Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Sound Rush had vorig jaar ook een podium op de vrijdag (camping dag). Ik gok daar weer op.
Edit: Sound Rush geeft aan op vrijdag inderdaad.

Uit het persbericht:
Ook dit jaar neemt het hardere stijlen genre een prominente plek in op het festivalterrein, met als hoogtepunt de meest indrukwekkende indoor hardstyle stage die Mysteryland ooit heeft gehad. Bezoekers kunnen uitzonderlijke showcases met state-of-the-art LED-schermen en audiovisuele elementen verwachten, die samen een ongeëvenaarde ervaring zullen creëren.
Hardstyle dus richting de plek van of Thunderdome of waar vroeger wel een techno was in een hele grote tent? Misschien was de stage te populair?
Last edited by Khadber on , edited 2 times in total.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
En twee hard techno stages. :thumbsup:
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 5 days ago
Pas op dat mag je geen techno noemen van de hardtraxx technopolies.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Alm1ghty wrote:En twee hard techno stages. :thumbsup:
Ook daar gok ik 1x zaterdag, 1x zondag. Dus valt op zich redelijk mee.
Hardtraxxer
478 posts member since 2016
We've only just......Quit
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
Riiss wrote:En Sound Rush wel met een eigen stage, zou (een zijtak van) Q daar niet iets van productie voor doen dan?
Het wordt in elk geval Gezellig zag ik al :clap:
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 20 days ago
Dus hardstyle (Q) niet meer in die vallei? Vreemde ontwikkeling, want volgens mij was dat op de main na de drukst bezochte area. Ben benieuwd wat ze daar dan gaan doen. Gezien de populariteit van (hard) techno zou daar best eens een soort mini Awakenings area kunnen komen.

Ook de afwezigheid van Thunderdome is gezien de populariteit een vreemde keuze, maar goed als ze weer volle vak ieder jaar Thunderdome gaan doen is dat niet zo'n gemiste kans. Al vind ik persoonlijk wel dat het erbij hoort.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 5 hours ago
SL5961 wrote:Lees in dat topic ook geruchten dat dit jaar de laatste Qlimax zou zijn :huh:
Deze geruchten lees ik ook steeds meer inderdaad. Lijkt me echter sterk dat ze hier ook mee kappen. Dat er weinig van Q overblijft is echter wel één ding wat zeker is.
Wat mis ik de glorietijden...
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Revolting Against wrote:Dus hardstyle (Q) niet meer in die vallei?
Dat lees ik nog nergens. Ik denk zelf dat de plek wel hetzelfde blijft, alleen geen Q-Dance achtige stage.
Zelf verwacht ik dat het qua design meer "Decibel" achtige mainstage wordt. Minder details dus als bij Q.
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
hurricane wrote:
Dat lees ik nog nergens. Ik denk zelf dat de plek wel hetzelfde blijft, alleen geen Q-Dance achtige stage.
Zelf verwacht ik dat het qua design meer "Decibel" achtige mainstage wordt. Minder details dus als bij Q.
Lees dan dit nieuws bericht maar even https://partyflock.nl/news/36835:Myster ... 024-editie :/
Wat een jaartje piep en zaag kicks wel niet kan doen.
Tel daar bij op de fitness moves en samen met mc villian shotte uit een schoen.
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
TBA+ wrote:
hurricane wrote:
Lees dan dit nieuws bericht maar even https://partyflock.nl/news/36835:Myster ... 024-editie :/
Wat een jaartje piep en zaag kicks wel niet kan doen.
Tel daar bij op de fitness moves en samen met mc villian shotte uit een schoen.
Ah ik dacht dat met:
Ook dit jaar neemt het hardere stijlen genre een prominente plek in op het festivalterrein, met als hoogtepunt de meest indrukwekkende indoor hardstyle stage die Mysteryland ooit heeft gehad. Bezoekers kunnen uitzonderlijke showcases met state-of-the-art LED-schermen en audiovisuele elementen verwachten, die samen een ongeëvenaarde ervaring zullen creëren.
men de "Sound Rush" stage bedoelde. Maar blijkbaar is dat dus weer ergens anders. Geen open-air dus meer. :(
Zal dan waarschijnlijk een soort kopie worden van de Tomorrowland "Freedom stage" , met een grote LED-wand.
Nouja, voor diegene die wel gaan is het te 'hopen' dat het regent, dan heb je toch nog waar voor je geld met een indoor stage :P
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 1 day ago
He, maar gasten, is er al iets vanuit q bericht? Zijn hier naturlijk allemaal aannames gedaan, maar misschien komt er wel iets heel leuks/nieuws vanuit q
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Heb in een email van DJ Qlimax gehoord dat Q-Dance een hosting in Mekka heeft.
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Ik hoop vooral weer op een Dediqated in 2025, dat zal toch zonder enige vorm van promotie wel al ver uitverkopen :drool:
Hardtraxxer
975 posts member since 2023
Verqnipt 2025 wordt chaos
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Heb zin in Qeggenschaar 2026
Hardtraxx Veteran
3483 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Heb zin in Qeta
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
THArdstyler wrote:Heb zin in Qeggenschaar 2026
Mag ik op de gastenlijst?
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 19 days ago
Martin Waus wrote:
THArdstyler wrote:Heb zin in Qeggenschaar 2026
Mag ik op de gastenlijst?
Jij hebt een speciale b2b met Miwer in jullie eigen area: de isoleercel.
O
Hardtraxxer
804 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Maar goed. Aangezien de focus op grote dingen ligt....

25 Years in 2025?
Nog een keer Heady, Proppy, 2e helft Wasted Penguins en Arjan Terpstra?
ArenA?
Hardtraxxer
939 posts member since 2018
last seen 20 days ago
Dus to catch up:

Q stage op Mysteryland is niet meer vanaf dit jaar (althans niet meer in die vallei)
Qontinent laatste keer
Qlimax?
Defqon wordt de grote focus
Lag er niet ook een concept om Qlubtempo weer terug te brengen anno 2024?
X-Qlusive Holland?
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Revolting Against wrote: X-Qlusive Holland?
Die spot heeft Supremacy nu (éénmalig) dus ga er vanuit dat volgend jaar wel weer XQ Holland in Gelredome is.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 4 hours ago
Revolting Against wrote: Lag er niet ook een concept om Qlubtempo weer terug te brengen anno 2024?
Dat is Multigroove Festival (8 juni, Hemkade), met een Qlubtempo area.
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
Rickzel wrote:
Revolting Against wrote: X-Qlusive Holland?
Die spot heeft Supremacy nu (éénmalig) dus ga er vanuit dat volgend jaar wel weer XQ Holland in Gelredome is.
Dan kunnen ze het mooi weer in de Ziggo Dome houden zoals voorheen.
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Deze ontwikkeling is natuurlijk niet zo schokkend. De bron (muziek) is natuurlijk in afgelopen paar jaar hard afgegleden. Artiesten innoveren amper en herhalen op productiegebied steeds dezelfde truukjes. Er zijn in afgelopen jaren ook weinig muziek uitgekomen waarvan wij over 5 jaar gaan denken, zo dat was echt een iconisch nummer. De hele ziel (thematisch/verhaal) is uit de muziek gehaald en vervangen door copy-paste truukjes. Nu komen alle artiesten en organisatoren erachter dat de gemakzucht nu op hen backfires.