou staan, en toen zei hij lacherig, I don't know
Spoiler
Nee ik ben niet serieus.