Steek deze maar lekker in je achterste. In ga uit principe niet betalen om voor te dringen.
Misselijk verdienmodel dit, bah.
Misselijk verdienmodel dit, bah.
Dit dus.wrote:Oh ik lees nu ook dat Defqon at Home alleen te bekijken is met een ticket (dat ik helaas niet heb) of met een membership.
Dikke lul. Ik had met liefde 15 euro betaald voor die livestream, maar dit weiger ik gewoon uit principe.
https://www.q-dance.com/en/news/q-dance ... nouncementDefqon.1 at Home will be the first of many exclusive livestreams on Q-dance Network. The complete broadcast can only be experienced with either a DEDIQATED Membership or a Defqon.1 at Home Ticket. Both will go on sale on May 27th (20:00 CEST).
We hopen dat jullie begrijpen dat het niet zo zwart-wit is als het lijkt: ook als reguliere member kan je gewoon nog met een normale kans een ticket kopen. Vragen kunnen jullie altijd stellen, we proberen er op terug te komen (zoals jullie begrijpen is het vandaag een redelijk hectische dag).Regarding priority access to ticket sales: we understand that you have questions. Throughout the years, we’ve dealt with the growing demand for Q-dance event tickets in various ways, and the truth is that there simply is no fair solution for everybody when the demand is higher than the supply. With the DEDIQATED Membership, we offer our fans the opportunity to get priority access at ticket sales. This doesn’t mean that they’re guaranteed of tickets. Only a percentage of all tickets will be available for DEDIQATED Members, meaning that regular members will always have a fair shot at attaining their tickets for Defqon.1, Qlimax or any other Q-dance event.
Q-dance Network and the DEDIQATED Membership are so much more than just tickets. It’s the place where you can experience unique new content and can connect with your favorite artists. We’ve created six massive new shows for you to enjoy, and that’s only the beginning. With Q-dance Network and the DEDIQATED Membership, we want you to experience the best our scene has to offer without any outside interference. 24/7 together, connected in our new digital home.
Dus dan betaal je geld om voorrang te krijgen, krijg je het alsnog niet want er is maar een beperkt aantal beschikbaar? Dat snap ik even niet...waarvoor betaal je dan? (buiten de streams en content enzo)wrote: This doesn’t mean that they’re guaranteed of tickets. Only a percentage of all tickets will be available for DEDIQATED Members, meaning that regular members will always have a fair shot at attaining their tickets for Defqon.1, Qlimax or any other Q-dance event..
Voor de livestream content en dergelijkewrote:Dus als ik het goed begrijp hebben mensen die wel de keuze maken om €50,- neer te leggen niet eens de zekerheid op kaarten? Waarvoor zouden ze het dan nog doen?
Door alle reacties lijkt het nu alsof de priority access de belangrijkste peiler is binnen het membership, maar dat is totaal niet zo. Het is gewoon een van de voordelen, maar wij richten ons veel meer op het digitale stuk. De afgelopen maanden hebben we 6 nieuwe contentformats ontwikkeld die exclusief te zien zijn voor DEDIQATED Members op Q-dance Network. Daarnaast krijg je toegang tot alle livestreams en de unieke functies van de Q-dance Network app. Verder is dit pas het begin, we zijn constant bezig met het uitbouwen van de digitale mogelijkheden voor DEDIQATED Members.wrote:Dus als ik het goed begrijp hebben mensen die wel de keuze maken om €50,- neer te leggen niet eens de zekerheid op kaarten? Waarvoor zouden ze het dan nog doen?
En dat is ook alleen maar goed en dat we juigen we ook zeker toe. Ik wil absoluut betalen voor meer content, zeker in deze tijd. Maar voorrang geven op kaartverkoop als je zo'n abonnement afneemt is gewoon niet oke imo. En dan al helemaal niet als je niet eens echt zekerheid heb als de beschikbaarheid maar beperkt is. Vis je alsnog achter het net...wrote:Door alle reacties lijkt het nu alsof de priority access de belangrijkste peiler is binnen het membership, maar dat is totaal niet zo. Het is gewoon een van de voordelen, maar wij richten ons veel meer op het digitale stuk. De afgelopen maanden hebben we 6 nieuwe contentformats ontwikkeld die exclusief te zien zijn voor DEDIQATED Members op Q-dance Network. Daarnaast krijg je toegang tot alle livestreams en de unieke functies van de Q-dance Network app. Verder is dit pas het begin, we zijn constant bezig met het uitbouwen van de digitale mogelijkheden voor DEDIQATED Members.
Ik ben verkocht op t moment dat jullie Q-Dating introduceren. Lijkt me schitterend, een videocall met één of andere geile Chileen ofzo.wrote:Door alle reacties lijkt het nu alsof de priority access de belangrijkste peiler is binnen het membership, maar dat is totaal niet zo. Het is gewoon een van de voordelen, maar wij richten ons veel meer op het digitale stuk. De afgelopen maanden hebben we 6 nieuwe contentformats ontwikkeld die exclusief te zien zijn voor DEDIQATED Members op Q-dance Network. Daarnaast krijg je toegang tot alle livestreams en de unieke functies van de Q-dance Network app. Verder is dit pas het begin, we zijn constant bezig met het uitbouwen van de digitale mogelijkheden voor DEDIQATED Members.wrote:Dus als ik het goed begrijp hebben mensen die wel de keuze maken om €50,- neer te leggen niet eens de zekerheid op kaarten? Waarvoor zouden ze het dan nog doen?
Dit vat het mooi samen ja.wrote: Een manier vinden om iedereen een eerlijke kans te geven is heel moeilijk, dat snap ik. Maar wat was er mis met het principe wie het eerst kom wie het eerst maalt? Of je meest trouwe fans eerst voorrang te geven? Dat is in imo de meest eerlijke manier.
Sorry maar dit is het al jaren niet meer! Waren het niet win acties voor codes dan wel loyalty acties, daarna aanmeld pagina's wat weer over ging naar Q-Dance Accounts.wrote:Gelijke kansen voor iedereen!
Dat klopt, maar het inschrijven voor een pre-sale was voor iedereen mogelijk. Daar had je geen voorrang of uitgave voor nodig.wrote:Sorry maar dit is het al jaren niet meer! Waren het niet win acties voor codes dan wel loyalty acties, daarna aanmeld pagina's wat weer over ging naar Q-Dance Accounts.wrote:Gelijke kansen voor iedereen!
Er zijn nooit gelijke kansen geweest, altijd een groep die eerder aan de beurt was dan de rest. Het feit dat het nu gekoppeld is aan geld is wat mensen triggerd, en begrijpelijk, maar ga nu niet doen alsof dit nieuw is
Winacties en loyalty acties zijn echter nog steeds random, gratis en iedereen kan er aan meedoen. Dus deze vergelijking slaat nergens op.wrote:Sorry maar dit is het al jaren niet meer! Waren het niet win acties voor codes dan wel loyalty acties, daarna aanmeld pagina's wat weer over ging naar Q-Dance Accounts.wrote:Gelijke kansen voor iedereen!
Er zijn nooit gelijke kansen geweest, altijd een groep die eerder aan de beurt was dan de rest. Het feit dat het nu gekoppeld is aan geld is wat mensen triggerd, en begrijpelijk, maar ga nu niet doen alsof dit nieuw is
Het is natuurlijk wel een verschil dat je maandelijks geld neerlegd met het idee dat je ticket gegarandeerd is terwijl er eigenlijk niets veranderd. Een wachtrij was ook wie het eerst komt wie het eerst maalt en nu gebeurt eigenlijk hetzelfde behalve dat je er nu aan geld uitgeeft.wrote:Er zijn nooit gelijke kansen geweest, altijd een groep die eerder aan de beurt was dan de rest. Het feit dat het nu gekoppeld is aan geld is wat mensen triggerd, en begrijpelijk, maar ga nu niet doen alsof dit nieuw iswrote:Gelijke kansen voor iedereen!
Wootum heeft het over gelijke kans voor iedereen en ik geef aan dat die er dus nooit zijn geweestwrote:Winacties en loyalty acties zijn echter nog steeds random, gratis en iedereen kan er aan meedoen. Dus deze vergelijking slaat nergens op.
Niemand heeft ook een probleem met de rest van het abonnement, het betaald voordringen wel.
Dan heb ik het misschien verkeerd verwoord. Ik vind niet dat je iemand op financieel vlak buiten kunt sluiten. Zo'n winactie of pre-sale code was voor iedereen, of je nou een brede of een krappe portemonnee hebt.wrote:Wootum heeft het over gelijke kans voor iedereen en ik geef aan dat die er dus nooit zijn geweestwrote:Winacties en loyalty acties zijn echter nog steeds random, gratis en iedereen kan er aan meedoen. Dus deze vergelijking slaat nergens op.
Niemand heeft ook een probleem met de rest van het abonnement, het betaald voordringen wel.
Maar heel eerlijk, het bezoeken van de evenementen van Q is toch al een soort van premium ervaring? Als jij het niet breed hebt ga je toch niet 95 euro voor Qlimax betalen?wrote:of je nou een brede of een krappe portemonnee hebt.
Maar misschien wel voor een paar tientjes naar de kleinschaligere evenementen, zoals die album-releaseparty van Phuture Noize bijvoorbeeld. Als ik het me goed herinner was hier ook een enorme vraag naar kaarten bij. Ik ga er namelijk vanuit dat die voorrangsregeling dan ook voor alle Q evenementen geldt??wrote:Maar heel eerlijk, het bezoeken van de evenementen van Q is toch al een soort van premium ervaring? Als jij het niet breed hebt ga je toch niet 95 euro voor Qlimax betalen?wrote:of je nou een brede of een krappe portemonnee hebt.
Ik vind het allemaal opzich leuke ideeën behalve de voorrang op kaartverkoop, dat is gewoon een dikke middelvinger naar iedereen die geen membership heeft.