ja zeker. hij is goed bezig de laatste tijd.wrote:Ik hoop op Wildstylez, en de sound horende kan dat best.
Dit zou dan ook betekenen dat Wildstylez op Qlimax staat en als er eentje dat verdiend is Joram dat wel!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
kunnen jullie niet lezen?
Deepack vs Frontliner!

Deepack vs Frontliner!
wrote:kunnen jullie niet lezen?
Deepack vs Frontliner meets Zany presenting Donkey Rollers ft. Headhunterz & Wildstylez
wrote:wrote:kunnen jullie niet lezen?
Deepack vs Frontliner meets Zany presenting Donkey Rollers ft. Headhunterz & Wildstylez Presenting Psyko Punkz
Wel grappig, mensen die het denken te weten op basis van 2 kicks en 10 seconden melodie...
tlijkt me niet echt zo een DBSTF track eigelijk.
er is nog niet eens een line up bekend.. 
Gelukkig zijn er nog mensen die wel stylen van artiesten kunnen onderscheiden.wrote:Wel grappig, mensen die het denken te weten op basis van 2 kicks en 10 seconden melodie...
-
JHardtraxxer
- 205 posts member since 2009
- last seen Oct 2012
overduidelijk invloeden van P1 en HHZ zegt ook op zn twitter dat ie bezig is met een track met WS..
en anders zou ik zeggen misschien collab tussen DBST en P1
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Hij was idd een tijdje bezig samen met Wildstylez, maar die track hete Eureka volgens mijwrote:overduidelijk invloeden van P1 en HHZ zegt ook op zn twitter dat ie bezig is met een track met WS..
Volgens mij is die titel nog niet bekend gemaaktwrote:Hij was idd een tijdje bezig samen met Wildstylez, maar die track hete Eureka volgens mijwrote:overduidelijk invloeden van P1 en HHZ zegt ook op zn twitter dat ie bezig is met een track met WS..
Hmm.. Lijkt me geen hintWe got it! EUREKA!
3:58 PM Sep 16th from web
maybe we're just perfectionists..
3:25 PM Sep 16th from web
Two men, one track, and thinking of a mid-intro was never so hard..
Oo had die twit nog niet gelezen. Denk dan niet dat een Qlimax anthem zo zal gaan hetenwrote:Hmm.. Lijkt me geen hintWe got it! EUREKA!
3:58 PM Sep 16th from web
maybe we're just perfectionists..
Two men, one track, and thinking of a mid-intro was never so hard..
3:25 PM Sep 16th from webDe geruchten gaan inderdaad dat hij Eureka gaat heten.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Lijkt me ook niet dat het Anthem 'Eureka' gaat heten, zou niet zomaar op twitter mogen denk ik
Het klinkt niet als hun, maar mijn gevoel zegt Tat & Zat of een van de 2
Dat leek mij ook het meest logisch, totdat ik de melo + synth hoorde.wrote:Het klinkt niet als hun, maar mijn gevoel zegt Tat & Zat of een van de 2
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wildstylez gok ik en anders hhz & wildstylez...
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
waar slaat dat nou op, luister eens naar een plaat als time, past perfect!wrote:haha wat een domme discussie,, maakt me echt geen reet uit als de qlimax van dat lied maar chill is! De tekst staat toch al vast! Ik hoop op een goeie showtek < past bij qlimax, een dreunende alpha twins of een frontliner (maar die past niet echt in het concept)
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Time wel,, maar tuuuduuu, rock that thing, warphole, spacer, sunblast en expressionz ofz toch echt nietwrote:waar slaat dat nou op, luister eens naar een plaat als time, past perfect!wrote:haha wat een domme discussie,, maakt me echt geen reet uit als de qlimax van dat lied maar chill is! De tekst staat toch al vast! Ik hoop op een goeie showtek < past bij qlimax, een dreunende alpha twins of een frontliner (maar die past niet echt in het concept)
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Aangezien die allebei al een keer een qlimax anthem hebben mogen maken, denk ik niet dat zij et worden.wrote:Een hardere Dj.
Zany?
A²?
Merken het wel, ga er ook niet echt over speculeren hoor
Hun sound past daarintegen uitstekend bij qlimax. ( Donkey Roller anthem lijkt me ook prima
Ik denk dat die 'The Nature of Our Mind' gaat heten......
WildstyleZZZ!!
WildstyleZZZ!!
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Toen HHZ het anthem had gemaakt was het 'The Power of the Mind', dus die kans zal er best inzitten dat het the nature of our mind gaat hetenwrote:Ik denk dat die 'The Nature of Our Mind' gaat heten......
WildstyleZZZ!!
-
A
De kick lijkt op een HHZ, de eerste noten van de melo is net Fantasy Or Reality, dus ik gok op een P1
Zou heel zonde zijn. Ze gunnen Headhunterz echt veels te veel. Serieus, zelfs de 2 upcoming releases op zn Reloaded label zijn niet eens onder de alias headhunterz zelf...wrote:De kick lijkt op een HHZ, de eerste noten van de melo is net Fantasy Or Reality, dus ik gok op een P1
Gun Wildstylez eens wat meer. Beste paard van de Scantraxx stal.
Vind Wildstylez ook niet de beste van Scantraxx, maar afsluiten op Defqon etc.. Maar ik hoop echt dat er kracht achter het anthem zit iig! Niet zoals the next dimensional worldwrote:Zou heel zonde zijn. Ze gunnen Headhunterz echt veels te veel. Serieus, zelfs de 2 upcoming releases op zn Reloaded label zijn niet eens onder de alias headhunterz zelf...wrote:De kick lijkt op een HHZ, de eerste noten van de melo is net Fantasy Or Reality, dus ik gok op een P1
Gun Wildstylez eens wat meer. Beste paard van de Scantraxx stal.