Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:26 
 
Hardtraxx Elite

Nego schreef:
Nja ik zal eens mij eerlijke mening geven. 90% van de mensen hier zitte wat te bashen terwijl dus helemaal 0.0 verstand hebben van wat er nu DAADWERKELIJK gebeurd is. Niemand van de mensen hier weet wat er gezegd is en hoe het gelopen is.
Dus of je nu Crypsis of Q gaat bashen is een beetje voorbarig.

Verder is het heel simpel wat betreft Q-dance. Het is een commercieel bedrijf dus wilt geld verdienen. Hoe verdien je geld, door te doen wat de mensen willen zodat je de evenementen bezoeken. In geval van Defqon dus de A artiesten boeken voor de mainstage. Hiermee dus ook de A-artiesten van wat het grote publiek wilt horen.

Men vergeet vaak dat die mensen op fora slechts 1% van de bezoekers op een festival zijn! Men moet eens niet zo zeuren. Ga eens naar een evenement in het buitenland die je het verschil pas.

Het lijkt me buiten dat heel simpel dat Q-dance de regels bepaald. Hun boeken je en ze verplichten je tot niets. Als jij het niet volgens hun regels doet wordt je naar buiten gestuurd. Het is een bedrijf, als ik mijn werk op kantoor niet goed doe, trapt mn baas me ook de straat op. HIJ bepaald de regels, niet de werknemers. Zo moet je het met artiesten dus ook zien.

:surrender:


Ze kunnen toch ook op een eerlijke manier geld verdienen. Bovendien is dit soort monopolistische tegen de wet in. Net als afpersing etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik quote nog even mijn post uit het andere topic over GHF:

Sunboom schreef:
Zie dit filmpje, interview met Dione aka E-Noid op Ground Zero 2009:
http://www.youtube.com/watch?v=_vtvD4Fc ... playnext=7

@3:25 wordt er volgensmij gevraagd 'zijn er nog feesten waar we je kunnen zien?'. Hij antwoord met 'niet zo heel veel, omdat ik hier sta'. Geen idee of het er ook mee te maken heeft, gezien dit natuurlijk wel een hardcore DJ is.

Interessant artikel: http://www.mt.nl/1/1182/home/dance-indu ... assen.html
Stukje vanuit een managementsite over de Nederlandse dance-industrie, waarin je topmannen van Q-Dance, ID-T en UDC aan het woord hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:45 
 
Hardtraxxer

Wat een druktemakers allemaal...
Iedereen is hier aan het oordelen zonder de feiten te weten van beide partijen.
Voor iedereen die Q-dance kut vindt... dan ga je toch naar andere feesten toe, er is helemaal niemand die je er toe dwingt!
Ik ga zelf een aantal jaar verschillende feesten af, groot/klein bekend/onbekend en vermaak me overal wel, je kan alleen wel zien wie er veel ervaring heeft in het organiseren van dit soort feesten.
Wat de line-up betreft iedereen vindt weer iets anders mooi, het kan nooit naar ieders zin zijn... zo is het nou eenmaal.

Je kan er lang over discuseren, maar zonder de feiten te weten schiet je er niks me op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJ Mind.Illusion schreef:
Wordt gewoon tijd voor een gezonde markt werking ;) Zoals die nu is klopt het gewoon niet...

Ik zie een nieuwe stageplek geboren worden... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 16:59 
 
Artiest

Just4Music schreef:
Nego schreef:
Nja ik zal eens mij eerlijke mening geven. 90% van de mensen hier zitte wat te bashen terwijl dus helemaal 0.0 verstand hebben van wat er nu DAADWERKELIJK gebeurd is. Niemand van de mensen hier weet wat er gezegd is en hoe het gelopen is.
Dus of je nu Crypsis of Q gaat bashen is een beetje voorbarig.

Verder is het heel simpel wat betreft Q-dance. Het is een commercieel bedrijf dus wilt geld verdienen. Hoe verdien je geld, door te doen wat de mensen willen zodat je de evenementen bezoeken. In geval van Defqon dus de A artiesten boeken voor de mainstage. Hiermee dus ook de A-artiesten van wat het grote publiek wilt horen.

Men vergeet vaak dat die mensen op fora slechts 1% van de bezoekers op een festival zijn! Men moet eens niet zo zeuren. Ga eens naar een evenement in het buitenland die je het verschil pas.

Het lijkt me buiten dat heel simpel dat Q-dance de regels bepaald. Hun boeken je en ze verplichten je tot niets. Als jij het niet volgens hun regels doet wordt je naar buiten gestuurd. Het is een bedrijf, als ik mijn werk op kantoor niet goed doe, trapt mn baas me ook de straat op. HIJ bepaald de regels, niet de werknemers. Zo moet je het met artiesten dus ook zien.

:surrender:


Ze kunnen toch ook op een eerlijke manier geld verdienen. Bovendien is dit soort monopolistische tegen de wet in. Net als afpersing etc.


Platinum is een geheel ander bedrijf en heeft bedrijfsmatig niets met Q-dance te maken. Oftewel er is geen monopoli. Dat hun dus voor platinum kiezen moeten ze dus geheel zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 17:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pim, Platinum is gewoon o.a. het oude Q-Bookings, die is samen gegaan met nog 2 andere...

Daarnaast zie jij in je vorige reactie totaal over t hoofd hoe een gezonde marktwerking zou moeten zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 17:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ID&T, Q-dance, Platinum Agency, allemaal 1 pot nat. Platinum Agency zit nog op het oude ID&T/Q-dance hoofdkantoor in Landsmeer volgens de KvK.

Maar Nego heeft wel gelijk, het is een ander bedrijf ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 17:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DSB Bank en DSB Leven waren ook twee bedrijven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
ID&T, Q-dance, Platinum Agency, allemaal 1 pot nat. Platinum Agency zit nog op het oude ID&T/Q-dance hoofdkantoor in Landsmeer volgens de KvK.

Maar Nego heeft wel gelijk, het is een ander bedrijf ;)

Net ook ff gekeken idd op KvK. :D Is idd het adres waar eerst het hoofdkantoor van Q-dance zat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Nja ik zal eens mij eerlijke mening geven. 90% van de mensen hier zitte wat te bashen terwijl dus helemaal 0.0 verstand hebben van wat er nu DAADWERKELIJK gebeurd is. Niemand van de mensen hier weet wat er gezegd is en hoe het gelopen is.
Dus of je nu Crypsis of Q gaat bashen is een beetje voorbarig.

Verder is het heel simpel wat betreft Q-dance. Het is een commercieel bedrijf dus wilt geld verdienen. Hoe verdien je geld, door te doen wat de mensen willen zodat je de evenementen bezoeken. In geval van Defqon dus de A artiesten boeken voor de mainstage. Hiermee dus ook de A-artiesten van wat het grote publiek wilt horen.

Men vergeet vaak dat die mensen op fora slechts 1% van de bezoekers op een festival zijn! Men moet eens niet zo zeuren. Ga eens naar een evenement in het buitenland die je het verschil pas.

Het lijkt me buiten dat heel simpel dat Q-dance de regels bepaald. Hun boeken je en ze verplichten je tot niets. Als jij het niet volgens hun regels doet wordt je naar buiten gestuurd. Het is een bedrijf, als ik mijn werk op kantoor niet goed doe, trapt mn baas me ook de straat op. HIJ bepaald de regels, niet de werknemers. Zo moet je het met artiesten dus ook zien.

:surrender:

[/quote]

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 18:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pim wil zelf gewoon te graag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Edwinn schreef:
Tja, ik ken de feiten niet. Maar het feit is wel dat de main van DefQon zwaar kut is en de Blue veel beter is. Ook is het gewoon raar dat Zatox nooit wordt geboekt voor een Q feestje terwijl het toch de beste producer van dit moment is. Tevens geld dat ook voor Activator, waarom staat die nooit op een groot feestje?

Activator kan ik je zo vertellen: Die heeft een contract bij Platinum geweigerd. Hetzelfde met Josh & Wesz en Kamui & Mark Sherry die ineens niet meer geboekt worden. Noisecontrollers is begin 2009 overstag gegaan.

Slaat sowieso al niet aan dat je bij Platinum moet zitten om geboekt te worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:04 
 

Heb het artikel, op het gedeelte van Crypsis na, al eens eerder gelezen op Global Hardstyle.. Misschien ook leuk als de overige artikelen naar voren komen op het internet. Global Hardstyle is niet voor niets uit de lucht gezet door Q-Dance en Scantraxx.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Conclusie van dit verhaal

Q-Dance en Scantraxx likken elkaars konten.

Zo zijn andere labels er dupe van dat ze hun artiesten niet op grote podiums kunnen presenteren.

en ik vond Crypsis geweldig draaien ongeacht wat er gebeurde allemaal zijn tracks waren gewoon heerlijk om naar te luisteren dan met Answers als laatste nummer te laten draaien dat hij echt de Thruth wil weten vind ik helemaal begrijpelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absolutsen schreef:
Heb het artikel, op het gedeelte van Crypsis na, al eens eerder gelezen op Global Hardstyle.. Misschien ook leuk als de overige artikelen naar voren komen op het internet. Global Hardstyle is niet voor niets uit de lucht gezet door Q-Dance en Scantraxx.. ;)


GHF is niet uit de lucht gezet door Q of door Scaxx...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absolutsen schreef:
Heb het artikel, op het gedeelte van Crypsis na, al eens eerder gelezen op Global Hardstyle.. Misschien ook leuk als de overige artikelen naar voren komen op het internet. Global Hardstyle is niet voor niets uit de lucht gezet door Q-Dance en Scantraxx.. ;)


GHF uit de lucht door Q-Dance en Scantraxx? Leg uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iemand die een bom op kantoor van q-dance kan gooien?
alvast bedankt! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:17 
 

Dakpan schreef:
Absolutsen schreef:
Heb het artikel, op het gedeelte van Crypsis na, al eens eerder gelezen op Global Hardstyle.. Misschien ook leuk als de overige artikelen naar voren komen op het internet. Global Hardstyle is niet voor niets uit de lucht gezet door Q-Dance en Scantraxx.. ;)


GHF is niet uit de lucht gezet door Q of door Scaxx...

Er zijn een aantal artikelen waar de 'die-hards' van GHF alsnog een kijkje in kunnen nemen maar door Q en Scantraxx verboden zijn. ;) Hier kun je ook de daadwerkelijke reden lezen waarom Global Hardstyle offline werd gezet (met rechtspapieren en al).

Nu is Global Hardstyle inderdaad weer online maar erg beperkt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
iemand die een bom op kantoor van q-dance kan gooien?
alvast bedankt! :thumbup:


geef B2S maar al Q feesten want hun weten het wel, daar krijgt iedereen de kans om te draaien zie je tenminste aan Decibel :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:19 
 

GReddy schreef:
Tel schreef:
iemand die een bom op kantoor van q-dance kan gooien?
alvast bedankt! :thumbup:


geef B2S maar al Q feesten want hun weten het wel, daar krijgt iedereen de kans om te draaien zie je tenminste aan Decibel :drool:

B2S is ook part of the group.. de grote artiesten komen niet zomaar bij hun evenementen! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absolutsen schreef:
Dakpan schreef:
Absolutsen schreef:
Heb het artikel, op het gedeelte van Crypsis na, al eens eerder gelezen op Global Hardstyle.. Misschien ook leuk als de overige artikelen naar voren komen op het internet. Global Hardstyle is niet voor niets uit de lucht gezet door Q-Dance en Scantraxx.. ;)


GHF is niet uit de lucht gezet door Q of door Scaxx...

Er zijn een aantal artikelen waar de 'die-hards' van GHF alsnog een kijkje in kunnen nemen maar door Q en Scantraxx verboden zijn. ;) Hier kun je ook de daadwerkelijke reden lezen waarom Global Hardstyle offline werd gezet (met rechtspapieren en al).

Nu is Global Hardstyle inderdaad weer online maar erg beperkt. ;)


Dat wat in dat 'die-hard gedeelte' stond is al dubbel en dwars gelekt en het was ScuL zijn eigen keuze GHF grotendeels neer te halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Absolutsen schreef:
GReddy schreef:
Tel schreef:
iemand die een bom op kantoor van q-dance kan gooien?
alvast bedankt! :thumbup:


geef B2S maar al Q feesten want hun weten het wel, daar krijgt iedereen de kans om te draaien zie je tenminste aan Decibel :drool:

B2S is ook part of the group.. de grote artiesten komen niet zomaar bij hun evenementen! ;)


ik zie daar niet elke keer de standaard artiesten zoals bij Q feesten het is minder erg dan wel. Maar wel deel niet helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 19:38 
 

Citaat:
GHF is niet uit de lucht gezet door Q of door Scaxx...
Er zijn een aantal artikelen waar de 'die-hards' van GHF alsnog een kijkje in kunnen nemen maar door Q en Scantraxx verboden zijn. ;) Hier kun je ook de daadwerkelijke reden lezen waarom Global Hardstyle offline werd gezet (met rechtspapieren en al).

Nu is Global Hardstyle inderdaad weer online maar erg beperkt.

Dat wat in dat 'die-hard gedeelte' stond is al dubbel en dwars gelekt en het was ScuL zijn eigen keuze GHF grotendeels neer te halen.


Het is uiteindelijk ScuL zijn eigen keuze maar het is uiteindelijk Scantraxx die hem heeft gepushed naar deze keuze. Global Hardstyle heeft een brief ontvangen dat als er meer negatieve meldingen over artiesten werden geplaatst er een bepaald bedrag betaald moest worden. (Ik geloof iets van 500 euro per belediging)

De trustees kunnen nu nog inderdaad bij deze gegevens komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 20:07 
 
Hardtraxxer

Het is gewoon erg simpel, Q + alles wat eraan hangt doen dit voor de boterham (en hun dikke BMW).
Hardstyle is gewoon super commercieel!!!

Kortom er wordt dik geld met deze muziek verdient, wat is het probleem?
Wat denk je van die NL of top40 muziek?
Er moet uiteindelijk brood op tafel komen?

Maar goed, ik kan Scul wel begrijpen in de zin dat zijn visie "underground" is en dat het totaal niet matched met de commerciele visie van Q.

Persoonlijk vond ik het ook jammer dat er vanuit Q nooit geen steun is gekomen voor het vrijwilligers project Fear.FM...
Maar goed geef ze eens ongelijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absolutsen schreef:
Dakpan schreef:
Absolutsen schreef:
Heb het artikel, op het gedeelte van Crypsis na, al eens eerder gelezen op Global Hardstyle.. Misschien ook leuk als de overige artikelen naar voren komen op het internet. Global Hardstyle is niet voor niets uit de lucht gezet door Q-Dance en Scantraxx.. ;)


GHF is niet uit de lucht gezet door Q of door Scaxx...

Er zijn een aantal artikelen waar de 'die-hards' van GHF alsnog een kijkje in kunnen nemen maar door Q en Scantraxx verboden zijn. ;) Hier kun je ook de daadwerkelijke reden lezen waarom Global Hardstyle offline werd gezet (met rechtspapieren en al).

Nu is Global Hardstyle inderdaad weer online maar erg beperkt. ;)


Dus Scantraxx/Q-Dance heeft een rechtszaak tegen GHF aangespannen?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen