Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
H
Hardtraxxer
478 posts member since 2019
last seen 5 days ago
Fantazoo wrote:Prima app, even wat moeite gehad met installeren maar inmiddels up and running. Direct even de Defqon DVD van 2008 aangeslingerd, erg mooi om te zien :P Vanavond ook The Warrior maar even kijken, erg benieuwd wat we daarin te zien krijgen.
Nog steeds geen enkele reden om over te gaan naar de betaalde q-dance app: View on YouTube

Maar eerlijk, dat was ik toch niet van plan :sleep:
H
Hardtraxxer
last seen 5 days ago
HardDB wrote:
Fantazoo wrote:Maar eerlijk, dat was ik toch niet van plan :sleep:
Ik voel mij ook totaal niet geroepen om een betaalde live stream te kijken. Terwijl ik toch wel grote fan ben van Q. Vraag me ook oprecht af (gezien de reacties op de livestream, die er toch minder zijn als vorig jaar op deze site) en de buzz vorig jaar over de livestream wat 'ze' er dit jaar mee hebben 'gewonnen'......
Hardtraxxer
991 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Nu dacht ik omdat dat q-dance network er was je daar wellicht meteen de Defqon stream terug kon kijken, maar dat is niet het geval. Nou okay dan is er een schema van q waarin ze aangeven wanneer ongeveer wat vrijkomt, maar nu zie ik dat de eerste set (Peacock en Sefa) ook gewoon op Youtube gezet is. Wat is dan nog het voordeel van die membership? Q gaf zelf al aan dat niet de ticket voorrang het belangrijkste was.. nouja exclusieve content valt nu dus ook mee want blijkbaar komen de setjes voor iedereen beschikbaar.. blijft misschien alleen wat exclusieve merchandise over die toch geen Hollander wil hebben?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Andere sets niet toch? Maar het casten is echt niet te doen, hakkelt steeds of klapt eruit, terwijl de chromecast gewoon goede verbinding heeft. Nu dus maar met audio only Frequencerz terugluisteren..
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Brainweavers wrote:Nu dacht ik omdat dat q-dance network er was je daar wellicht meteen de Defqon stream terug kon kijken, maar dat is niet het geval. Nou okay dan is er een schema van q waarin ze aangeven wanneer ongeveer wat vrijkomt, maar nu zie ik dat de eerste set (Peacock en Sefa) ook gewoon op Youtube gezet is. Wat is dan nog het voordeel van die membership? Q gaf zelf al aan dat niet de ticket voorrang het belangrijkste was.. nouja exclusieve content valt nu dus ook mee want blijkbaar komen de setjes voor iedereen beschikbaar.. blijft misschien alleen wat exclusieve merchandise over die toch geen Hollander wil hebben?
Misschien de rechten van die set voor hun zelf gehouden (als dat al kan)? Was ook als enige echt iets totaal anders dan de rest (samen met Vertile). Zou inderdaad wel zijn doel voorbij schieten als straks alle populairdere setjes ook gewoon op YouTube komen.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Lijkt mij dat ze dit ook gebruiken om Q-Dance Network te promoten.
Hardtraxx Newbie
49 posts member since 2019
last seen Nov 2025
Echt schandalig dat je 50 euro betaald om Dediqated member te worden en vervolgens de setjes niet eens achter de login op je computer kan beluisteren. Je bent gedwongen de setjes op je telefoon te beluisteren. Dan is het natuurlijk ook weer zo gemaakt dat je de setjes niet op de achtergrond kan afspelen, waardoor je gedwongen bent de app open te laten staan, en dus geen andere dingen tegelijkertijd kan doen. Knap waardeloos voor die 50 euro die je dan neerlegt, hoop dat deze 2 dingen snel worden aangepast.
Hardtraxx Veteran
4489 posts member since 2016
last seen 23 days ago
Qamphuis wrote:Echt schandalig dat je 50 euro betaald om Dediqated member te worden en vervolgens de setjes niet eens achter de login op je computer kan beluisteren. Je bent gedwongen de setjes op je telefoon te beluisteren. Dan is het natuurlijk ook weer zo gemaakt dat je de setjes niet op de achtergrond kan afspelen, waardoor je gedwongen bent de app open te laten staan, en dus geen andere dingen tegelijkertijd kan doen. Knap waardeloos voor die 50 euro die je dan neerlegt, hoop dat deze 2 dingen snel worden aangepast.
Oh dus de app kan niet zoals mixcloud/soundcloud gebruikt worden?
Dat is wel echt waardeloos. Dat alleen zou voor mij al 'n reden zijn om 't niet te willen.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ja heb er inmiddels wel spijt van dat ik die €35 hier voor neergelegd heb. Als ik had geweten dat het zo ontzettend gebruiksonvriendelijk is had ik het geld er zeker niet aan besteed.
Hardtraxx Veteran
14325 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Joey wrote:Ja heb er inmiddels wel spijt van dat ik die €35 hier voor neergelegd heb. Als ik had geweten dat het zo ontzettend gebruiksonvriendelijk is had ik het geld er zeker niet aan besteed.
Het is nog nieuw voor Q-Dance dus misschien veranderd dit nog wel.
Hardtraxxer
809 posts member since 2014
last seen Jul 2026
Als je bij de setjes bovenin AUDIO only doet kan je wel gewoon andere apps gebruiken.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
Nuracore wrote:
Joey wrote:Ja heb er inmiddels wel spijt van dat ik die €35 hier voor neergelegd heb. Als ik had geweten dat het zo ontzettend gebruiksonvriendelijk is had ik het geld er zeker niet aan besteed.
Het is nog nieuw voor Q-Dance dus misschien veranderd dit nog wel.
Maar in alle eerlijkheid, Qdance heeft nog nooit een fatsoenlijke app kunnen ontwikkelen. De oude Qdance app of de vroegere defqon app waren ook echt heel slecht.
Maar wel volle pond vragen voor een product dat nog niet af is vind ik wel kwalijk.
H
Hardtraxxer
last seen 5 days ago
Je kunt wel met de app cooking met sefa kijken, geen idee wat het is maar klinkt totaal niet interresant.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ik denk koken met Sefa
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
En de livesets komen gewoon op YouTube?
Ik zou me behoorlijk bescheten voelen als ik 50 euro hieraan had uitgegeven.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
ULTIMO wrote:En de livesets komen gewoon op YouTube?
Gewoon? Die van Peacock/Sefa is waarschijnlijk van hunzelf en de rest is ''illegaal'' opgenomen en online gezet door random mensen
H
Hardtraxxer
last seen 5 days ago
HardDB wrote:Je kunt wel met de app cooking met sefa kijken, geen idee wat het is maar klinkt totaal niet interessant.
Broken Balance wrote:Ik denk koken met Sefa
Da minde nie!?! Nee maar dat snap ik. Maar dus een 24kitchen programma met een hardstyle dj.....? Ik kan mij dus echt totaal niet voorstellen dat hardstyleliefhebbers dit willen zien (en er nog voor betalen ook!!). Dat hier vraag naar is zodat Q ooit heeft gedacht, ja dit gaan wij toevoegen aan onze content :thumbsup:
ULTIMO wrote:Ik zou me behoorlijk bescheten voelen als ik 50 euro hieraan had uitgegeven.
Hardtraxx Veteran
last seen 23 days ago
ErikZ wrote:
ULTIMO wrote:En de livesets komen gewoon op YouTube?
Gewoon? Die van Peacock/Sefa is waarschijnlijk van hunzelf en de rest is ''illegaal'' opgenomen en online gezet door random mensen
Oh ik zag het liveset topic met YouTube vids, dacht automatisch dat ze van Q zelf waren aangezien die de illegale content normaal snel laten verwijderen.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
HardDB wrote:
HardDB wrote:
Broken Balance wrote:Ik denk koken met Sefa
Nee maar dat snap ik. Maar dus een 24kitchen programma met een hardstyle dj.....?.
Is geen Hardstyle Dj :P
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
* Screams internally*
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Q-Dance 2024 Speculatie topic

XQ Holland dus weer terug. In het Gelredome gok ik?
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
In februari (hard bass datum) dan misschien?
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
Nuracore wrote:In februari (hard bass datum) dan misschien?
Had al eerder de vermoedens dat ze XQ Holland in het Gelredome zouden doen maar dit versterkt dat gevoel alleen maar meer. Voor mij zou het persoonlijk echt eeuwig zonde als ze de Gelredome licentie hiervoor gaan gebruiken.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Vorig jaar bij Dediqated werd al gehint naar een X-Qlusive Holland in t Gelredome door een foto van de “Oma” met daaronder dat ze het wel leuk vond in Gelredome ;)
Overigens alleen als het een nachtfeest wordt gebruiken ze 1 van de 2 nachtslots.
Overdag mogen ze zo vaak dance feesten organiseren als ze willen.
Hardtraxx Veteran
last seen 3 days ago
hurricane wrote:Vorig jaar bij Dediqated werd al gehint naar een X-Qlusive Holland in t Gelredome door een foto van de “Oma” met daaronder dat ze het wel leuk vond in Gelredome ;)
Overigens alleen als het een nachtfeest wordt gebruiken ze 1 van de 2 nachtslots.
Overdag mogen ze zo vaak dance feesten organiseren als ze willen.
Scherp, alleen zie ik het niet zo snel gebeuren dat ze meer dan twee feesten in het Gelredome gaan doen. Zou ook niet weten welk concept naast Qlimax/XQ Holland het Gelredome zou kunnen uitverkopen.