Piaaa schreef:
Edwinn schreef:
Ik zie dat veel mensen hier voor Insomnia kiezen. Kijk alsjeblieft even naar het hele concept en lees het pfd bestand door en ga niet als je de namen ziet gelijk stemmen. Mensen riepen vanmiddag al dat ze op Insomnia gingen stemmen toen ze het Youtube fimpje zagen, terwijl ze de andere inzendingen nog niet hadden gezien. Ik wil niets afdoen aan Insomnia, maar het presentatie (dat pfd-bestand) vindt ik er toch veel minder goed uitzien dan bijvoorbeeld die van GHF. Die hebben er echt de tijd ingestoken en echt dingen bedacht. Kijk alleen al naar het aantal pagina's tekst: 32 van GHF tegenover 12 van Insomnia. Dat zegt genoeg lijk mij. Verder voegt de area van Insomnia ook niet veel toe aan het hele event, iets wat GHF wel doet.
Mijn stem gaat dus absoluut naar GHF!
Krom lullen kan je wel, das duidelijk
Kom met argumenten dan, ik zet genoeg argumenten in mijn tekst: jij niet. Dus zo slap reageren heb je nergens aan.
Almighty schreef:
GHF Area.... Eerst Q-dance totaal de grond in boren en vervolgens wel proberen een area te hosten op een Q-Feest.
Wat een kneuzen, eerlijk waar

Ik vindt het juist goed dat GHF met een eigen area wil komen. Ze uiten kritiek op Q-Dance, prima en die is soms ook terecht. Maar dan laten hun zien hoe ze het willen. Het zou ook slap zijn als ze alleen kritiek uiten en ondertussen zelf niks doen. Zo laten ze zien hoe hun een feest zouden willen hebben en ik vindt het dan ook goed dat ze dit iniatief nemen.