We’ve Only Just Begun….
We kunnen ze onderhand op 1 hand tellenwrote:We’ve Only Just Begun….
We kunnen ze onderhand op 1 hand tellenwrote:We’ve Only Just Begun….
Oh wat was dat vorig jaar bagger zeg! Q-dance workout take over op de main van TML.wrote:Q-Dance staat er wel als artiest op de line up. Wat ik dus denk is dat ze een takeover van de main gaan doen.
Op non hardstyle dagen ( kwa hosting ).staan er aardig wat hardstyle/hardcore artiesten..
Dus gok dat Q die meeneemt voor de take over
We will rise againwrote:We’ve Only Just Begun….
Ja en laten we de schijtlolligheden van Villain niet vergeten met zijn Shirt uit en zwaaien en shotjes uit een schoen drinken.wrote:De nieuwe identiteit van Q lijkt zich dan ook toe te spitsen op lekker gek doen met als kernzin "show me your fitness move" (sponsored by Red Bull©).
Dat lijkt mij HEEL sterk, de artiesten die je noemt zitten bij het management van Tomorrowland dacht ik. Niet gekoppeld aan Q verderwrote:Wat ik hoor en lees is dat Qdance in 1 van de weekends de mainstage voor een volle dag gaat overnemen.
Mandy , Szp , Da Tweekaz staan daar dus tijdens de qdance take over.
Het heet tenslotte Q-Dance 2023 Speculatie topicwrote:Dat lijkt mij HEEL sterk, de artiesten die je noemt zitten bij het management van Tomorrowland dacht ik. Niet gekoppeld aan Q verderwrote:Wat ik hoor en lees is dat Qdance in 1 van de weekends de mainstage voor een volle dag gaat overnemen.
Mandy , Szp , Da Tweekaz staan daar dus tijdens de qdance take over.
''Ik denk'' is speculeren, Battle brengt het hier als een feitwrote:Het heet tenslotte Q-Dance 2023 Speculatie topic![]()
Ik ben juist van mening dat 'horen en lezen" zijn interpretatie is en niet direct als feit moet worden gezien.wrote:''Ik denk'' is speculeren, Battle brengt het hier als een feitwrote:Het heet tenslotte Q-Dance 2023 Speculatie topic![]()

Ik zie geen bewijs in het topic, dus is pure speculatie en bangmakerij.wrote:Lees in dat topic ook geruchten dat dit jaar de laatste Qlimax zou zijn