Nazale schreef:
Qlimax. Drie keer geweest, laatste keer echt volledig afgeknapt met die pauperboom.
Fucking druk, fucking heet, fucking kaas, fucking soft en echt vooral fucking druk. En het is daar echt niet normaal druk. En heet. En echt druk. Bleh. Ik krijg direct jeuk overal als ik eraan denk om weer in die bende van t gelredome te staan. Tis daar ook echt druk niet normaal. En echt veel kaas. Om over de prijs nog maar niet te spreken, en tis ook nog is fucking druk.

Hier moet ik toch even inhaken, als ik het zo zie was 09 je laatste editie dus (die met de boom). En ik ben zelf ook in 07,08 en 09 geweest maar vond het dus niet druk he. Lag er puur aan waar je gaat staan, ga je midden vooraan staan ja dan is het druk. Maar naarmate je op de helft van het veld kwam was het helemaal niet meer druk en zat ruimte om los te gaan, en hitte ben ik het ook niet mee eens. Want dat vind ik dus echt wel meevallen in de gelredome. Het kaas-gehalte ben ik het wel me eens, maar dat weet je van te voren al

Maar wie wil er nou achteraan staan... En 3 jaar geleden was ik nog niet zo realistisch, toen dacht ik dat het nog wel vet zou zijn. A-lusion :')