Rtwrote:Voor mij zou het persoonlijk echt eeuwig zonde als ze de Gelredome licentie hiervoor gaan gebruiken.
Ga die dan ook sowieso skippen.
Doe mij maar een XQ Legends in de Gelredome.
Rtwrote:Voor mij zou het persoonlijk echt eeuwig zonde als ze de Gelredome licentie hiervoor gaan gebruiken.
Wordt een feest met genoeg bewegingsruimte dan.wrote:Doe mij maar een XQ Legends in de Gelredome.
Ik denk dat een classic feest in het Gelredome nog best wel uitverkocht raakt als je ziet hoe snel VWAB bijvoorbeeld uitverkocht was.wrote:Legends hè, niet classics
Iemand met wat fotobewerking skills die de vage krabbels op de achtergrond scherp kan krijgen?wrote:
XQ Holland dus weer terug. In het Gelredome gok ik?
Nee idd, had ik ook gezien. En inloggen met het ww van eerder (opgeslagen in chrome) lukt niet meerwrote:Iemand trouwens een idee hoe je een wachtwoord aan je Q-Dance Network account koppelt?
Moet nu telkens een login via de mail opvragen, super irritant, terwijl er dus wel een optie is om met wachtwoord in te loggen. Maar geen optie om, een eenmaal ingelogd via de link per mail, een wachtwoord in te stellen?
Dacht dat ik de enige was... Q-Dance, pls fix.wrote:Heb hetzelfde en ik krijg die inlog link ook maar niet

wrote:Dit hangt er rond de dome in arnhem. Dus xq holland xxl in 2022 in de Gelredome

dogvredomme
Denk niet dat Q de directe concurrentie aan gaat met 'zusje' b2s.wrote:Of iets met Koningsdag, gezien het kroontje?
Thank you for your e-mail. We're sorry to hear that you had some trouble during the login process. It is no longer possible to log in with a password. You just have to add your personal e-mailaddress to receive a link, with which you can log in at the Q-dance website. This is the only way to log in. It could take some time before you receive the login e-mail. Please also check your spam box, the e-mail could end up in there.