Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 23:30 

TakkU schreef:
Titatovenaar schreef:
Wel triest dat GHF bepaalde mensen bant van hun forum omdat ze niet op GHF stemmen :thumbdown:

En mede daarom zal GHF noooooooit mijn stem krijgen! GHF is onderhand een triest forum geworden, na al dat gezeik en het gelul van ScuL

Klinkt zo... scantraxx achtig...

Gestemd op 08 aangezien dat van een carnavalsvereniging uit het dorp hierlangs is, en ze toch wel vette ideën hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 23:39 

Aan het typen...

Ook even met bewijs komen als je zulke geruchten de wereld in helpt.
Want ik zie een aantal mensen op ghf die iets anders gestemd hebben, maar niet gebant zijn. En dat terwijl ik niemand kan vinden die om die reden gebant is. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 aug 2010 23:58 

Artiest

Hahahah GHF nu ineens op een Q-event proberen? :lol:

Mja gewoon voor nummer 12!! :thumbsup:

INSOMNIA, YOUR EARLY NIGHTMARE!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 00:41 

Hardtraxxer

hardstation fm gvdddddd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 00:54 

Donateur

04 gestemd, Early verdient meer aandacht!

maar, Insomnia was ook heel verleidelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 00:58 

Artiest

mooie discusies waar ik veel over kan zeggen maar laat ik maar niks uitlokken :x

ik hoop in ieder geval dat 12 Insomnia wint :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 00:58 

Donateur

Kunnen we geen poll toevoegen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 00:59 

The I's schreef:
mooie discusies waar ik veel over kan zeggen maar laat ik maar niks uitlokken :x

ik hoop in ieder geval dat 12 Insomnia wint :)

Zeg Zeg Zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 03:37 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Ik zie dat veel mensen hier voor Insomnia kiezen. Kijk alsjeblieft even naar het hele concept en lees het pfd bestand door en ga niet als je de namen ziet gelijk stemmen. Mensen riepen vanmiddag al dat ze op Insomnia gingen stemmen toen ze het Youtube fimpje zagen, terwijl ze de andere inzendingen nog niet hadden gezien. Ik wil niets afdoen aan Insomnia, maar het presentatie (dat pfd-bestand) vindt ik er toch veel minder goed uitzien dan bijvoorbeeld die van GHF. Die hebben er echt de tijd ingestoken en echt dingen bedacht. Kijk alleen al naar het aantal pagina's tekst: 32 van GHF tegenover 12 van Insomnia. Dat zegt genoeg lijk mij. Verder voegt de area van Insomnia ook niet veel toe aan het hele event, iets wat GHF wel doet.

Mijn stem gaat dus absoluut naar GHF!

Krom lullen kan je wel, das duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 09:14 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:
Edwinn schreef:
Ik zie dat veel mensen hier voor Insomnia kiezen. Kijk alsjeblieft even naar het hele concept en lees het pfd bestand door en ga niet als je de namen ziet gelijk stemmen. Mensen riepen vanmiddag al dat ze op Insomnia gingen stemmen toen ze het Youtube fimpje zagen, terwijl ze de andere inzendingen nog niet hadden gezien. Ik wil niets afdoen aan Insomnia, maar het presentatie (dat pfd-bestand) vindt ik er toch veel minder goed uitzien dan bijvoorbeeld die van GHF. Die hebben er echt de tijd ingestoken en echt dingen bedacht. Kijk alleen al naar het aantal pagina's tekst: 32 van GHF tegenover 12 van Insomnia. Dat zegt genoeg lijk mij. Verder voegt de area van Insomnia ook niet veel toe aan het hele event, iets wat GHF wel doet.

Kom met argumenten dan, ik zet genoeg argumenten in mijn tekst: jij niet. Dus zo slap reageren heb je nergens aan. -.-

Almighty schreef:
GHF Area.... Eerst Q-dance totaal de grond in boren en vervolgens wel proberen een area te hosten op een Q-Feest.
Wat een kneuzen, eerlijk waar :')

Ik vindt het juist goed dat GHF met een eigen area wil komen. Ze uiten kritiek op Q-Dance, prima en die is soms ook terecht. Maar dan laten hun zien hoe ze het willen. Het zou ook slap zijn als ze alleen kritiek uiten en ondertussen zelf niks doen. Zo laten ze zien hoe hun een feest zouden willen hebben en ik vindt het dan ook goed dat ze dit iniatief nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 10:05 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
Piaaa schreef:
Edwinn schreef:

Kom met argumenten dan, ik zet genoeg argumenten in mijn tekst: jij niet. Dus zo slap reageren heb je nergens aan. -.-

Almighty schreef:
GHF Area.... Eerst Q-dance totaal de grond in boren en vervolgens wel proberen een area te hosten op een Q-Feest.
Wat een kneuzen, eerlijk waar :')

Ik vindt het juist goed dat GHF met een eigen area wil komen. Ze uiten kritiek op Q-Dance, prima en die is soms ook terecht. Maar dan laten hun zien hoe ze het willen. Het zou ook slap zijn als ze alleen kritiek uiten en ondertussen zelf niks doen. Zo laten ze zien hoe hun een feest zouden willen hebben en ik vindt het dan ook goed dat ze dit iniatief nemen.

Je hebt kritiek uiten en blackmailen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 10:09 

Hardtraxx Veteran

Ik vind heel dat GHF echt helemaal niks, stel dombo's daar. Ik heb al gehoord dat mensen geband worden omdat ze niet op hun stemmen, gast dat is gewoon zoiets als censuur! Waarom hoor ik niemand over strangerz, die regenboog van ze zou echt heel dik kunnen zijn! Ook kon ik de PDF van hilverhood niet openen, stefan wat was hun idee? Verder heb ik alle PDF's doorgelezen, Behalve die van Hilverhood en GHF want die deden het niet. Maar op GHF zou ik toch niet stemmen, ook al hebben ze goede ideeen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 10:33 

Aan het typen...

Dit is dus duidelijk kritiek, want blackmail een synoniem is voor afpersen.
GHF heeft "oneerlijke praktijken" bij o.a. Q-dance aan de orde gesteld. Mag jij mij gaan uitleggen hoe je dat kunt zien als afpersing. Zoals edwin zei, het zou slap zijn om kritiek te uiten en wanneer je zelf een grote kans krijgt niks doet.

Ik ben trouwens geen actief GHF member (wel actief lezend) en heb ook (nog?) niet op GHF gestemd. Maar ik vind dat hier een aantal dingen beweert worden, ik heb het idee om er zelf voordeel uit te trekken, die zonder enige verwijzing nergens op slaan. En sommige mensen nemen zoiets ook maar meteen aan voor de waarheid.

Ik weet zelf nog niet wat ik ga kiezen. Het is in ieder geval wel duidelijk dat het iets met early hardstyle zal zijn. Ik twijfel dus nog tussen GHF, insomnia, hardstation en bass beats melody.

Edit: Dat bedoel ik dus.

Edit2: Het ging dus om het verwijderen van mensen uit de trustee groep. In dat geval heb ik niks gezegd. Ik kon namelijk niet zo snel wat vinden en aangezien er geen bron was, dacht ik dat het gewoon een sluwe tactiek was van tita. Ik neem alles dus terug en ben het met je eens. Overigens wel dom dat mensen alles direct aannemen als de waarheid als iets zonder verwijzing gezegd wordt. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 12:19 

Hardtraxx Elite

Check partyflock http://partyflock.nl/news/17522:Q_Base_2010.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 13:25 

Hardtraxx Veteran

Vind er geen een idee echt uitspringen...Geen een idee probeert zich zelf echt aan mij te verkopen. Ik krijg 12 PDFjes voorgeschoteld met elk rond de 15 pagina's aan informatie. Het enigste wat ik daar zo snel uit kan halen is de lineup. De enigste die er dan wel uitschiet is Insomnia. Uit hun PDF haal ik meteen de line-up, 3d afbeeldingen van hun stage en bovendien nog een extra youtube film die een beetje hun sfeer aangeeft. :) Kan uiteindelijk best dat de rest een beter idee heeft maar heb geen zin om al die PDFjes door te lezen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 13:30 

Aan het typen...

Het was ook eerst niet bekend dat het publiek moest gaan stemmen, deze documenten zijn dus alleen aan q-dance gericht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 15:16 

Hardtraxxer

Check:

http://www.nujij.nl/q-base-2010-chaos-i ... 7253.lynkx

http://partyflock.nl/news/17527:Q_Base_2010.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 23:07 

Hardtraxx Elite

_dp_ schreef:
Vind er geen een idee echt uitspringen...Geen een idee probeert zich zelf echt aan mij te verkopen. Ik krijg 12 PDFjes voorgeschoteld met elk rond de 15 pagina's aan informatie. Het enigste wat ik daar zo snel uit kan halen is de lineup. De enigste die er dan wel uitschiet is Insomnia. Uit hun PDF haal ik meteen de line-up, 3d afbeeldingen van hun stage en bovendien nog een extra youtube film die een beetje hun sfeer aangeeft. :) Kan uiteindelijk best dat de rest een beter idee heeft maar heb geen zin om al die PDFjes door te lezen :D

Thanks kerel en de rest ook die ons steunt. We hebben echt uren en uren in het project gestoken, meerdere malen bijeengekomen om te brainstormen en geprobeerd iets neer te zetten dat ons aanspreekt en dat ontbreekt op Q-Base. Voor de gene die op ons gestemd hebben en ook naar Q-Base komen, kom zeker naar onze stage om een biertje te drinken met de artiesten als we winnen! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 17:13 

Hardtraxx Veteran

Q-Dance en stemmen :D
*denkt heel even terug aan de top 25*
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 12:59 

Hardtraxx Elite

...
Eerder is er al een trailer online gekomen die binnen een dag meer dan 5000 keer is bekeken. Nu is het tijd om jullie voor te stellen aan enkele van de zeer talentvolle artiesten die op de Insomnia stage zullen staan. In dit bericht word er aandacht geschonken aan de mannen die verantwoordelijk zijn voor de trailer van Insomnia en tevens in de line up van het concept zijn verwerkt.
Degos & Re-Done zijn al enkele jaren bezig in de muziekwereld, met een herkenbare originele stijl en een stel gekken achter de mixtafels wisten ze al menig hart te veroveren. Dit jaar is het tijd voor ze om het grote publiek te bereiken en daarvoor willen ze zichzelf aan jullie voorstellen!

Bekijk de teaser van Degos & Re-Done hier en ga daarna naar http://poll.q-dance.nl/dropyourownarea en stem op #12: Insomnia; Your early Nightmare!

De Insomnia crew wil alvast de mensen bedanken voor de grote steun van alle hoeken en hopen uiteraard dit terug te kunnen betalen door een knallende dag te organiseren op Q-Base.

The Insomnia Crew
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 13:36 

Hardtraxx Veteran

Ik ben wel voor insomnia, maar denk dat door de grote achter ban GHF wel zal winnen.

ps. Wat blijft Evolve toch een heerlijk nummer :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:19 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
ps. Wat blijft Evolve toch een heerlijk nummer :loving: :worship:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:21 

Aan het typen...

Die lui zijn prettig gestoord :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:21 

Donateur

Insomnia gestemd :).
Super interresante line up :thumbup:.
Leuk concept, deze sprak mij het meeste aan van de 12. Als jullie winnen kom ik zeker een kijkje nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 14:28 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de namen die mij het meest aanspraken even doorgelezen en zit te twijfelen tussen Hardstation en Insomnia. GHF heb ik ook gelezen maar die willen wat mij betreft te veel andere muziekstijlen dan Hardstyle.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen