Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2021 22:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Iemand anders ook het probleem dat als je op de q-dance app inlogt met mailadres en wachtwoord je niet je subscription hebt maar zodra je met mailadres en de verstuurde login link je wel je subscription hebt?

Edit:
.antwoord q-dance..

Citaat:
Thank you for your e-mail. We're sorry to hear that you had some trouble during the login process. It is no longer possible to log in with a password. You just have to add your personal e-mailaddress to receive a link, with which you can log in at the Q-dance website. This is the only way to log in. It could take some time before you receive the login e-mail. Please also check your spam box, the e-mail could end up in there.


Vind dit wel een irritante manier van inloggen, zeker omdat die mail (bij mij althans) altijd laat binnenkomt en je soms wel een paar minuten zit te wachten voor je eens in kan loggen. Dan liever e-mailadres + wachtwoord en vervolgens met een authenticator app oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2022 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand enig idee hoe je je DEDIQATED membership op kan zeggen? Heb overal gekeken: Website, app, helpcentrum.. niks. Een aantal maanden geleden deze vraag ook gesteld via het contactformulier en nog niks terug gehoord. Beetje jammer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2022 17:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Heeft iemand enig idee hoe je je DEDIQATED membership op kan zeggen? Heb overal gekeken: Website, app, helpcentrum.. niks. Een aantal maanden geleden deze vraag ook gesteld via het contactformulier en nog niks terug gehoord. Beetje jammer :/

Gewoon de volgende keer dat er geïncasseerd wordt de incasso tegenhouden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2022 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
David_ schreef:
Heeft iemand enig idee hoe je je DEDIQATED membership op kan zeggen? Heb overal gekeken: Website, app, helpcentrum.. niks. Een aantal maanden geleden deze vraag ook gesteld via het contactformulier en nog niks terug gehoord. Beetje jammer :/

Gewoon de volgende keer dat er geïncasseerd wordt de incasso tegenhouden..


Ook een optie uiteraard! Toevallig gister wel een reactie gehad via email, lijkt er op dat je het via email moet opzeggen dus. Een knop om dit zelf te doen zou wel een stuk fijner zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Nattehond schreef:
David_ schreef:
Heeft iemand enig idee hoe je je DEDIQATED membership op kan zeggen? Heb overal gekeken: Website, app, helpcentrum.. niks. Een aantal maanden geleden deze vraag ook gesteld via het contactformulier en nog niks terug gehoord. Beetje jammer :/

Gewoon de volgende keer dat er geïncasseerd wordt de incasso tegenhouden..


Ook een optie uiteraard! Toevallig gister wel een reactie gehad via email, lijkt er op dat je het via email moet opzeggen dus. Een knop om dit zelf te doen zou wel een stuk fijner zijn!

Wat een omslachtig gedoe zeg. Welk jaar is het ook alweer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2022 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De voorwaarden van Q-Dance Membership zit vol vaagheden.
https://www.q-dance.com/en/static/gener ... membership
De termen annually en monthly worden doorelkaar gebruikt.
Waar je je abonnement afsluit, staat bij het jaar abbo "billed annually". Dat zou betekenen ook na het 1e jaar dat je meteen 50 euro betaald. In de voorwaarden staat weer deels monthly :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2022 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Monthly is er later bijgekomen vgm .

Maar opzeggen per mail is natuurlijk weer erg slim. Maakt het voor mensen meer moeite om eraf te komen dus de kans groot dat abonnementen 'vergeten' worden op te zeggen.

Q wordt met de dag onsympathieker
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2022 16:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Q wordt met de dag onsympathieker


Vooral qua communicatie is het er echt niet beter op geworden, ik kan begrijpen dat er door corona misschien een deel van het klantenserviceteam naar huis gestuurd is maar de afgelopen 2 jaar moet ik soms echt abnormaal lang wachten op een reactie.

Als voorbeeld de upgrade voor Defqon, wij wilden extra mensen toevoegen aan onze boeking en moesten ook van park wisselen. Het heeft 3 maanden geduurd voordat dat geregeld was, toen eerst 2.5 maand genegeerd en pas na het sturen van 3 (!) reminders het volledig af kunnen handelen.

Ik wacht nu ook al bijna 2 weken op een reactie over een kapot merchandise item, het is een winterjas dus ik ga ook geen nieuwe jas kopen/hem laten maken tot ik een reactie heb ontvangen. Loop nu al 2 weken in de kou met mijn zomerjas. Daadwerkelijke klanten helpen duurt een eeuwigheid maar er is wel genoeg tijd voor meerdere nieuwe merchandise drops, marketing en ticketsales. (Al weet ik dat die teams in veel organisaties los van elkaar staan, daar niet van)

Het zijn van die kleine dingen die frustrerend kunnen worden aangezien Q alsnog een redelijke monopoliepositie heeft dus dit ook gewoon kan blijven flikken. En als je de hoofdprijs betaalt voor evenementen en merchandise verwacht je toch wel dat daar een redelijke klantenservice tegenover staat. Anno 2022 is alleen mailen trouwens ook wel erg ouderwets, een chat of telefoonnummer is zoveel makkelijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2022 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel eens met bovenstaande, als je geld uittrekt voor een promotie van nieuwe merch dan moet je bestaande klanten wel netjes blijven helpen.

Btw benieuwd wat muntjes gaan kosten bij Q met deze inflatie :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 14:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb nog steeds niks gehoord van Q.. Echt niet te doen dit, ook nog een extra email gestuurd als reminder maar dat mocht niet baten. Ik zag ook een thread voorbijkomen op reddit van iemand die zijn Dediqated Membership op wou zeggen, maar omdat ze zo lang door Q genegeerd worden er onderhand weer een nieuw bedrag af was geschreven :/

Meerdere mensen in de comments met vergelijkbare verhalen, wat is er aan de hand bij de klantenservice van Q? Wel van alles en nog wat aankondigen maar maanden niks van je laten horen als het om klachten of vragen gaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Ik heb nog steeds niks gehoord van Q.. Echt niet te doen dit, ook nog een extra email gestuurd als reminder maar dat mocht niet baten. Ik zag ook een thread voorbijkomen op reddit van iemand die zijn Dediqated Membership op wou zeggen, maar omdat ze zo lang door Q genegeerd worden er onderhand weer een nieuw bedrag af was geschreven :/

Meerdere mensen in de comments met vergelijkbare verhalen, wat is er aan de hand bij de klantenservice van Q? Wel van alles en nog wat aankondigen maar maanden niks van je laten horen als het om klachten of vragen gaat..

Je kan automatische incasso's blokkeren of beeindigen en ook je geld terugvorderen (tot 3 maanden terug zelfs geloof ik) althans, bij Rabobank. Moest het zelf voor iets anders doen en kwam hier dus achter.

Desnoods een tweet of facebook message sturen met je ticketnummer om het nog even kenbaar te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2022 20:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij mij zelf gaat het niet om het opzeggen van het Dediqated membership, bedoelde meer dat je vanuit meer hoeken hoort nu dat het onmogelijk is om contact te krijgen met Q-Dance de laatste weken/maanden. Maar toch bedankt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 17:31 
 
Hardtraxxer

X-Qlusive Holland naar GelreDome,
Werd vorig jaar hier al eens gesuggereerd volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2022 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sappers schreef:
X-Qlusive Holland naar GelreDome,
Werd vorig jaar hier al eens gesuggereerd volgens mij.

Yep na Dediqated werd het al duidelijk gezien de XQ Holland oma er op de foto stond met "Ik voel me hier wel thuis"
:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Bij mij zelf gaat het niet om het opzeggen van het Dediqated membership, bedoelde meer dat je vanuit meer hoeken hoort nu dat het onmogelijk is om contact te krijgen met Q-Dance de laatste weken/maanden. Maar toch bedankt ^^


Heb je ondertussen al een reactie gekregen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 13:36 
 
Hardtraxxer

Ik probeer al sinds eind januari mijn dediqated lidmaatschap stop te zetten. Wilde het met Qlimax 'even' een maandje (of 2) proberen.

Toen ik het wilde stopzetten, kon ik überhaupt niks vinden over hoe dat kan. Dus eerst via social media geprobeerd en vervolgens via een e-mail (24 januari) een bericht gestuurd. Daar kreeg ik een vlotte reactie op waarin m'n ordernummer gevraagd werd. (25 januari). Uiteindelijk op 2 februari een berichtje dat ze het gingen 'processen' en dat het nog even kon duren voordat het verwerkt zou zijn. Prima, maar dan ga ik er vanuit dat het goedkomt

Per toeval kwam ik er op 11 maart achter dat er wederom geld van m'n rekening is afgeschreven voor dediqated membership. Gelijk een mail gestuurd, enigszins verontwaardigd want hoeft toch allemaal niet zo lang te duren lijkt me. Kreeg op 27 maart(!) een reactie met eigenlijk dezelfde mededeling als van 2 februari. 'we gaan er mee bezig, maar kan even duren. Bedankt voor je geduld.'

Inmiddels nog steeds dediqated als ik inlog op q-dance, dus ben zeer benieuwd of er straks weer een bedrag geïncasseerd word. Wel even klaar met Q-Dance op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 14:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

artez84 schreef:
Ik probeer al sinds eind januari mijn dediqated lidmaatschap stop te zetten. Wilde het met Qlimax 'even' een maandje (of 2) proberen.

Toen ik het wilde stopzetten, kon ik überhaupt niks vinden over hoe dat kan. Dus eerst via social media geprobeerd en vervolgens via een e-mail (24 januari) een bericht gestuurd. Daar kreeg ik een vlotte reactie op waarin m'n ordernummer gevraagd werd. (25 januari). Uiteindelijk op 2 februari een berichtje dat ze het gingen 'processen' en dat het nog even kon duren voordat het verwerkt zou zijn. Prima, maar dan ga ik er vanuit dat het goedkomt

Per toeval kwam ik er op 11 maart achter dat er wederom geld van m'n rekening is afgeschreven voor dediqated membership. Gelijk een mail gestuurd, enigszins verontwaardigd want hoeft toch allemaal niet zo lang te duren lijkt me. Kreeg op 27 maart(!) een reactie met eigenlijk dezelfde mededeling als van 2 februari. 'we gaan er mee bezig, maar kan even duren. Bedankt voor je geduld.'

Inmiddels nog steeds dediqated als ik inlog op q-dance, dus ben zeer benieuwd of er straks weer een bedrag geïncasseerd word. Wel even klaar met Q-Dance op deze manier.

Viel me ook al op toen ik hun voorwaarden doorlas, vol vaagheden en onduidelijkheden >.<
Had je een jaarabbo of maand?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde verhaal hier.
Kreeg toevallig net een mail van ze

Citaat:
Hi there

Als eerste onze excuses dat je zo lang op reactie hebt moeten wachten. Afgelopen maanden hebben we te maken gehad met grote drukte binnen onze customer service afdeling. Echter hoor jij hier natuurlijk niet de dupe van zijn. We willen je via deze weg nogmaals benadrukken dat we je verzoek zo snel mogelijk in werking gaan zetten. Indien er verkeerde betalingen zijn uitgevoerd zal hier zo snel mogelijk een oplossing voor gezocht worden. Onze community is belangrijk voor Q-dance en we vinden het vervelend dat jullie de dupe zijn van een aantal issues binnen dit proces.

We komen zo snel mogelijk bij je terug met een update.

Best,

Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
David_ schreef:
Bij mij zelf gaat het niet om het opzeggen van het Dediqated membership, bedoelde meer dat je vanuit meer hoeken hoort nu dat het onmogelijk is om contact te krijgen met Q-Dance de laatste weken/maanden. Maar toch bedankt ^^


Heb je ondertussen al een reactie gekregen?


Op mijn merch klacht wel! 8 Maart een reactie gehad en uiteindelijk 23 Maart een nieuwe jas ontvangen. Volgens Q waren er problemen met hun mailbox waardoor mijn mailtjes niet zichtbaar waren voor hun, beetje raar verhaal maar ik geef ze maar het voordeel van de twijfel. De klantenservice zelf zodra je ze te pakken hebt is wel goed, heb kostenloos een vervangend product gekregen.

Over mijn DEDIQATED membership: Ik heb dezelfde standaard mail gekregen uit bovenstaande post. Dus dat is nog steeds niet helemaal opgelost :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tip :)
Citaat:
Q-DANCE - SALES & E-COMMERCE MANAGER (40 UUR)
Als Sales & E-Commerce Manager ben je eindverantwoordelijk voor alle online -verkoopproducten van Q-dance. Jij zorgt voor ervoor dat de juiste KPI’s en strategieën voor Ticketing, Travel, Merchandise, Music, Memberships, PPV & YouTube worden ontwikkeld en de doelstellingen worden behaald in samenwerking met de verschillende teams. Jij bent verantwoordelijk voor het dashboard waar alle data die betrekkingen hebben op Events, Ticketing, Travel, Music, Memberships, Merchandise en YouTube in verwerkt zijn. Je voorziet de organisatie van de juiste data en insights voor de verschillende projecten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 10:40 
 
Hardtraxx Veteran

Wil je opzeggen, here you go: https://q-dance.formstack.com/forms/ref ... _form_copy
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar haal je dat order nummer vandaan? Ik kan dat werkelijk nergens vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2022 08:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ULTIMO schreef:
Waar haal je dat order nummer vandaan? Ik kan dat werkelijk nergens vinden

Volgens mij is dat via Paylogic gegaan toch? Ik heb in ieder geval een mail van Paylogic in m'n mailbox met een ordernummer voor 'Q-dance Network' op 2021-06-24.
Misschien die link van Paylogic even proberen waar ze je in 1x alle nog actieve tickets toesturen? Misschien zit ie daar bij?
https://account.paylogic.com/i-lost-my-tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2022 13:45 
 
Hardtraxxer

Q-dance en communicatie is sowieso een ongelukkig huwelijk. Zit nog steeds te wachten op mijn prijs van de Defqon quiz van twee jaar geleden xd
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen