Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 01:41 

Hardtraxx Veteran

Spa heeft hun eigen bron, zeggen ze...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 10:51 

Jurheinen schreef:
Nazale schreef:
Qlimax. Drie keer geweest, laatste keer echt volledig afgeknapt met die pauperboom.
Fucking druk, fucking heet, fucking kaas, fucking soft en echt vooral fucking druk. En het is daar echt niet normaal druk. En heet. En echt druk. Bleh. Ik krijg direct jeuk overal als ik eraan denk om weer in die bende van t gelredome te staan. Tis daar ook echt druk niet normaal. En echt veel kaas. Om over de prijs nog maar niet te spreken, en tis ook nog is fucking druk. :/

Hier moet ik toch even inhaken, als ik het zo zie was 09 je laatste editie dus (die met de boom). En ik ben zelf ook in 07,08 en 09 geweest maar vond het dus niet druk he. Lag er puur aan waar je gaat staan, ga je midden vooraan staan ja dan is het druk. Maar naarmate je op de helft van het veld kwam was het helemaal niet meer druk en zat ruimte om los te gaan, en hitte ben ik het ook niet mee eens. Want dat vind ik dus echt wel meevallen in de gelredome. Het kaas-gehalte ben ik het wel me eens, maar dat weet je van te voren al ;)

Maar wie wil er nou achteraan staan... En 3 jaar geleden was ik nog niet zo realistisch, toen dacht ik dat het nog wel vet zou zijn. A-lusion :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 11:34 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Jurheinen schreef:
Nazale schreef:
Qlimax. Drie keer geweest, laatste keer echt volledig afgeknapt met die pauperboom.
Fucking druk, fucking heet, fucking kaas, fucking soft en echt vooral fucking druk. En het is daar echt niet normaal druk. En heet. En echt druk. Bleh. Ik krijg direct jeuk overal als ik eraan denk om weer in die bende van t gelredome te staan. Tis daar ook echt druk niet normaal. En echt veel kaas. Om over de prijs nog maar niet te spreken, en tis ook nog is fucking druk. :/

Hier moet ik toch even inhaken, als ik het zo zie was 09 je laatste editie dus (die met de boom). En ik ben zelf ook in 07,08 en 09 geweest maar vond het dus niet druk he. Lag er puur aan waar je gaat staan, ga je midden vooraan staan ja dan is het druk. Maar naarmate je op de helft van het veld kwam was het helemaal niet meer druk en zat ruimte om los te gaan, en hitte ben ik het ook niet mee eens. Want dat vind ik dus echt wel meevallen in de gelredome. Het kaas-gehalte ben ik het wel me eens, maar dat weet je van te voren al ;)

Maar wie wil er nou achteraan staan... En 3 jaar geleden was ik nog niet zo realistisch, toen dacht ik dat het nog wel vet zou zijn. A-lusion :')

Maar wie wil er nou vooraan staan? Ik sta over het algemeen achterin omdat ik dan weet dat ik me niet irriteer aan dat wazige kutvolk. Al die punten wie jij beschreef had je zelf kunnen vermijden, beetje jammer dus om het feest zo naar beneden te halen als het gewoon je eigen fout is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 11:36 

Hardtraxx Veteran

ik sta ook liever halverwege/achterin.
tenminste nog wat ruimte, je kan normaal je drinken halen, geluid hoor je toch wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 12:53 

Hardtraxx Crew

AniThing schreef:
ik sta ook liever halverwege/achterin.
tenminste nog wat ruimte, je kan normaal je drinken halen, geluid hoor je toch wel

+ je ziet veel meer van de show
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 13:51 

Hardtraxx Veteran

Vooral dat laatste inderdaad. Vooraan krijg je niks mee. Tijdens zo'n feest een uurtje op de tribunes zitten is ook prachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:23 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Vooral dat laatste inderdaad. Vooraan krijg je niks mee. Tijdens zo'n feest een uurtje op de tribunes zitten is ook prachtig.

Tijdens Sensation hele nacht op de tribune gezeten. Prachtig! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:27 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Firetrap schreef:

de hele nacht gaat een beetje ver :P
Maar tijdens de Feestfabriek hebben wij ook een half uur op de tribune gezeten, en je kreeg gewoon kippenvel van die grote losgaande massa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:28 

Hardtraxx Veteran

Met een pilletje op is het wel echt veel vetter qua beleving dan anders :P het enige wat je dan weer mist is de mensenmassa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:21 

Donateur

Chukkels schreef:
Firetrap schreef:

Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Heb je geen een keer de drang gehad om tussen het publiek te gaan staan ofso?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:27 

Hardtraxxer

De laatste editie was ook niet normaal durk,
na een aantal uur gingen er meer mensen op de tribunes zitten, maar daarvoor was het abnormaal druk!

2011 was inderdaad weer een vooruitgang vergeleken 2010, Ben benieuwd naar dit jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 19:44 

Hardtraxxer

D-tone schreef:
De laatste editie was ook niet normaal durk,
na een aantal uur gingen er meer mensen op de tribunes zitten, maar daarvoor was het abnormaal druk!

2011 was inderdaad weer een vooruitgang vergeleken 2010, Ben benieuwd naar dit jaar!

Viel nog wel mee in vergelijking met hardbass.... daar moesten ze mensen van de tribune tegenhouden, omdat het veel de druk werd. Ze stuurde iedereen terug naar boven
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 03:44 

Donateur

De drukte is voor mij ook de reden dat ik niet meer naar feesten in het Gelredome ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 04:14 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
De drukte is voor mij ook de reden dat ik niet meer naar feesten in het Gelredome ga.

hier moet ik je gelijk in geven, 1 keer hardbass geweest, dit jaar nog, maar even op de tribune zitten duurt al gauw een half uur... beetje teveel kaarten verkocht lijkt het mij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 09:46 

Hardtraxx Veteran

ik vind het altijd nog wel meevallen met drukte....en zoals eerder gezegt je kan beter gewoon halverwege/achteraan staan dan in de drukte vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 14:42 

Hardtraxxer

Qlimax vorig jaar hadden ze decks gemaakt aan de zijkant dit vond ik wel supper scheelde best wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 14:44 

Donateur

Rossieking schreef:
Qlimax vorig jaar hadden ze decks gemaakt aan de zijkant dit vond ik wel supper scheelde best wel

Ja hadden ze in 09/10 ook. Ze hebben het altijd stukken beter voor elkaar dan 'Hardbass'
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 15:34 

Hardtraxx Veteran

Kelly heeft in This is Hardcore filmpje een Qlimax-vest aan, Max Enforcer en Evil Activities staan dus geboekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 16:15 

Hardtraxx Veteran

Denk eerder gewoon Evil Activities, waarom zou Max Enforcer nou op Qlimax staan xd :P :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 16:32 

Hardtraxxer

die heeft al een boeking op 24 nov en stond er in 2010 ook dus denk dat dat hem niet gaat worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 18:34 

Hardtraxx Elite

Rossieking schreef:
die heeft al een boeking op 24 nov en stond er in 2010 ook dus denk dat dat hem niet gaat worden :P

Die heeft hij wel vaker aan is gewoon een troll van meneer Firetrap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 22:19 

Hardtraxx Elite

Firetrap schreef:
Kelly heeft in This is Hardcore filmpje een Qlimax-vest aan, Max Enforcer en Evil Activities staan dus geboekt.

Die heeft kelly wel vaker aan , ook bij optredens. Beetje overdreven conclusie , al helemaal dat hij volgens jou 2x geboekt staat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 22:32 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 23:55 

Hardtraxx Addict

emmerick schreef:
Firetrap schreef:

Die heeft kelly wel vaker aan , ook bij optredens. Beetje overdreven conclusie , al helemaal dat hij volgens jou 2x geboekt staat xd

...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 00:06 

Hardtraxx Addict

CosmicDestination schreef:
Zag laatst op Twitter dat Ran-D aan B-Front vroeg om een rauwe collab te doen, B-Front zei meteen ja.. Zou me niks verbazen als daar het Qlimax anthem uit komt rollen ^^

Ik blijf nog steeds hierbij :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen