Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 46  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf 17 juni is de Q-Dance app te downloaden.

Leuk verjaardagscadeautje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2021 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan ik ook gewoon niet upgraden naar 4 dagen en het houden bij 3 dagen voor nul euro extra?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 09:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Kan ik ook gewoon niet upgraden naar 4 dagen en het houden bij 3 dagen voor nul euro extra?


Dit, graag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 12:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Helicaze schreef:
Kan ik ook gewoon niet upgraden naar 4 dagen en het houden bij 3 dagen voor nul euro extra?


Dit, graag.

Ja dat kan gewoon hoor. ;)


Wat betreft dat membership. Ik zou best €50 per jaar betalen als ik zeker wist dat alle livesets van elk feest van Q-dance dan in goede kwaliteit zonder reclame te bekijken is. Maar ze zeggen volgens mij nergens dat dit straks kan toch? Daar zou ik namelijk wel voor willen betalen, net als dat ik ook betaal voor Spotify. Die early access is dan gewoon een leuke bonus. Had van mij persoonlijk niet eens gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:

Wat betreft dat membership. Ik zou best €50 per jaar betalen als ik zeker wist dat alle livesets van elk feest van Q-dance dan in goede kwaliteit zonder reclame te bekijken is. Maar ze zeggen volgens mij nergens dat dit straks kan toch? Daar zou ik namelijk wel voor willen betalen, net als dat ik ook betaal voor Spotify. Die early access is dan gewoon een leuke bonus. Had van mij persoonlijk niet eens gehoeven.


YouTube add blocker of YouTube premium heet zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 14:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wordt de kwaliteit daar ook beter van?

Tbh wisselt die nogal bij livesets (ook bij die van Q)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2021 21:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Elektrify schreef:
Sarabande schreef:

Wat betreft dat membership. Ik zou best €50 per jaar betalen als ik zeker wist dat alle livesets van elk feest van Q-dance dan in goede kwaliteit zonder reclame te bekijken is. Maar ze zeggen volgens mij nergens dat dit straks kan toch? Daar zou ik namelijk wel voor willen betalen, net als dat ik ook betaal voor Spotify. Die early access is dan gewoon een leuke bonus. Had van mij persoonlijk niet eens gehoeven.


YouTube add blocker of YouTube premium heet zoiets

Daar staat niet elke set van elk feest op hè ;)
Geluidskwaliteit is bovendien ook niet geweldig van de oudere sets
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2021 18:18 
 
Hardtraxxer

Zouden we nu dan eindelijk de Blademasterz set van Qlimax 2016 te zien krijgen? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2021 08:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Betwijfel of we echt ALLE sets zouden krijgen. Je hebt ook te maken met de artiest die zijn liveset niet online zou willen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

roy_ schreef:
Betwijfel of we echt ALLE sets zouden krijgen. Je hebt ook te maken met de artiest die zijn liveset niet online zou willen hebben.


Misschien is dit (vanaf nu) wel een requirement als je wil draaien op een feest van Q? Kunnen ze best in het contract zetten lijkt me. Natuurlijk zegt dit niks over sets in het verleden, want ik ben bang dat we bijvoorbeeld Blademasterz 2016 nooit online gaan zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

David_ schreef:
roy_ schreef:
Betwijfel of we echt ALLE sets zouden krijgen. Je hebt ook te maken met de artiest die zijn liveset niet online zou willen hebben.


Misschien is dit (vanaf nu) wel een requirement als je wil draaien op een feest van Q? .

Denk niet dat dat haalbaar is, dat moet je ook niet willen als artiest zijnde vind ik. Dan heb je echt 0 exclusiviteit meer in je sets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Remi schreef:
Helicaze schreef:
Kan ik ook gewoon niet upgraden naar 4 dagen en het houden bij 3 dagen voor nul euro extra?


Dit, graag.

Ja dat kan gewoon hoor. ;)

Lees dit nu ook inderdaad, maar als dat zo is betaal je dus eigenlijk 50 euro voor de Gathering? Klinkt zo scheef
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 17:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

David_ schreef:
roy_ schreef:
Betwijfel of we echt ALLE sets zouden krijgen. Je hebt ook te maken met de artiest die zijn liveset niet online zou willen hebben.


Misschien is dit (vanaf nu) wel een requirement als je wil draaien op een feest van Q? Kunnen ze best in het contract zetten lijkt me. Natuurlijk zegt dit niks over sets in het verleden, want ik ben bang dat we bijvoorbeeld Blademasterz 2016 nooit online gaan zien.

Om hier op in te gaan, zodra je word geboekt bij Q of een andere grote organisatie moet je van tevoren een contract ondertekenen waarin staat dat er materiaal van je optreden door de organisatie kan worden gebruikt. Hierin kan je dan ook vaak (niet altijd natuurlijk) aangeven of je uberhaubt wel wil dat je set achteraf word geupload oid.

Bron: mn mailbox die vol staat met deze contracten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geldt dat ook voor een gastoptreden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2021 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Cryex schreef:
David_ schreef:
roy_ schreef:
Betwijfel of we echt ALLE sets zouden krijgen. Je hebt ook te maken met de artiest die zijn liveset niet online zou willen hebben.


Misschien is dit (vanaf nu) wel een requirement als je wil draaien op een feest van Q? Kunnen ze best in het contract zetten lijkt me. Natuurlijk zegt dit niks over sets in het verleden, want ik ben bang dat we bijvoorbeeld Blademasterz 2016 nooit online gaan zien.

Om hier op in te gaan, zodra je word geboekt bij Q of een andere grote organisatie moet je van tevoren een contract ondertekenen waarin staat dat er materiaal van je optreden door de organisatie kan worden gebruikt. Hierin kan je dan ook vaak (niet altijd natuurlijk) aangeven of je uberhaubt wel wil dat je set achteraf word geupload oid.

Bron: mn mailbox die vol staat met deze contracten :D


Doelde ook meer op sets zoals bijvoorbeeld project one etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2021 08:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JJ97 schreef:
Zouden we nu dan eindelijk de Blademasterz set van Qlimax 2016 te zien krijgen? :huh:


Die is via zijn podcast een keer uitgezonden, wel zonder beeld. Zal vaker gebeuren dat artiesten het via hun eigen kanaal willen uitzenden.

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 17:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Blijkbaar kun je met dat Q-Dance Network straks niet eens vanaf je computer setjes beluisteren. Ik sta hier echt even van te kijken, dit is toch een ontzettend kutidee? Had even willen aankijken wat dadelijk het aanbod aan sets en dergelijke is en dan een keuze maken of ik hiervoor wil betalen, maar als ik alleen maar op m'n telefoon kan kijken en eventueel naar m'n tv kan casten dan hoeft het van mij niet zo nodig.. Waarom zou ik in godsnaam 50 euro per jaar betalen als Q-Dance niet eens de moeite neemt om hun content ergens op een website beschikbaar te maken? Wat een graaiers, ongelofelijk.

Edit: Screenshot is overigens afkomstig van de /r/hardstyle Discord, die Duke gozer werkt voor Q-Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huh? Nouja zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Afbeelding

Blijkbaar kun je met dat Q-Dance Network straks niet eens vanaf je computer setjes beluisteren. Ik sta hier echt even van te kijken, dit is toch een ontzettend kutidee? Had even willen aankijken wat dadelijk het aanbod aan sets en dergelijke is en dan een keuze maken of ik hiervoor wil betalen, maar als ik alleen maar op m'n telefoon kan kijken en eventueel naar m'n tv kan casten dan hoeft het van mij niet zo nodig.. Waarom zou ik in godsnaam 50 euro per jaar betalen als Q-Dance niet eens de moeite neemt om hun content ergens op een website beschikbaar te maken? Wat een graaiers, ongelofelijk.

Edit: Screenshot is overigens afkomstig van de /r/hardstyle Discord, die Duke gozer werkt voor Q-Dance.


My 2 cents: Q-Dance start met niet via browser, checkt reactie, past aan naar via browser toegankelijk.

Als men er niet over begint bespaar je geld maar is een kleine aanpassing om het beschikbaar te maken als men er wel over begint
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
My 2 cents: Q-Dance start met niet via browser, checkt reactie, past aan naar via browser toegankelijk.

Als men er niet over begint bespaar je geld maar is een kleine aanpassing om het beschikbaar te maken als men er wel over begint

Er werd wel gevraagd of er een webversie aan kwam maar dat was 'Not in the nearby future', dus moet het nog zien. Heb daar zo gauw overigens geen screenshot bij want de PC staat uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2021 23:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
lang verhaal.

Wat een Bullshit
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2021 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De app is inmiddels online, even je Q-Dance app updaten als je die al geïnstalleerd had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2021 17:50 
 
Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Afbeelding
Blijkbaar kun je met dat Q-Dance Network straks niet eens vanaf je computer setjes beluisteren.


Ontzettend gaar, dat hele mobile-app-gedoe altijd. Geen web/browser based omgeving hiervoor is echt een misser en ik hoop dan ook echt dat Q-Dance dit alsnog gaat opzetten.

Maar wat nog veel kwalijker is; Ik krijg sinds de update de app via Android 7.0 niet eens opgestart terwijl volgens Google Play 5.0 minimaal vereist is... De app crasht bij het opstarten al. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 10:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima app, even wat moeite gehad met installeren maar inmiddels up and running. Direct even de Defqon DVD van 2008 aangeslingerd, erg mooi om te zien :P Vanavond ook The Warrior maar even kijken, erg benieuwd wat we daarin te zien krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2021 11:57 
 
Hardtraxxer

Ligt het aan mij of is de kwaliteit van de videos lager dan op youtube? Als ik bijvoorbeeld DQ@home setjes via airplay stream naar m’n tv dan lijkt dit minder hoge kwaliteit. Overigens ligt dit niet aan de snelheid van mijn netwerk, die moet dit ruimschoots aankunnen.
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 46  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen