Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 16:15 

Hardtraxxer

Dan maar een algemeen topic, andere inzendingen mogen hier ook bijgeplaatst worden.

Q-dance bood enthousiastelingen de kans om een concept in te dienen voor een eigen area op Q-BASE: wij hebben die kans gepakt! Dit is 'Chaos In Order'.

Hoe voeg je iets toe aan een onovertroffen veelzijdig en buitengewoon professioneel opgezet festival? Door alles nét even anders te doen. Originaliteit komt voort uit vrijheid. Chaos In Order: niet weten wat je kunt verwachten vanwege de ruimte die we laten om de bezoekers op elk gegeven moment te verrassen. Chaos In Music: je laten meevoeren op een reis vol gevarieerde beats, om plotseling wakker geschud te worden door een onbevangen muzikale impuls. Vrijheid. Maar mét een richtlijn. Benieuwd? Lees het bestand!

Wij geloven in de positieve energie van Q-BASE. Wij geloven in de kracht van het onverwachte. Geloof jij in ons? Wij zijn de Hardstyle Flock, een groep fanatiekelingen die sinds jaar en dag de ontwikkelingen in elke mogelijke muziekstroming volgt.

Bestand + Demo: http://www35.zippyshare.com/v/92882586/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 16:18 

Donateur

Ben wel benieuwd, jullie noemen jezelf de Hardstyle Flock. Maar jullie letten op andere muziekstijlen?
Proberen jullie die in hardstyle te verwerken of hoe moet ik me dat voorstellen?
Verder neem ik aan dat de M voor Magura staat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 18:28 

Hardtraxx Addict

Wij zijn nominee nummer 12. Zouden jullie ons willen helpen en stemmen op Insomnia "Your Early Nightmare"

Alvast thnx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 18:33 

Hardtraxx Veteran

je kunt nu stemmen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 18:55 

Mijn stem gaat naar HSF, Chaos In Order
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 18:58 

Hardtraxxer

op Insomnia gestemd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 19:10 

Hardtraxx Veteran

Mr. Monster schreef:
op Insomnia gestemd :thumbup:

Hier hetzelfde.
Heb ze even allemaal stuk voor stuk bekeken, en insomnia springt er toch wel degelijk uit vind ik persoonlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 19:18 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Mijn stem gaat naar HSF, Chaos In Order

DUH! :evil: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 19:24 

Hardtraxx Veteran

Ik moet ze allemaal maar is even bekijken, maar die van GHF ziet er erg goed uit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 19:25 

Hardtraxxer

Dear people,

I would like to make a announcement and want to bring you something under
your attention.

Q-Dance organises every year Q-Base. This year there is a opportunity for
a external community or a gathering of dj`s to create a concept and to let
it be judged by someone who is responsible for his best choice to let you
go through the next round.

Via the website www.q-dance.nl are you able to bring out your vote, for
the one with the best concept by your choice.

We from HardStation.FM are proud to say that we have been nominated to
this next round, and that you are able to vote for us. Next Thursday you
are able to vote for us by a poll system. This will be posted on the
q-dance website, and the one with the most votes will continue through the
next round.

We believe in our concept to make this day and night one never to forget.

We want to call everyone to go to the website next Thursday to vote for
us. Go to www.q-dance.nl and look at our concept and vote for us!

Thanks in advance !

18:00 – Silvio Aquila (early hardstyle)
18:45 – Theracords Geck-o (Early / new (early) hardstyle)
19:30 – Theracords Thera (Early / new (early) Hardstyle)
20:15 – Theracords Catatonic Overload (Early /new (early) hardstyle)
21:0O – Domestic Violenz vs Da Wizz (mainstream hardstyle)
22:00 – Dave D vs Lanoz (mainstream Hardstyle)
23:00 – 2Dangerous(Waxthorn & r-tillary) (mainstream Hardstyle)
00:00 – 2Dangerous(Dozer) (mainstream/raw hardstyle)
01:00 – 2Dangerous(Dizzorder) (mainstream/raw Hardstyle)
01:45 – Titan (mainstream/raw hardstyle / fusion)
02:45 – Ian Fox (Hardcore)
03:15 – Ben Harder Show (Hardcore) – Vexer vs Xytec
04:00 – Ben Harder Show(Hardcore) – The Relic vs Mental Wreckage
05:00 – Ben Harder Show(Hardcore) – The Raptor vs S’corepion
Host: MC Rems & MC Syntax
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 19:26 

Hardtraxxer

Q-BASE: Drop Your Own Area

Q-dance bood enthousiastelingen de kans om een concept in te dienen voor een eigen area op Q-BASE: wij hebben die kans gepakt! Dit is 'Chaos In Order'.

Hoe voeg je iets toe aan een onovertroffen veelzijdig en buitengewoon professioneel opgezet festival? Door alles nét even anders te doen. Originaliteit komt voort uit vrijheid. Chaos In Order: niet weten wat je kunt verwachten vanwege de ruimte die we laten om de bezoekers op elk gegeven moment te verrassen. Chaos In Music: je laten meevoeren op een reis vol gevarieerde beats, om plotseling wakker geschud te worden door een onbevangen muzikale impuls. Vrijheid. Maar mét een richtlijn. Benieuwd? Klik!

Wij geloven in de positieve energie van Q-BASE. Wij geloven in de kracht van het onverwachte. Geloof jij in ons? Wij zijn de Hardstyle Flock, een groep fanatiekelingen die sinds jaar en dag de ontwikkelingen in elke mogelijke muziekstroming volgt. Benieuwd wat dat oplevert? Stem! Q-BASE, Drop Your Own Area, Hardstyle Flock, Chaos In Order. Doen!

http://poll.q-dance.nl/dropyourownarea - Nominee 6!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 19:29 

Hardtraxxer

Mol schreef:
Ben wel benieuwd, jullie noemen jezelf de Hardstyle Flock. Maar jullie letten op andere muziekstijlen?
Proberen jullie die in hardstyle te verwerken of hoe moet ik me dat voorstellen?
Verder neem ik aan dat de M voor Magura staat? :P

Ik begrijp je punt.. Het Hardstyle Flock bestaat al enkele jaren en in de loop der tijd zijn de interesses iets verbreedt, maar de groep hecht gebleven.

Uit deze groep mensen zijn grote en nu doorbrekende dj's/producers gekomen, denk aan D-Block & S-te-Fan, B-Front, Zany, Headhunterz maar ook een Frequencerz, Josh & Wesz en The Vision discussiëren daar rustig mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 19:42 

Hardtraxx Veteran

Ik zie dat veel mensen hier voor Insomnia kiezen. Kijk alsjeblieft even naar het hele concept en lees het pfd bestand door en ga niet als je de namen ziet gelijk stemmen. Mensen riepen vanmiddag al dat ze op Insomnia gingen stemmen toen ze het Youtube fimpje zagen, terwijl ze de andere inzendingen nog niet hadden gezien. Ik wil niets afdoen aan Insomnia, maar het presentatie (dat pfd-bestand) vindt ik er toch veel minder goed uitzien dan bijvoorbeeld die van GHF. Die hebben er echt de tijd ingestoken en echt dingen bedacht. Kijk alleen al naar het aantal pagina's tekst: 32 van GHF tegenover 12 van Insomnia. Dat zegt genoeg lijk mij. Verder voegt de area van Insomnia ook niet veel toe aan het hele event, iets wat GHF wel doet.

Mijn stem gaat dus absoluut naar GHF!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 20:12 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Edwinn schreef:
Kijk alleen al naar het aantal pagina's tekst: 32 van GHF tegenover 12 van Insomnia.

De helft daarvan zijn artiest info pagina's...

Dat hoort er ook bij, daar hebben ze dus ook veel meer tijd en energie ingestoken dan de andere. En haal je die 16 eraf dan hebben ze alsnog meer tekst dan anderen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 20:18 

Hardtraxx Elite

Edwinn schreef:
Qre8ive schreef:
Edwinn schreef:
Kijk alleen al naar het aantal pagina's tekst: 32 van GHF tegenover 12 van Insomnia.

Dat hoort er ook bij, daar hebben ze dus ook veel meer tijd en energie ingestoken dan de andere. En haal je die 16 eraf dan hebben ze alsnog meer tekst dan anderen..

Wat een onzin, al die 36 pagina's hebben wij ook behandeld maar ons plan is gewoon heel erg concreet :) What you see is what you get!

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 20:57 

GHF Area.... Eerst Q-dance totaal de grond in boren en vervolgens wel proberen een area te hosten op een Q-Feest.
Wat een kneuzen, eerlijk waar :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 20:59 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Qre8ive schreef:
Edwinn schreef:

Absoluut niet mee eens.

Wij hebben enkele 4D tekeningen erin verwerkt. Dat kost meer tijd en werk om te maken dan 15 pagina's recht toe, recht aan beschrijvingen van dj's waar dan weer een selectie uit gekozen moet worden.

Ik gun het iedereen, maar jou beredenering slaat nergens op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 21:14 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
GHF Area.... Eerst Q-dance totaal de grond in boren en vervolgens wel proberen een area te hosten op een Q-Feest.

idd haha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 21:14 

Artiest

Almighty schreef:

ScuL heeft lang en breed aangekondigd dat ze met Q-Dance zouden gaan praten Afbeelding

stond in de GHF nieuwsbrief van... april? maart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 21:16 

Pithune schreef:
Almighty schreef:

ScuL heeft lang en breed aangekondigd dat ze met Q-Dance zouden gaan praten Afbeelding

Ja, dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 21:31 

Artiest

Almighty schreef:
Pithune schreef:
Almighty schreef:

Ja, dus?

Ben jij dan niet de kneus die onvoldoende is geinformeerd ?

Als ScuL met Q-Dance zou onderhandelen, zou dat niet betekenen dat ze open staan voor samenwerkingen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 21:43 

Ik zou ook na een tijd een gesprek aangaan met een Boe-roeper omdat ik op een gegeven moment erg moe zou worden van allemaal beschuldigingen.
Ga mij nou niet vertellen dat alles weer koek en ei is tussen Q en GHf :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 22:38 

Hardtraxx Elite

Wel triest dat GHF bepaalde mensen bant van hun forum omdat ze niet op GHF stemmen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 22:41 

Hardtraxx Elite

Titatovenaar schreef:
Wel triest dat GHF bepaalde mensen bant van hun forum omdat ze niet op GHF stemmen :thumbdown:

En mede daarom zal GHF noooooooit mijn stem krijgen! GHF is onderhand een triest forum geworden, na al dat gezeik en het gelul van ScuL
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 23:13 

Donateur

Titatovenaar schreef:

Hahaha is dat zo?
Blij dat ik er niet op heb gestemd dan. Al vermoed ik dat er wel iets meer achter zit.
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen