Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 20:14 
 
Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Absolutsen schreef:
Dakpan schreef:
Er zijn een aantal artikelen waar de 'die-hards' van GHF alsnog een kijkje in kunnen nemen maar door Q en Scantraxx verboden zijn. ;) Hier kun je ook de daadwerkelijke reden lezen waarom Global Hardstyle offline werd gezet (met rechtspapieren en al).

Nu is Global Hardstyle inderdaad weer online maar erg beperkt. ;)


Dus Scantraxx/Q-Dance heeft een rechtszaak tegen GHF aangespannen?


Daar geloof ik persoonlijk niet veel van. Het is natuurlijk makkelijk gezegt.
Maar Scul heeft zo wel meer moment gehad dat hij de boel wilde sluiten (diverse keren is dit ook gebeurd).
Dus de instabiliteit van Scul vs een evt. brief / verzoek van Q om bijv een bericht aan te passen is in mijn ogen al de juiste voedingsbodem om GHF te killen (al dan niet tijdelijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 20:59 
 

Citaat:
Dus Scantraxx/Q-Dance heeft een rechtszaak tegen GHF aangespannen?


Scantraxx, ja. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 21:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dit kan onze scene nog eens verknallen en tot slot gewoon eindigen
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 21:20 
 

The Hardstyler-1994 schreef:
Dit kan onze scene nog eens verknallen en tot slot gewoon eindigen

Gaat niet gebeuren omdat de groep die dit inziet altijd kleiner is dan de groep die rustig door blijft feesten.. Zo is het tot het heden altijd al geweest, maar met dit soort praktijken als bij Crypsis laat de organisatie het steeds meer merken. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 21:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dan nog, met de mogelijke ondergang van Q, wat tussen haakjes naar alle wssheid niet gaat gebeuren, is de hele hardstylewereld toch niet aan z'n einde?

Denk je echt dat de artiesten dan zomaar kappen, hardstyle gaat altijd wel door. Misschien niet in dezelfde zin als nu, maar ik denk dat het er stukken beter van gaat worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 21:42 
 
Hardtraxxer

Thund3R schreef:
Dan nog, met de mogelijke ondergang van Q, wat tussen haakjes naar alle wssheid niet gaat gebeuren, is de hele hardstylewereld toch niet aan z'n einde?

Denk je echt dat de artiesten dan zomaar kappen, hardstyle gaat altijd wel door. Misschien niet in dezelfde zin als nu, maar ik denk dat het er stukken beter van gaat worden.

hardstyle hangt niet van q-dance af hoor... XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 21:51 
 

Overload schreef:
Thund3R schreef:
Dan nog, met de mogelijke ondergang van Q, wat tussen haakjes naar alle wssheid niet gaat gebeuren, is de hele hardstylewereld toch niet aan z'n einde?

Denk je echt dat de artiesten dan zomaar kappen, hardstyle gaat altijd wel door. Misschien niet in dezelfde zin als nu, maar ik denk dat het er stukken beter van gaat worden.

hardstyle hangt niet van q-dance af hoor... XD

Klopt.. maar de eerlijke manier voor een artiest om groot te worden en uit eindelijk op een Q-dance feest te staan is behoorlijk verstrooid.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 21:58 
 
Hardtraxxer

Absolutsen schreef:
Overload schreef:
Thund3R schreef:
Dan nog, met de mogelijke ondergang van Q, wat tussen haakjes naar alle wssheid niet gaat gebeuren, is de hele hardstylewereld toch niet aan z'n einde?

Denk je echt dat de artiesten dan zomaar kappen, hardstyle gaat altijd wel door. Misschien niet in dezelfde zin als nu, maar ik denk dat het er stukken beter van gaat worden.

hardstyle hangt niet van q-dance af hoor... XD

Klopt.. maar de eerlijke manier voor een artiest om groot te worden en uit eindelijk op een Q-dance feest te staan is behoorlijk verstrooid.. :huh:


Ik denk dat er diverse dj's zijn in de scene die geen Q nodig hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 22:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

GReddy schreef:
Tel schreef:
iemand die een bom op kantoor van q-dance kan gooien?
alvast bedankt! :thumbup:


geef B2S maar al Q feesten want hun weten het wel, daar krijgt iedereen de kans om te draaien zie je tenminste aan Decibel :drool:


B2S en Q-Dance is een pot nat. Staat zelfs mindere keren in dit topic!

Lezen :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 22:19 
 

Citaat:
Denk je echt dat de artiesten dan zomaar kappen, hardstyle gaat altijd wel door. Misschien niet in dezelfde zin als nu, maar ik denk dat het er stukken beter van gaat worden.
hardstyle hangt niet van q-dance af hoor... XD
Klopt.. maar de eerlijke manier voor een artiest om groot te worden en uit eindelijk op een Q-dance feest te staan is behoorlijk verstrooid.. :huh:

Ik denk dat er diverse dj's zijn in de scene die geen Q nodig hebben..

Klopt, neem Showtek en Josh & Wesz.. die doen het wel in het buitenland, alleen noemt 90% van het forum ze meteen 'commercieel' .. :P

En dan nog over artiesten als Zany gesproken.. Dit zijn sowieso de heldige producers maar als deze niet bij Platinum Agency zaten stonden deze sowieso niet op de Q-evenementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich zou ik 't niet zo probleem vinden als de scene in stort...

Kan opzich niet zoveel kwaad. Iedereen overnieuw beginnen en een gezonde eerlijke, concurerende scene opbouwen (voor zo lang het duurt).

De hardcore scene staat als een huis sinds ze zijn ingestort (misschien wel beter dan ervoor).


De echte liefhebbers blijven wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Hardcore instorting had toch te maken met het super commercieel worden ervan ofniet? Met die Gabber Piet en zijn gay maatjes toch? Dat duurt bij hardstyle nog wel ff, en mijn favoriete producers zullen toch niet op TMF komen. Ik zie DBSTF, Headhunterz en Showtek ooit wel eens verschijnen op een van die zenders ben ik bang...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Absolutsen schreef:
Citaat:
Denk je echt dat de artiesten dan zomaar kappen, hardstyle gaat altijd wel door. Misschien niet in dezelfde zin als nu, maar ik denk dat het er stukken beter van gaat worden.
hardstyle hangt niet van q-dance af hoor... XD
Klopt.. maar de eerlijke manier voor een artiest om groot te worden en uit eindelijk op een Q-dance feest te staan is behoorlijk verstrooid.. :huh:

Ik denk dat er diverse dj's zijn in de scene die geen Q nodig hebben..

Klopt, neem Showtek en Josh & Wesz.. die doen het wel in het buitenland, alleen noemt 90% van het forum ze meteen 'commercieel' .. :P

En dan nog over artiesten als Zany gesproken.. Dit zijn sowieso de heldige producers maar als deze niet bij Platinum Agency zaten stonden deze sowieso niet op de Q-evenementen.



De eerste die J&W commercieel noemt moet ik nog tegenkomen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Opzich zou ik 't niet zo probleem vinden als de scene in stort...

Kan opzich niet zoveel kwaad. Iedereen overnieuw beginnen en een gezonde eerlijke, concurerende scene opbouwen (voor zo lang het duurt).

De hardcore scene staat als een huis sinds ze zijn ingestort (misschien wel beter dan ervoor).


De echte liefhebbers blijven wel.


Zou mooi zijn, al het klootjes volk weg én de prophet en zn bende die eindelijk weer eens met iets goeds moeten aankomen omdat ze het anders niet redden tegenover gasten als zatox oid.

't Begint allemaal een beetje op een slechte soap te lijken. :')
En aan de "kwaadaardige id&q holding/platinum driehoek" kan in prenciepe toch gewoon wat gedaan worden, simpelweg omdat kartelvorming hartstikke verboden is in ons mooie liberale landje :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Absolutsen schreef:
Citaat:
Denk je echt dat de artiesten dan zomaar kappen, hardstyle gaat altijd wel door. Misschien niet in dezelfde zin als nu, maar ik denk dat het er stukken beter van gaat worden.
hardstyle hangt niet van q-dance af hoor... XD
Klopt.. maar de eerlijke manier voor een artiest om groot te worden en uit eindelijk op een Q-dance feest te staan is behoorlijk verstrooid.. :huh:

Ik denk dat er diverse dj's zijn in de scene die geen Q nodig hebben..

Klopt, neem Showtek en Josh & Wesz.. die doen het wel in het buitenland, alleen noemt 90% van het forum ze meteen 'commercieel' .. :P

En dan nog over artiesten als Zany gesproken.. Dit zijn sowieso de heldige producers maar als deze niet bij Platinum Agency zaten stonden deze sowieso niet op de Q-evenementen.


Josh & Wesz buitenland? Mis ik iets? En dat over Zany is ook bullshit want die is gewoon te groot om niet te boeken, ook zonder TPA zou die gewoon op de meeste Q-feesten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een boefjesbende tog ook

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance kan wel 1 pot nat zijn maar de line-ups op B2S zijn meestal gevarieerder en bestaan niet voor 75% uit Scantraxx Artiesten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:05 
 

Citaat:
Josh & Wesz buitenland? Mis ik iets? En dat over Zany is ook bullshit want die is gewoon te groot om niet te boeken, ook zonder TPA zou die gewoon op de meeste Q-feesten staan.

Voornamelijk gericht op Showtek.. en wat J&W betreft.. België, Duitsland en feesten als Ground Zero, Reverze etc. je weet waar ik naartoe wil.

Te groot om niet te boeken? :/ Q probeert het vanaf mijn perspectief zo een beetje te compenseren met alle andere daden die ze verrichten. En neem bijvoorbeeld de Noisecontrollers.. 2008.. nergens? 2009.. overal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2010 23:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Absolutsen schreef:
Citaat:
Dus Scantraxx/Q-Dance heeft een rechtszaak tegen GHF aangespannen?


Scantraxx, ja. :)


Volgens mij was het zo dat er een officiele brief van een advocaat verstuurd was om bepaalde content te verwijderen. Deden ze dat niet zouden ze er een rechtzaak van maken.

Verder het kapotmaken van de scene? Als al die verhalen daadwerkelijk waar zijn, nog geen hard bewijs gezien namelijk, dan zal het waarschijnlijk al wel langer spelen :)

Wat qreative zegt klopt, heb de brief zelf ook gezien. En scul is gestopt, omdat hij vindt dat de hardstyle te commercieel is geworden en hij zegt dat hij het zat is om bedreigt te worden. Maar goed daar heeft hij zichzelf ook schuldig aan gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 00:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wat er met ghf is gebeurd is scul zn eigen schuld.
hij heeft deze problemen boven tafel willen krijgen wat een goed ding is. maar de manier waarop hij dat gedaan heeft, is uiteindelijk de ondergang geworden van ghf.
verder denk ik ook dat het niet slecht zal zijn als de scene in stort.
de die hard fans blijven toch wel en na 2 jaar heb je dan weer een gezonde scene ipv een door 1 bedrijf gedomineerde scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 01:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tomb schreef:
Hardcore instorting had toch te maken met het super commercieel worden ervan ofniet? Met die Gabber Piet en zijn gay maatjes toch? Dat duurt bij hardstyle nog wel ff, en mijn favoriete producers zullen toch niet op TMF komen. Ik zie DBSTF, Headhunterz en Showtek ooit wel eens verschijnen op een van die zenders ben ik bang...

Eerst gebeurde het bij hardcore, toen bij jump. En ook bij de jump is het supervet geworden, hartstikke underground met een brede variatie aan stijlen (van techno-achtig tot de hardstyle-achtigere jump). Ik zou het toejuichen als het bij hardstyle plaats zou vinden :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 09:00 
 
Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
Rik schreef:
En aan de "kwaadaardige id&q holding/platinum driehoek" kan in prenciepe toch gewoon wat gedaan worden, simpelweg omdat kartelvorming hartstikke verboden is in ons mooie liberale landje :list:


haha kartelvorming is weer iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 09:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zei dat niet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 09:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En hoe zit het met bijvoorbeeld Kloontjes? zit die ook in het "complot" ?
Is een kleinere organisatie maar die organiseren ook topfeesten(intents, fusion etc) met niet alleen maar Scantraxx artiesten(op intents vorig jaar stonden oa Activator, Josh&Wesz etc) en die feesten zijn wel gewoon uitverkocht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2010 09:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
tomb schreef:
Hardcore instorting had toch te maken met het super commercieel worden ervan ofniet? Met die Gabber Piet en zijn gay maatjes toch? Dat duurt bij hardstyle nog wel ff, en mijn favoriete producers zullen toch niet op TMF komen. Ik zie DBSTF, Headhunterz en Showtek ooit wel eens verschijnen op een van die zenders ben ik bang...

Eerst gebeurde het bij hardcore, toen bij jump. En ook bij de jump is het supervet geworden, hartstikke underground met een brede variatie aan stijlen (van techno-achtig tot de hardstyle-achtigere jump). Ik zou het toejuichen als het bij hardstyle plaats zou vinden :).

Dat zou inderdaad wel nice zijn voor de scene
diversieteit kan geen kwaad!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen