inderdaad,wrote:frontliner doet wel heel verdacht over over qlimax (anthem)
'i don't know who made the anthem'
inderdaad,wrote:frontliner doet wel heel verdacht over over qlimax (anthem)
okwrote:wat moet die dan zeggen? lijkt me logisch zo'n reactie..
Hahahahahahaha wel man! Atmozfears gaat een collab doen met unexist!wrote:Er komt dit jaar geen anthem
Niet, Drokz & Omegatypez. Maar hoorde ook Noisekick vs Akira & Pithune met vocals van Ni-ki teawrote:Hahahahahahaha wel man! Atmozfears gaat een collab doen met unexist!wrote:Er komt dit jaar geen anthem![]()
![]()
wrote:Hahahahahahaha wel man! Atmozfears gaat een collab doen met unexist!wrote:Er komt dit jaar geen anthem![]()
![]()
wrote: Hahahahahahaaha! Wat een goede grap!
Druifwrote:wrote:Hahahahahahaha wel man! Atmozfears gaat een collab doen met unexist!wrote:Er komt dit jaar geen anthem![]()
wrote: Hahahahahahaaha! Wat een goede grap!
welke hintwrote:Denk eerlijk gezegd niet dat het nieuws van Q-Dance over Qlimax gaat. Gunz For Hire wil niet meer optreden in Nederland en ze hebben er vorig jaar ook gestaan. Denk dus niet dat dat het anthem is.
Headhunterz staat wel weer op Qlimax als ik zijn hint mag geloven.
Krijg je in iedergeval wel een hard en duister nummer... Ik zou het best vinden!wrote:conclusie:
Die waarschijnlijk niet anthem waardig is ja.wrote:Krijg je in iedergeval wel een hard en duister nummer... Ik zou het best vinden!wrote:conclusie:
View on YouTubewrote:Die waarschijnlijk niet anthem waardig is ja.wrote:Krijg je in iedergeval wel een hard en duister nummer... Ik zou het best vinden!wrote:conclusie:
No Way Back en The Nature Of Our Mind was dat natuurlijk wel... RR kan 10x beter een sfeer in een track plaatsen dan zatox!wrote:Die waarschijnlijk niet anthem waardig is ja.wrote:Krijg je in iedergeval wel een hard en duister nummer... Ik zou het best vinden!wrote:conclusie: