Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:30 

Hardtraxx Elite

JolleNL schreef:
Ik heb de namen die mij het meest aanspraken even doorgelezen en zit te twijfelen tussen Hardstation en Insomnia. GHF heb ik ook gelezen maar die willen wat mij betreft te veel andere muziekstijlen dan Hardstyle.

Nou, niet stemmen dan tot je er van overtuigd wie het beste is! we Zullen deze week ons best doen om de zwevende kiezers een handje te helpen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:36 

Aan het typen...

Ik denk dat Insomnia en GHF doorgaan naar de finale, ik weet niet hoeveel plekken er zijn in die finale.
Anders heeft hardstation ook nog een kans.

Maar met Q-dance en polls weet je het nooit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:45 

Hardtraxx Veteran

In principe vind ik het concept van GHF beter. Daar worden een hoop meer stijlen vertegenwoordigd die op Q-base enigszins missen. Omdat ik niet zo'n grote fan ben van GHF wordt het toch Insomnia. Hadden Thera en Chris One niet in die lineup gestaan, was het denk ik toch GHF geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 16:02 

Hardtraxx Addict

Heart for Hard gestemd. soundrusherz! :thumbsup:

Verder the xqlusive blijft baaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 23:48 

Hardtraxx Elite

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 10:54 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
In principe vind ik het concept van GHF beter. Daar worden een hoop meer stijlen vertegenwoordigd die op Q-base enigszins missen. Omdat ik niet zo'n grote fan ben van GHF wordt het toch Insomnia. Hadden Thera en Chris One niet in die lineup gestaan, was het denk ik toch GHF geworden.

Dus je vindt GHF eigenlijk beter, maar omdat je die mensen niet mag stem je niet op hun. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 13:45 

Hardtraxx Veteran

Ik heb ook op Insomnia gestemd, die promoten hun zooi wat meer dan Hardstation :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 13:53 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
In principe vind ik het concept van GHF beter. Daar worden een hoop meer stijlen vertegenwoordigd die op Q-base enigszins missen.

helemaal mee eens,
zit ernorm te twijfelen tussen GHF & Insomnia, maar stem toch voor GHF omdat dit concept (als ik het plan lees) me enorm aanspreekt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:04 

Hardtraxx Elite

Oxbow schreef:
PNXRMX schreef:
In principe vind ik het concept van GHF beter. Daar worden een hoop meer stijlen vertegenwoordigd die op Q-base enigszins missen.

helemaal mee eens,
zit ernorm te twijfelen tussen GHF & Insomnia, maar stem toch voor GHF omdat dit concept (als ik het plan lees) me enorm aanspreekt ^^

Maar je weet niet eens wat voor lineup GHF gaat neerzetten :D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:09 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Oxbow schreef:
PNXRMX schreef:

helemaal mee eens,

In ieder geval een betere en meer gevarieerde en niet mainstream line-up. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:10 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Oxbow schreef:
PNXRMX schreef:

helemaal mee eens,

In die plannen staan toch 3 mogelijke line-ups? en het concept houden ze er wel in alleen met andere artiesten naarmate het budget hoger/lager is wat ze kunnen besteden.

Daarnaast vind ik Insomnia ook een hele dikke line-up hebben, alleen staat die met name voor de raw-hardstyle (waar ik overigens een enorme fan van ben) en die voegt in mijn ogen wat minder toe dan de GHF area omdat B-Front, Zatox, Zany enz al zorgen voor heel wat rawgeweld op de andere stages. De hardtrance, early (reversed bass) & industrial komen veels te weinig aan bod en daar zet GHF zich juist voor in om die op een feest te krijgen en ik wil graag zien of dit een waardevolle toevoeging zal worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:17 

Hardtraxx Elite

Citaat:
In die plannen staan toch 3 mogelijke line-ups? en het concept houden ze er wel in alleen met andere artiesten naarmate het budget hoger is wat ze kunnen besteden.

Daarnaast vind ik Insomnia ook een hele dikke line-up hebben, alleen staat die met name voor de raw-hardstyle (waar ik overigens een enorme fan van ben) en die voegt in mijn ogen wat minder toe dan de GHF area omdat B-Front, Zatox, Zany enz al zorgen voor heel wat rawgeweld op de andere stages. De hardtrance, early (reversed bass) & industrial komen veels te weinig aan bod en daar zet GHF zich juist voor in om die op een feest te krijgen en ik wil graag zien of dit een waardevolle toevoeging zal worden

Ik begrijp je punt, maar voor alsnog kan ik nergens vinden wat de lineup van GHF precies gaat zijn. Ze moeten zelf ook nog eens gaan kijken welke artiesten haalbaar zijn en goed nadenken over hoe ze de artiesten hun vluchten of dergelijk gaan betalen. Daardoor zullen er waarschijnlijk een hoop mogelijkheden afvallen en kan de variatie in de lineup behoorlijk tegen gaan vallen, das de grootste zwakste in het concept van GHF :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:19 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
Ik begrijp je punt, maar voor alsnog kan ik nergens vinden wat de lineup van GHF precies gaat zijn. Ze moeten zelf ook nog eens gaan kijken welke artiesten haalbaar zijn en goed nadenken over hoe ze de artiesten hun vluchten of dergelijk gaan betalen. Daardoor zullen er waarschijnlijk een hoop mogelijkheden afvallen en kan de variatie in de lineup behoorlijk tegen gaan vallen, das de grootste zwakste in het concept van GHF :)

De meeste artiesten zijn leden van GHF en die zullen daar dus echt wel willen gaan draaien. Ze komen overal van de wereld, dus de reis zal wel wat kosten, maar volgensmij was die volgens Q geen probleem. Wat alleen wel een vraagteken blijft voor mij of Activator daar zal draaien, maar de anderen weet ik bijna wel zeker dat die er gaan draaien als er voldoende geld is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:26 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Titatovenaar schreef:

De meeste artiesten zijn leden van GHF en die zullen daar dus echt wel willen gaan draaien. Ze komen overal van de wereld, dus de reis zal wel wat kosten, maar volgensmij was die volgens Q geen probleem. Wat alleen wel een vraagteken blijft voor mij of Activator daar zal draaien, maar de anderen weet ik bijna wel zeker dat die er gaan draaien als er voldoende geld is. ;)

De artiesten die uit onze stage staan zijn ook allemaal goede vrienden van elkaar en van de show maar ondanks dat we maar 4 buitenlandse artiesten hebben zijn we al 1250 euro kwijt aan enkel vliegkosten en overnachtingen alleen al voor deze 4 artiesten. Daarnaast heeft Q heel duidelijk aangegeven dat je zelf alles moet regelen en ga er dus ook maar van uit dat de kans behoorlijk aanwezig is dat de organisatoren alles dus ook zelf de kosten van de artiesten moeten betalen;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:26 

Hardtraxx Addict

GHF gestemd na lang denken, leuk concept, met verschillende stijlen en vernieuwende artiesten, kan wel is leuk worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:27 

Hardtraxx Veteran

Titatovenaar schreef:
De artiesten die uit onze stage staan zijn ook allemaal goede vrienden van elkaar en van de show maar ondanks dat we maar 4 buitenlandse artiesten hebben zijn we al 1250 euro kwijt aan enkel vliegkosten en overnachtingen alleen al voor deze 4 artiesten. Daarnaast heeft Q heel duidelijk aangegeven dat je zelf alles moet regelen en ga er dus ook maar van uit dat de kans behoorlijk aanwezig is dat de organisatoren alles dus ook zelf de kosten van de artiesten moeten betalen;)

Dus alle kosten zijn voor jullie? Dan kan ik me niet voorstellen dat je even een paar duizend neer gaat tellen om zo'n bunker te hosten. Hoe ga je dat ooit financieren dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:29 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Titatovenaar schreef:

Dus alle kosten zijn voor jullie? Dan kan ik me niet voorstellen dat je even een paar duizend neer gaat tellen om zo'n bunker te hosten. Hoe ga je dat ooit financieren dan?

Tja, dat is ons probleem ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 14:59 

Hardtraxx Veteran

Maar dat wordt het probleem van iedereen.. Denk dat niemand van de 12 even een paar duizend neer kan tellen.. Financiert Q-Dance dan niks? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2010 15:10 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
PNXRMX schreef:

Dus je vindt GHF eigenlijk beter, maar omdat je die mensen niet mag stem je niet op hun. :')

Komt het wel op neer ja, en waarom zou dat niet mogen, vooral als de tweede optie ook zo sterk is? Heb nog even getwijfeld omdat Thera er ook aan meewerkt, die natuurlijk wel een hele toffe gozer is :thumbsup: ... maar die staat ook in de Insomnia line-up, en Chris One ook nog, dus zo vind ik dat wel een beetje goed te praten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 17:20 

Donateur

Insomnia wordt mijn keus! Line-up lijkt me het best!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 17:52 

Hardtraxx Elite

De afgelopen week hebben onze filmpjes meer dan 10 000 views gehad, erg vet allemaal!:D
Nog even in het kort de filmpjes die we hebben gepubliceerd:

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 18:06 

Hardtraxx Veteran

Kodex - Nucleic Acid :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 18:11 

Hardtraxxer

je hebt hier op hardtraxx iig genoeg reclame gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2010 20:58 

Hardtraxx Veteran

Mr. Monster schreef:
je hebt hier op hardtraxx iig genoeg reclame gemaakt :P

Ja inderdaad. In elk topic kom je zo'n beetje zijn fimpjes tegen. :/