Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 10:48 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Supremacy laat dat ook gewoon zien, 9,5 uur lang raw en een half uur uptempo afsluiten en je verkoopt 30K kaarten in 24 uur :lol:

Waarvan de helft weer op ticketswap terecht komt voor op een gegeven moment nog niet eens de helft van de prijs. Voorgaande jaren bleven de ts-prijzen wel goed hoog. Ik vermoed dat er nu veel gelegenheidshandelaartjes tussenzaten die toevallig net een paar kaarten teveel hadden gekocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 11:04 

Hardtraxx Veteran

Dat zie je bij elk feest toch?

Qlimax viel het overigens wel mee, maar dat was puur omdat het de laatste editie was.

Maar je hebt wel een punt ja, Supremacy was natuurlijk ook bijzonder als eerste keer in het Gelredome. Is de vraag of dat volgend jaar weer zo gaat zijn.

Ook al is Supremacy natuurlijk al jaren qua kvk gewoon extreem succesvol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 11:11 

Hardtraxx Veteran

Bij Supremacy was het voorgaande jaren ook heel moeilijk om er doorheen te komen op ticketswap. Het aantal mensen dat op ts een kaartje zocht was groter dan de totale capaciteit van het feest. Dus ook op ticketswap bleven de prijs rond of boven de normale verkoopprijs. Dat was dit jaar duidelijk anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 14:22 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Maar je hebt wel een punt ja, Supremacy was natuurlijk ook bijzonder als eerste keer in het Gelredome. Is de vraag of dat volgend jaar weer zo gaat zijn.

Volgend jaar is het weer in de Brabanthallen. De buren rondom Gelredome zullen blij zijn -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 16:44 

Hardtraxxer

hurricane schreef:
Rickzel schreef:

Volgend jaar is het weer in de Brabanthallen. De buren rondom Gelredome zullen blij zijn -.-

Gelukkig staat in maar de vrolijke brandbandse links rechts er weer. Dan springen mensen lekker op de maat wat de flatgebouwen doet schudden verderop
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2024 16:44 

Hardtraxx Newbie

Ook voor het eerst dat ik via DHL nu een pakketje thuis krijg bezorgd vanuit Superstruct Merchandise Services BV en niet meer 'gewoon' van Q-Dance.
Als ik hun website ook zie, staat Defqon ook grootst gepresenteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2024 10:42 

Hardtraxx Veteran

Markm93 schreef:
Ook voor het eerst dat ik via DHL nu een pakketje thuis krijg bezorgd vanuit Superstruct Merchandise Services BV en niet meer 'gewoon' van Q-Dance.
Als ik hun website ook zie, staat Defqon ook grootst gepresenteerd.

SMS is al jaren ID&T leverancier van merch en DQ staat zo groot op de site omdat er geen andere events van Q zijn op het moment
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2025 13:32 

Hardtraxxer

BattleRoyaleNL schreef:
pecola-tje schreef:
The Qontinent kan ook erbij op het lijstje, komend jaar de laatste editie.
Bron: Q-Dance / The Qontinent op Facebook

Komt niet door Q , maar de gemeente

https://oost-vlaanderen.be/ontspannen/r ... kMqcQOK-bs

Ik denk dat het toch vooral door Q-Dance komt.
Want er is nu een nieuw festival precies op dezelfde datum
https://magicisland.be/

Dan had the Qontinent ook nog wel een vergunning gekregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2025 17:56 

Hardtraxx Elite

Interview met Jonas.

Hoor zelf weinig nieuws, maar altijd leuk om even te kijken :)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen