Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2024 16:22 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Alm1ghty schreef:
HardDB schreef:
Naar +- 25 jaar festivallen heb ik op een festivalterrein ook nog nooit zoiets bezocht, een Deperados tent, game-hall, Chill erea etc. Kom echt puur voor de sfeer & muziek

De sfeer in de game-hall en de Desperadotent is niet te evenaren imo

In de game-hall lopen en dan slaat net je 2e halfje in xd

Wel beter dan in een Belgische poltiecel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2024 16:31 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
Alm1ghty schreef:
HardDB schreef:
Naar +- 25 jaar festivallen heb ik op een festivalterrein ook nog nooit zoiets bezocht, een Deperados tent, game-hall, Chill erea etc. Kom echt puur voor de sfeer & muziek

De sfeer in de game-hall en de Desperadotent is niet te evenaren imo

In de game-hall lopen en dan slaat net je 2e halfje in xd

En dan is het eerste wat je ziet de airhockeytafel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2024 14:54 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2024 15:08 

Hardtraxx Veteran

tekst pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2024 15:26 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
tekst pls

Citaat:
Ik had net al een eh een enorme opsomming van dingen die aan de hand zijn te beginnen geen geen cu dan
stage op misland dat is nogal een ding iedereen die wel eens op misland geweest is die weet ook eigenlijk dat het cu dan
Podium De facto het hoofdpodium was van eh van misland terwijl er een gigantisch ander podium tegenover staat ja waarom
is het er niet is het is het is het is het paniek bij eh bij cu Dance Nou ik hoorde jou net zeggen dat jou vanf 2006
deze podcast doet ofzo klopt dat of hier werkt nee ja ja ja ja hier werkt in ieder geval dus ja heel veel zien
veranderen in de industrie Ja in de in de afgelopen decennia en dingen veranderen en eh het is een hele
dynamische wereld natuurlijk en muziekstijlen veranderen eh publieks voorkeuren veranderen creativiteit
verandert Markt veranderd en soms vallen dingen allemaal samen en dit is zo'n
jaar waar heel veel dingen samenvallen waarbij eh meland zegt Wij willen eigenlijk weer een nieuwe koers gaan
varen zoals eh Erik van eerdenburg dat zei bij bij lowland een paar jaar geleden ja van wij gaan een bepaalde
andere koers op we gaan vernieuwen en dit was dat jaar voor Mitchel om dat te gaan doen en dat houdt in dat ze op die
plek zeggen we die plek is zo belangrijk bij die Heuvel met een mooi uitzicht mensen komen daar graag de hele dag
hangen PR want als je als wij met als wij met qens komen dan hebben wij
natuurlijk ook wel gewoon onze Rider We zijn een soort artiest En zeggen van als we komen dan willen we ook dat het zo is
ja want zo werkt dat want jullie zijn myland is van idt jullie zijn Jul vallen in principe onder hetzelfde bedrijf maar
het is het is toch Ja maar we zitten wel de de mensen van misland zitten in hun kantoor en net zoals jij hier op het
Mediapark de mensen van de andere van de nou noem eens wat AVR TROS of ja die
zitten in een andere gedeelte dan dan wij Ja en eh of dan jullie en eh Zo is het ook bij ons dus wij hebben gewoon de
kamer cens het gedeelte van het kantoor cens en daar vecht men voor cens en eh
dat is hetzelfde met misland en misland heeft dus zijn eigen koers zijn eigen strategie ook als ze is valt het onder
één paraplu maar was qens dan eigenlijk misschien niet te dominant op nland jawel jawel jawel te dominant er komen
gewoon 10.000 mensen die alleen maar daar willen zijn Die Die komen daar die gaan daarom staan om om 11 uur 's ochtends en die gaan om 11 e geen enkel
festival waar ik me dit dit beeld kan voorstellen want er zijn allemaal stage hostings op al die podia staat weer een
andere vunzige deuntjes of eh drumcode noemen wat maar mensen verschuiven van
het ene naar het andere podium maar niet bij cu Dance Dat is toch heel gek Hoe is dat zo gegroeid dat ze daar blijven staan ja dat het zo
dominant werd Ja hoe is dat zo gegroeid het is natuurlijk het is ook weer we
hebben ook een heel mooi podium Ja dat is dat is zeer spectaculair Het is altijd heel heel
spectaculair wij weten want we werken met al die verschillende groepen in die
Dance dat dit echt hele Dedicated gasten zijn die bezoekers die bezoekers zijn
echt Dedicated ze willen eigenlijk gewoon niks anders ja ik snap het natuurlijk heel goed want ik ik ben een
oude gabber dus ik weet ook dat als ik vroeger naar misland ging en dat was in 1994 waren ze de hard erin in het trains
podium technop podium en zat hardco podium van Tuned dom Ja daar daar stond ik gewoon de hele dag daar ik was
helemaal niet geïnteresseerd in de rest maar ik we weten wel ze lopen wel een rondje soort van Oké we hebben een kaart
betaald voor €100 dus we willen wel alles gezien hebben maar willen zo snel mogelijk ook weer terug en cus hadden we ook Thunder podium hè dus dan was het
nog wel een beetje op en neren van Oké alles boven de 140 150 BPM Da gaan we dat hadden ook dicht bij elkaar gezet
alleen het is heel dominant maar oké dan wordt er gezegd we willen iets anders want er is nog steeds een Hardstyle
podium Ik begrijp dat het ook best groot is maar niet zo groot dat jullie zeggen dat willen wij blijven doen als cu Dance
Nee want wij hebben ook wel gewoon Kijk qens groeit zelf natuurlijk ook door wij hebben heel veel gehad als cens aan de
lift die we hebben gekregen van van mis Lent Want toen dat er gewoon een breed publiek kwam die dacht dit is het vetste
hier willen we een evenement zien met alleen maar dit Ja precies want ook al eh blijven de cu dancers daar staan
zoals wij ze dan eh zien de rest komt ook even kijken en langs en die zouden nooit naar een cens evenement gaan maar
die gaan daar dan even staan en denken h Dit is wel heel erg vet en komen misschien een keertje naar Defcon maar
is dat een pijnlijk moment dat ze zeggen we willen nou iets anders Sorry ik begrijp je niet Nou ja Mysteryland een
nauwe band altijd jullie hebben veel gehad de de de achterban komt er ook graag en dan eh is er een afscheid is
dat een pijnlijk af of is dat log Nee Nee het valt het valt ook wel samen want wij wij met cens groeien ook door en
onze rijden Wordt langer eigenlijk Wij wij willen nog meer vuurwerk Wij willen nog groter nog breder en ja dan word je
te dominant op zo'n op zo'n feest en ja dat dat daarvan snap ik dat ze zeggen
van ja dit dit wordt bijna een ces feest dit klinkt best wel als een logisch verhaal ja toch Ja maar nou is er ook
nog dat Climax dat eindigt Ja is een 30.000 dat doet wel een beetje pijn
waarom stopt dat dan Dit is de laatste editie in november
aangekondigd Ja er zijn zoveel redenen maar ik denk de belangrijkste reden is want we verkopen gewoon uit hè We zijn
altijd uitverkocht Het is niet zo dat het niet goed gaat met climex of zoiets belangrijkste reden is cur is creatief
bedrijf en eh van de 50 mensen die er werken werken er 15 op creatie zijn de
hele dag alleen maar creëren dat wil zeggen vuurwerkshows decors Ja maar ook
marketing eh teksten Decor eh Look Feel Sound
concepting Er zit heel veel heel veel achter om zo'n heel circus daar op te tuigen natuurlijk creatief Ja en en eh
wij leunen niet alleen maar op de dj's Wij hebben veel meer met show en eh mystiek beetje Dark Hollywood idee ook
waar Ja een beetje Hollywood stijle beetje dat bombastische groots larger than life gevoel wat we daar neerzetten
en ehm ik weet nog of het 321 was de eerste datum 321 dus 3 februari 2001
deden we de eerste Ja D is 23 jaar geleden deden we de eerste Climax was gelen in de boelelaan
in Amsterdam nee daarvoor hadden we nog eentje een beurs gebouwd trouwens in in Eindhoven en toen gingen we naar
Amsterdam Anyway maar al heel lang in Gelderdome al sinds 2003 geloof ik in
gelredom 20 jaar ja Ja dus maar waarom stopt dat dan ja nou daar was ik een soort van naartoe aan het werken met een
lange opbouw want het is het is het is ook moeilijk uit te leggen aan mensen die daar graag naartoe gaan natuurlijk
En dat voelen wij ook hè dus we krijgen echt zo van Ja jullie hebben verkocht aan een heel groot bedrijf en die
schrapt en maar dat is niet het geval want er wordt gewoon goed geld verdiend Het is altijd uitverkocht alleen wij als
creatief bedrijf weten op een gegeven moment We zijn wel een beetje uit
bedacht daar en wij willen echt vooruitgang boeken dus op een gegeven moment als je als je
vraagt aan Peter Jackson Waarvoor maak je niet nog een Trilogy van de van de Lord Of The Rings zegt hij nou alles zit
erin Het is af Het is klaar het is rond en dat is bij Climax ook zo Wij
hebben zelf het gevoel dat wij volgend jaar een herhaling van zett of het
verder moeten gaan uitwringen en dat is niet wie wij zijn niet wat wij willen wij willen vernieuwend blijven willen
vooruitstrevend blijven en sowieso altijd op het hoogtepunt stoppen we willen niet wachten tot het wat minder
wordt maar dat je bent er ook een bedrijf en er zit inderdaad Er wordt
gezegd je bent verkocht aan een groot bedrijf dat is eh eh in 2014 meen ik al in eerste instantie gebeurd SFX het
grote SFX je je moet er al een beetje om lachen voormalig grote voormalig sfix dat twee jaar later eh op de fles ging
Omdat het toch te hoogmoedig gehandeld werd zeker eh toen was er een soort zwervend bestaan en toen kwam
Ja wat is dat voor bedrijf in 2001 klopte die aan Ik ik zou zeggen dat
superstructuur minder hoog van de toren blazen dus wij gaan overal de media
super zie je bijna niet in de media Het is e Nee want die SFX was natuurlijk die Robert silleman hè we hebben ooit een
keer gedocumenteerd dat die man jou recht je kruis greep toen die je voor het eerst ontmoet om even te laten zien
dat hij het mannetje was Amerikaans megaloman vent en het was ook zijn
speeltje Nou ik weet niet of jullie de naam kennen van de CEO van superstuc en deze man vindt het ook helemaal niet zo
belangrijk dus ik ga ik ga dat ook hier natuurlijk niet dat moet hij zelf doen Misschien kan je hem een keertje uitnodigen maar dat is een wat meer man
die op de achtergrond eh goed de zaken neerzet en zorgt dat er een goede
voedingsbodem is voor de ondernemers en de oprichters en de teams om door te bouwen op h werken en dat is wat anders
het is het is een wat langere termijn strategie Maar hoe is die overname tot stand gekomen want dat is in 2001 gebeurd dat is best een opvallend moment
Omdat het 21 eh 21 bedoel ik dat is een opvallend moment omdat je in het tweede jaar van de coronacrisis zit Ja ja was
dat toeval of is dat Is dat een logisch moment geweest ja neou het is geen toeval natuurlijk eh want je hebt je
hebt dit soort Z partijen met heel veel geld hè Dit Ja en je hebt ehm van dat soort partijen die
investeren anticyclisch zoals dat heet dus als iets naar beneden gaat maar zij geloven dat het weer goed komt dan stap
ze in oftewel alles ligt op zijn gat alles ligt op zijn gat nu is de prijs wat lager nou voor e die was de prijs
niet per se lager Want we waren gewoon een heel mooi portfolio van Amerika ook met Awakenings mis Lent Q Range en eh ja
hij vond het een goed moment om eh eh om uit te breiden en was dat ook een noodzakelijk moment

dit is een deel, het is nog 4x langer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2024 15:55 

Hardtraxx Veteran

Yes thx boss
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2024 16:07 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
tekst pls

Q-dance has not completely ceased all its events, but it has decided to end some of its most iconic ones, like Qlimax. The primary reason, as explained by Wouter Tavecchio, the founder of Q-dance, is rooted in creativity. The company felt that it had reached the creative limits of what it could do with events like Qlimax. Rather than repeating the same format year after year, Q-dance aims to stay innovative and forward-thinking, always striving to offer something fresh and unique to its audience.

Another significant factor influencing this decision is the changing economic landscape. The rising costs of organizing large-scale events, coupled with upcoming increases in value-added tax (VAT), have made it challenging for the company to maintain the quality and scale of these events without significantly raising ticket prices. Tavecchio emphasized that Q-dance does not want to overcharge its fans but rather ensure that the price-to-quality ratio remains fair.

Additionally, the decision is partly strategic, allowing Q-dance to focus more on other projects and potentially develop new and innovative concepts. The company is still financially strong and continues to succeed with other events, such as Defqon.1, which remains one of the largest and most successful festivals under the Q-dance brand.

In summary, Q-dance decided to discontinue certain events like Qlimax to avoid stagnation, adapt to economic pressures, and ensure that they continue to offer high-quality, innovative experiences in the future.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2024 16:33 

Hardtraxx Veteran

BattleRoyaleNL schreef:
Rather than repeating the same format year after year, Q-dance aims to stay innovative and forward-thinking, always striving to offer something fresh and unique to its audience.

Vond het juist elk jaar best verschillend, en interessant hoe ze binnen het 'merk' Qlimax zo veel variatie kunnen vinden, maar dat het toch Qlimax blijft (de muzikale programmering even buiten beschouwing gelaten, ik bedoel puur de thematisering). Veel gevarieerder dan Defqon juist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2024 16:42 

Hardtraxx Veteran

Volledige transcript van de video:

https://creations.mtdv.me/articles/JudFdIp4Qw
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2024 21:06 

Hardtraxxer

BattleRoyaleNL schreef:

Leuke podcast zeker :thumbup:.
Maar hij verteld niet het echte eerlijke verhaal.
Hij maakt er iets moois van dat ze alles al bedacht hebben rond Qlimax.
Maar het draait allemaal om geld. De investeerders willen rendement en dat is lastig in het gelredome. Je kan niet groeien en de kosten kunnen niet omlaag.

Bij defqon kan je met dezelfde kosten best 1000 man extra verkopen. En het jaar daarna weer 1000 man extra met dezelfde kosten.

25 jaar q-dance gaan ze zelfs vieren op defqon. Omdat een losstaand event te weinig oplevert in de ogen van de grote bazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2024 21:21 

Hardtraxx Veteran

Vind de verklaring omtrent creativiteit ook een beetje makkelijk. Sinds wanneer gooit Q-Dance het bijltje erbij neer omdat ze niet meer weten wat ze volgend jaar moeten doen? Laat ik het dan wat duidelijker stellen: wat een lulverhaal!

Bij Defqon lukt het ook iedere keer weer om een mooie stage en show te maken. Al hoewel het bij DQ-1 ook al jaren om "Warriors" draait, moeten we ons dan ook maar zorgen gaan maken om Defqon?
Als ze bij Tomorrowland ook zo denken dan zijn ze daar ook binnen een paar jaar klaar. Want daar is ook alles al zo'n beetje bedacht lijkt het.
Hij was wel eerlijk over de marge, 10% winst wordt er gemaakt op Qlimax. Er wordt dus nog winst gemaakt, iets wat velen altijd ontkenden. Het zou allemaal verliesgevend zijn.

De BTW verhoging wordt ook aangedragen als een reden, mogelijk dat er mensen dan afhaken ja.
Maar je zou het op zijn minst kunnen proberen toch? Plus dat die verhoging pas vanaf 2026 in zou gaan, dus waarom dan niet nog een editie in 2025? Dan blijft de reden van creativiteit zo'n beetje als belangrijkste staan.

Ik krijg het idee dat men het teveel werk vind voor te weinig opbrengsten. Defqon is een grote klapper , het geld stroomt binnen.

Ook wordt verteld dat Superstruct een bedrijf is dat voor de lange termijn investeert. Helaas mis ik dan duiding wat KKR als nieuwe eigenaar van Superstruct ermee wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2024 09:24 

Hardtraxx Veteran

BattleRoyaleNL schreef:

Uitstekend interview van Wouter, ook erg openhartig, zeker rondom SFX en de overname in coronatijd. Ook wel tekenend dat hij als 1 van de redenen noemt dat het met de aankomende BTW verhoging niet gemakkelijk meer uitkomt financieel omdat ze bang zijn voor tegenvallende kaartverkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2024 10:10 

Hardtraxx Veteran

Snap ik wel, zeker met die 10% winst.
Ik denk dat andere dit ook hebben maar ben echt wel heel selectief in het kiezen van mijn grote evenementen dit naar juist omdat het al veel duur is. Doe daar die 21% bij op...

Maar als organisatie lijkt het me heel lastig om na elke verwachtingen die elk jaar hoger worden rondom show en doen l, om dan stappen terug te nemen zodat de prijs goedkoper kan worden. Dat past niet meer bij het standaard en de visie van Q denk ik.

Hoe jammer het ook is voor Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2024 10:46 

Hardtraxx Veteran

Dit is ook wat Wouter zei in het interview: In plaats van 8x gaan mensen nu 4x per jaar en kiezen ze vaker voor de A-evenementen in plaats van B of C, waarbij Q-dance zich uiteraard in de A catogorie schaart (en terecht ook als je naar organisatiekwaliteit kijkt).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2024 11:13 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Dit is ook wat Wouter zei in het interview: In plaats van 8x gaan mensen nu 4x per jaar en kiezen ze vaker voor de A-evenementen in plaats van B of C, waarbij Q-dance zich uiteraard in de A catogorie schaart (en terecht ook als je naar organisatiekwaliteit kijkt).

Toen ik het nog op een loon van 2 avonden in de week vakkenvullen deed ging ik juist liever naar 8 van die B of C evenementen dan 2 of 3x A evenementen.

Maar kan me voorstellen dat dat anders is voor mensen die veel om show elementen en lichtshow geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2024 12:22 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Khadber schreef:

Toen ik het nog op een loon van 2 avonden in de week vakkenvullen deed ging ik juist liever naar 8 van die B of C evenementen dan 2 of 3x A evenementen.

Maar kan me voorstellen dat dat anders is voor mensen die veel om show elementen en lichtshow geven.

Ja en toen jij nog vakkenvulde kon je voor 20 0piek naar een B feest, waar een beetje een gevulde avond nu al gauw 40 euro kost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2024 13:01 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Delt-A schreef:
Khadber schreef:

Ja en toen jij nog vakkenvulde kon je voor 20 0piek naar een B feest, waar een beetje een gevulde avond nu al gauw 40 euro kost.

De prijsstijging van kleinere feesten is niet evenredig met die van grotere feesten, bedoel je? Zou kunnen.

Heb er in oktober wel eentje die maar 17 euro is/was (early bird), maar dat is echt een uitzondering
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 17:00 

Hardtraxx Elite

Ik ben erg benieuwd wat de volgende zet is van Q-Dance nu de BTW-verhoging (van 9% naar 21%) niet meer doorgaat. Heeft Q hun hand te vroeg overspeeld door de stekker van Qlimax eruit te trekken? Nu hebben ze alleen nog Defqon over en dat is qua creatieve waarde toch wel erg mager.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 17:20 

Hardtraxx Veteran

AntiQlimax waar de hele avond dat doek gewoon blijft hangen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 17:39 

Hardtraxx Elite

Die komen over een paar jaar wel weer met iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 17:45 

Hardtraxx Veteran

hotymoty schreef:
Ik ben erg benieuwd wat de volgende zet is van Q-Dance nu de BTW-verhoging (van 9% naar 21%) niet meer doorgaat. Heeft Q hun hand te vroeg overspeeld door de stekker van Qlimax eruit te trekken? Nu hebben ze alleen nog Defqon over en dat is qua creatieve waarde toch wel erg mager.

Ik denk persoonlijk dat het concept van Qlimax gewoon geen bestaansrecht meer had want:

Optie A: Je gaat mee met de huidige trends zodat je het Gelredome blijft uitverkopen. Qlimax bestaat uit de "grootste" meest gehypte namen van het moment, waardoor je een lineup creeëert waar je wellicht het Gelredome mee (soort van gegarandeerd) uitverkoopt, maar je verliest totaal de magie wat Qlimax had (en eigenlijk moet zijn).

Optie B: Je houdt vast aan een lineup die voor de ECHTE Qlimax fans bedoelt is, maar zoals je in 2023 zag met Showtek/Blademasterz enzv is dit niet meer voldoende om een Gelredome 100% gegarandeerd uit te voeren (veel te groot risico). Daarnaast denk ik dat je ook alleen nog met Project One of een comeback van Headhunterz nog de fans écht weet te verrassen. En dat moet haast wel een grote uitdaging zijn anders hadden ze er recente jaren wel gestaan.

Beide scenario's is een verlies/verlies voor zowel organisatie of als fan van het concept wmbt.

Ik denk dat het Thunderdome concept perfect is, nu stoppen. En dan over een jaar of wat wanneer de scene weer wat is veranderd een volledig Qlimax-waardige hypemachine starten met een grootse comeback die de torenhoge verwachtingen van zo'n feest kan waarmaken na jarenlange afwezigheid.

De Gelredome spot binnen ID&T houden en dan om en om XQ Holland/Supremacy/Ander concept? en dan op den duur weer Qlimax doen.

Teken ik voor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 20:39 

Hardtraxx Veteran

Misschien eens Defqon 1 winter editie / indoor proberen?
Met een stage die verschillende kleuren kan aannemen met opbouwende line-up?

Beginnen met Magenta, UV, Red, Blue, Black, Yellow ?

Eigk een soort HardBass met die kleuren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 20:55 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:

Eerlijk, daar zou ik oprecht een kaartje voor halen, maar ik vind ook bijna al die genres gewoon leuk.

Zie je een classics (Magenta) fan al daar naartoe gaan haha. Krijg je beetje zelfde als waar hard bass op het laatst tegenop liep
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2024 21:51 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
hurricane schreef:

Eerlijk, daar zou ik oprecht een kaartje voor halen, maar ik vind ook bijna al die genres gewoon leuk.

Zie je een classics (Magenta) fan al daar naartoe gaan haha. Krijg je beetje zelfde als waar hard bass op het laatst tegenop liep

Klopt alleen een classic fan gaat daar niet heen. xd
Eigenlijk wat ik beschreef is een soort Dediqated in een Defqon-1 jasje, incl. een Power Hour wat daar ook was.
Naamsbekendheid verkoopt ook natuurlijk. Daarom is mijn vermoeden dat Q-Dance niet zomaar een nieuwe naam bedenkt.
Leuk dat speculeren/ wensdenken / hopium creëren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2024 10:42 

Hardtraxx Veteran

Haha ja lekker speculeren. Voor mij was Hard Bass ook jarenlang echt hét feest, ben er vanaf 2011 tot de laatste editie geweest juist omdat ik het hele spectrum van de muziek zo leuk vond.

Maarja, tegenwoordig hebben nog maar weinig mensen dat lijkt het, de raw soldiers zijn tegen de wijvenhardstyle, en de euforische zwevers die vinden alles dat sneller gaat dan 152 BPM herrie.

Eigenlijk heeft een feest van dit formaat met een relatief breed spectrum aan stijlen (binnen de hardstyle en hardcore) gewoon bijna geen bestaansrecht meer.

Supremacy laat dat ook gewoon zien, 9,5 uur lang raw en een half uur uptempo afsluiten en je verkoopt 30K kaarten in 24 uur :lol:
Vorige  1 ... 45, 46, 47, 48, 49  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen