"What you see is what you get and wat you get is what you see".
Het is een feit dat er een toonaangevende organisatie is binnen het harddance circuit.
Die positie is er niet vanzelf gekomen. Ook zij hebben zich naar deze positie moeten werken.
Misschien hebben zij wel een voorsprong gehad als het aankomt op budget, maar toch.
Het is niet geheel onopvallend dat Q-dance en platinum in een adem kunnen worden genoemd.
Ook niet geheel onlogisch dat je veel artiesten uit deze agency op het podium ziet staan.
Dat die gasten bij scantraxx onder contract staan kan toeval zijn. Voor mij is het label scantraxx vooral een label met (goede) producers en minder goede dj's.
De shows van feesten als Defqon, Qlimax and so on zijn leuk alleen de line-up is grotendeels te voorspellen en de shows zijn na een aantal keer ook vrij normaal.
Bewust kies ik ervoor om andere feesten te bezoeken waar eens andere artiesten staan en het showelement geen voorrang heeft.
Ik zie mezelf een beetje van de oude stempel en hekel het gros van de livesets op feesten tegenwoordig die ik een TE hoog
start-stop gehalte vind hebben. Je hoort zeggen dat het Nederlandse publiek stil staat en niet danst (filmpje b2s journaal met Bioweapon).....(getuige laatste knock-out kan ik dit helaas niet anders dan bevestigen), maar misschien komt dit wel omdat je niet of nauwelijks 5 minuten kunt doorstoempen zonder weer een rust-moment tegen te zijn gekomen.
Je kunt hoog en laag springen en zoals ook eerder door iemand genoemd in deze thread; de mensen die op forums zals deze zitten en zichzelf als meer "die-hard/liefhebber/kenner" beschouwen vertegenwoordigen zo'n klein deel van het publiek dat een organisatie als Q-dance daar niet echt wakker van ligt.
Het gros weet de ins en outs niet en bezoekt deze feesten gewoon. Voor jou tien anderen lijkt het devies, maar de muziek komt dit in mijn ogen niet ten goede......(maar dat is een kwestie van smaak).