122Stan schreef:
In het kader van het steeds verder verdwijnende Q-dance merk:
De Q-dance app is nu blijkbaar de Defqon.1 app geworden.
Dit hebben ze maanden geleden al gezegt. Niks raars aan als je alle setje sop YT gooit en op dit moment nog maar 1 feest geeft. ( Dominator is samen met AOD ) .
We gaan het zien , hoop dat Qdance blijft bestaan .
Maar ik zie nu ook dat meerdere festivals het moelijk krijgen op uit te verkopen (Intents , Gearbox , Rebirth , Supremacy ) .
Er zijn op dit moment te veel events. Dus het is niet gek dat er wat events weg gaan vallen!