Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 03:18 
 
Donateur

vindt hem best lekker knallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
t probleem is gwn dat bijna iedereen zit te zeiken dat ze wat nieuws willen horen en niet alleen maar al die standaard tracks. En dan doen ze een keer wat nieuws en dan zit iedereen te zeiken van wat een rotzooi dit klinkt nergens naar. De meesten weten volgens mij geloof ik niet helemaal wat ze nou precies willen. Als het anthem lijkt op een oude dan wast van, verzin eens wat orgineels, en nu ist orgineel en dan kraakt iedereen het af. T blijft gwn hardstyle en los ga je toch wel als die tracks gedraaid worden op een feest.

Nouja, ik bedoel dat ze wat anders doen dat is niet eens zo heel gek, maar om het maar zo te zeggen: iedere act heeft wel een beetje een eigen sound. En de sound van de act past niet bij het gewilde thema.. Daarom moeten ze doen waar ze niet goed in zijn, namelijk buiten die stijl produceren. De keuze is daarom denk ik verkeerd, dat had veel beter een hardere act kunnen zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Khadber schreef:
SoundTunerZ schreef:
t probleem is gwn dat bijna iedereen zit te zeiken dat ze wat nieuws willen horen en niet alleen maar al die standaard tracks. En dan doen ze een keer wat nieuws en dan zit iedereen te zeiken van wat een rotzooi dit klinkt nergens naar. De meesten weten volgens mij geloof ik niet helemaal wat ze nou precies willen. Als het anthem lijkt op een oude dan wast van, verzin eens wat orgineels, en nu ist orgineel en dan kraakt iedereen het af. T blijft gwn hardstyle en los ga je toch wel als die tracks gedraaid worden op een feest.

Nouja, ik bedoel dat ze wat anders doen dat is niet eens zo heel gek, maar om het maar zo te zeggen: iedere act heeft wel een beetje een eigen sound. En de sound van de act past niet bij het gewilde thema.. Daarom moeten ze doen waar ze niet goed in zijn, namelijk buiten die stijl produceren. De keuze is daarom denk ik verkeerd, dat had veel beter een hardere act kunnen zijn..


Ik denk dat de meeste mensen geen goed beeld hebben van het concept Qlimax doordat het in 2006 en 2007 allebei over demonen ging. Qlimax is niet per definitie iets wat giga rauw en hard moet zijn. Qlimax is meer een feest waar een verhaal word verteld om iets mysterieus heen, in dit geval de Shamans etc dus.


Power of the Mind ging niet over demonen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 14:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Je kunt wel merken dat dbstf geprobeert hebben hier een anthem van te maken, in tegenstelling tot tracks als scrap attack/city of intensity, welke gewone tracks zijn met alleen de vocals. Helaas vindt ik het resultaat een beetje tegenvallen, het had wat energieker mogen wezen. Ze hadden wat moeten doen met die noten die die vrouw zingt, zij zorgt voor kippenvel op de laatste maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 16:06 
 
Hardtraxxer

mensen.. anthem is niet alles he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jeroen! schreef:
mensen.. anthem is niet alles he ;)

Mag toch ook hopen van niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 18:00 
 
Hardtraxx Elite

Maar wat ik me gewoon afvraag is waarom die bass zo slap is? dat kunnen ze zelf toch ook nog wel begrijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2009 18:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Maar wat ik me gewoon afvraag is waarom die bass zo slap is? dat kunnen ze zelf toch ook nog wel begrijpen

Ik denk dat ie er live wel goed doorheen knalt, was hetzelfde met scrap attack.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen