100% mee eens!wrote:Zou heel zonde zijn. Ze gunnen Headhunterz echt veels te veel. Serieus, zelfs de 2 upcoming releases op zn Reloaded label zijn niet eens onder de alias headhunterz zelf...wrote:De kick lijkt op een HHZ, de eerste noten van de melo is net Fantasy Or Reality, dus ik gok op een P1
Gun Wildstylez eens wat meer. Beste paard van de Scantraxx stal.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Op Twitter staat ook dat Hhz & Wildstylez hun nieuw nummer klaar was, misschien is het dit nummer ?
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Wie weet, Wie weetwrote:Op Twitter staat ook dat Hhz & Wildstylez hun nieuw nummer klaar was, misschien is het dit nummer ?
We zullen denk ik nog een tijdje moeten wachten om te weten te komen wie de anthem maker is!
Hun nieuwe nummer heet eureka, maar of dat het anthem is? De kans is er.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Hoop op Zatox en dan net zon knal nummer als zijn laatste paar
En anders Donkey Rollers
Wildstylez en Headhunterz staan misschien toch niet op qlimax
En anders Donkey Rollers
Wildstylez en Headhunterz staan misschien toch niet op qlimax
Ik denk toch echt dat we moeten rekenen op 'The Nature of The Mind'! En geen Eureka. Maar je weet t nooit!
ik denk dat het een pitchertje zou kunnen zijn, een hoogstandje van noisecontrollers óf een luna en DM?
we zullen het zien
we zullen het zien
zeker geen NC die hebben InQontrol al gedaan dus die zijn het niet
ik denk dat het nummer van scooter is, die is me toch een partij goede nummers aan het maken 
waarom zegt iedereen Wildstylez
Wildstylez heeft The Qontinent al gedaan
Headhunterz heeft Defqon 1 gedaan
Mijn gedacht is veranderd naar D-Block & S-Te-Fan
Zegt Reverze je wat? Is geen Q-Event maar toch..wrote:waarom zegt iedereen Wildstylez
Die van Wildstylez was ook voor Bass Events, niet alleen voor Q, en The Lost World is nooit uitgekomen.wrote:waarom zegt iedereen Wildstylez
-
BHardtraxxer
- 83 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
Blijft leuk dat mensen hhz blijven bashen zonder reden?
ik gok en hoop nog steeds op een frontliner, die daarmee meteen zn volgende stap zet richting de top
(Wildstylez zou idd ook nog kunnen, p1 zou wel heel mooi zijn
ik gok en hoop nog steeds op een frontliner, die daarmee meteen zn volgende stap zet richting de top
ik weet dat het valse hoop is, maar ik hoop echt op een anthem van Zatox, maakt me niet uit welk feest, maar zn tracks zijn gewoon
of een tat & zat anthem ofzo 
Tat & Zat Anthem zou te ziek zijn hahaha. Vind het wel wat voor de volgende IQwrote:ik weet dat het valse hoop is, maar ik hoop echt op een anthem van Zatox, maakt me niet uit welk feest, maar zn tracks zijn gewoonof een tat & zat anthem ofzo
of een qrimetime xD thema: Italian Mob ofzo xD
Dat is niet eens een heel erg slecht ideewrote:of een qrimetime xD thema: Italian Mob ofzo xD
-
A
Op die twitter stond, `We´ve Got it!!! EUREKA!!wrote:Hun nieuwe nummer heet eureka, maar of dat het anthem is? De kans is er.
Ik denk eerder dat Eureka valt in de zin van dat ze een goede naam hebben
-
RHardtraxx Newbie
- 18 posts member since 2008
- last seen Feb 2010
ik ga voor d-block & s-te-fan die laatste 2 seconde is precies hetzelfde als in sound of thunder. heb ze naast elkaar gezet en kwam echt precies overeen:P
kan dur natuurlijk helemaal naast zitten maargoed
Ik vind die synths totaal niets voor DBSTF, die hebben maar 1 echte specifieke sound en die kicks en synth lijken totaal niet op DBSTF.wrote:ik ga voor d-block & s-te-fan die laatste 2 seconde is precies hetzelfde als in sound of thunder. heb ze naast elkaar gezet en kwam echt precies overeen:P
En dat iets 2 seconden overeenkomt.. Ongeveer elke lijn is al gebruikt, dus die 2 seconden zou ik niet moeilijk over doen.
Maar goed, ik vind het stukje sowieso te kort om uberhaupt wat nuttigs over te zeggen. Ik hoop van harte dat het een prima anthem word, voor de rest vind ik het wel best.. We krijgen hem vanzelf wel te horen!
-
JHardtraxxer
- 205 posts member since 2009
- last seen Oct 2012
is er een regel ofzo dat je maar 1 anthem per jaar mag dan? :')wrote:waarom zegt iedereen Wildstylez
nee
Een regel niet, maar ik vind het wel een beetje een ongeschreven regel