Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Spa heeft hun eigen bron, zeggen ze...
N
Jurheinen wrote:
Nazale wrote:Qlimax. Drie keer geweest, laatste keer echt volledig afgeknapt met die pauperboom.
Fucking druk, fucking heet, fucking kaas, fucking soft en echt vooral fucking druk. En het is daar echt niet normaal druk. En heet. En echt druk. Bleh. Ik krijg direct jeuk overal als ik eraan denk om weer in die bende van t gelredome te staan. Tis daar ook echt druk niet normaal. En echt veel kaas. Om over de prijs nog maar niet te spreken, en tis ook nog is fucking druk. :/
Hier moet ik toch even inhaken, als ik het zo zie was 09 je laatste editie dus (die met de boom). En ik ben zelf ook in 07,08 en 09 geweest maar vond het dus niet druk he. Lag er puur aan waar je gaat staan, ga je midden vooraan staan ja dan is het druk. Maar naarmate je op de helft van het veld kwam was het helemaal niet meer druk en zat ruimte om los te gaan, en hitte ben ik het ook niet mee eens. Want dat vind ik dus echt wel meevallen in de gelredome. Het kaas-gehalte ben ik het wel me eens, maar dat weet je van te voren al ;)
Maar wie wil er nou achteraan staan... En 3 jaar geleden was ik nog niet zo realistisch, toen dacht ik dat het nog wel vet zou zijn. A-lusion :')
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 4 days ago
Nazale wrote:
Jurheinen wrote:
Nazale wrote:Qlimax. Drie keer geweest, laatste keer echt volledig afgeknapt met die pauperboom.
Fucking druk, fucking heet, fucking kaas, fucking soft en echt vooral fucking druk. En het is daar echt niet normaal druk. En heet. En echt druk. Bleh. Ik krijg direct jeuk overal als ik eraan denk om weer in die bende van t gelredome te staan. Tis daar ook echt druk niet normaal. En echt veel kaas. Om over de prijs nog maar niet te spreken, en tis ook nog is fucking druk. :/
Hier moet ik toch even inhaken, als ik het zo zie was 09 je laatste editie dus (die met de boom). En ik ben zelf ook in 07,08 en 09 geweest maar vond het dus niet druk he. Lag er puur aan waar je gaat staan, ga je midden vooraan staan ja dan is het druk. Maar naarmate je op de helft van het veld kwam was het helemaal niet meer druk en zat ruimte om los te gaan, en hitte ben ik het ook niet mee eens. Want dat vind ik dus echt wel meevallen in de gelredome. Het kaas-gehalte ben ik het wel me eens, maar dat weet je van te voren al ;)
Maar wie wil er nou achteraan staan... En 3 jaar geleden was ik nog niet zo realistisch, toen dacht ik dat het nog wel vet zou zijn. A-lusion :')
Maar wie wil er nou vooraan staan? Ik sta over het algemeen achterin omdat ik dan weet dat ik me niet irriteer aan dat wazige kutvolk. Al die punten wie jij beschreef had je zelf kunnen vermijden, beetje jammer dus om het feest zo naar beneden te halen als het gewoon je eigen fout is ;)
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ik sta ook liever halverwege/achterin.
tenminste nog wat ruimte, je kan normaal je drinken halen, geluid hoor je toch wel
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
AniThing wrote:ik sta ook liever halverwege/achterin.
tenminste nog wat ruimte, je kan normaal je drinken halen, geluid hoor je toch wel
+ je ziet veel meer van de show
F
Hardtraxx Veteran
6062 posts member since 2010
last seen 22 hours ago
Vooral dat laatste inderdaad. Vooraan krijg je niks mee. Tijdens zo'n feest een uurtje op de tribunes zitten is ook prachtig.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Firetrap wrote:Vooral dat laatste inderdaad. Vooraan krijg je niks mee. Tijdens zo'n feest een uurtje op de tribunes zitten is ook prachtig.
Tijdens Sensation hele nacht op de tribune gezeten. Prachtig! :woot:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Chukkels wrote:
Firetrap wrote:Vooral dat laatste inderdaad. Vooraan krijg je niks mee. Tijdens zo'n feest een uurtje op de tribunes zitten is ook prachtig.
de hele nacht gaat een beetje ver :P
Maar tijdens de Feestfabriek hebben wij ook een half uur op de tribune gezeten, en je kreeg gewoon kippenvel van die grote losgaande massa.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Met een pilletje op is het wel echt veel vetter qua beleving dan anders :P het enige wat je dan weer mist is de mensenmassa.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Chukkels wrote:
Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Heb je geen een keer de drang gehad om tussen het publiek te gaan staan ofso?
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
De laatste editie was ook niet normaal durk,
na een aantal uur gingen er meer mensen op de tribunes zitten, maar daarvoor was het abnormaal druk!

2011 was inderdaad weer een vooruitgang vergeleken 2010, Ben benieuwd naar dit jaar!
D
Hardtraxxer
453 posts member since 2011
D-tone wrote:De laatste editie was ook niet normaal durk,
na een aantal uur gingen er meer mensen op de tribunes zitten, maar daarvoor was het abnormaal druk!

2011 was inderdaad weer een vooruitgang vergeleken 2010, Ben benieuwd naar dit jaar!

Viel nog wel mee in vergelijking met hardbass.... daar moesten ze mensen van de tribune tegenhouden, omdat het veel de druk werd. Ze stuurde iedereen terug naar boven
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
De drukte is voor mij ook de reden dat ik niet meer naar feesten in het Gelredome ga.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 15 days ago
dawasiknie wrote:De drukte is voor mij ook de reden dat ik niet meer naar feesten in het Gelredome ga.
hier moet ik je gelijk in geven, 1 keer hardbass geweest, dit jaar nog, maar even op de tribune zitten duurt al gauw een half uur... beetje teveel kaarten verkocht lijkt het mij...
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
ik vind het altijd nog wel meevallen met drukte....en zoals eerder gezegt je kan beter gewoon halverwege/achteraan staan dan in de drukte vooraan.
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
Qlimax vorig jaar hadden ze decks gemaakt aan de zijkant dit vond ik wel supper scheelde best wel
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Rossieking wrote:Qlimax vorig jaar hadden ze decks gemaakt aan de zijkant dit vond ik wel supper scheelde best wel
Ja hadden ze in 09/10 ook. Ze hebben het altijd stukken beter voor elkaar dan 'Hardbass'
F
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
Kelly heeft in This is Hardcore filmpje een Qlimax-vest aan, Max Enforcer en Evil Activities staan dus geboekt.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Denk eerder gewoon Evil Activities, waarom zou Max Enforcer nou op Qlimax staan xd :P :D
Hardtraxxer
706 posts member since 2011
last seen Oct 2025
die heeft al een boeking op 24 nov en stond er in 2010 ook dus denk dat dat hem niet gaat worden :P
Hardtraxx Elite
2594 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Rossieking wrote:die heeft al een boeking op 24 nov en stond er in 2010 ook dus denk dat dat hem niet gaat worden :P
Die heeft hij wel vaker aan is gewoon een troll van meneer Firetrap.
E
Hardtraxx Elite
2020 posts member since 2011
last seen Jul 2015
Firetrap wrote:Kelly heeft in This is Hardcore filmpje een Qlimax-vest aan, Max Enforcer en Evil Activities staan dus geboekt.

Die heeft kelly wel vaker aan , ook bij optredens. Beetje overdreven conclusie , al helemaal dat hij volgens jou 2x geboekt staat xd
F
Hardtraxx Veteran
last seen 22 hours ago
:lol: :lol:
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
emmerick wrote:
Firetrap wrote:Kelly heeft in This is Hardcore filmpje een Qlimax-vest aan, Max Enforcer en Evil Activities staan dus geboekt.

Die heeft kelly wel vaker aan , ook bij optredens. Beetje overdreven conclusie , al helemaal dat hij volgens jou 2x geboekt staat xd
...
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
CosmicDestination wrote:Zag laatst op Twitter dat Ran-D aan B-Front vroeg om een rauwe collab te doen, B-Front zei meteen ja.. Zou me niks verbazen als daar het Qlimax anthem uit komt rollen ^^
Ik blijf nog steeds hierbij :D