Ik zag zojuist de nieuwe release van DBSTF verschijnen binnen het releaseboard. Het topic stroomt meteen vol met negatieve reacties over de insteek van deze plaat. Ik denk persoonlijk dat het tijd wordt om een nieuw subforum aan te maken voor releases die in het straatje van Gimme Love, Give It Up, In The Air, Show Me The Way en Showtek passen. Reden hiervoor is dat het naar mijn mening niet echt meer binnen het kopje Hardstyle past, maar meer vergelijkbaar is met Hard Dance. Dit wordt vooral veroorzaakt door het type kick wat gebruikt wordt. Daarom heb ik bedacht om maar eens een poll te maken om te zien hoe de gemiddelde Hardtraxxer hier over denkt. De vraag is simpel:
Vind je dat het tijd wordt voor een nieuw subforum waar de softere releases besproken kunnen worden?
Het gaat er dus niet om dat je een waardeoordeel geeft over het type tracks waar ik op doel. Maar meer of het volgens jou nog onder hardstyle valt ja of nee.
Breng je stem uit! En hieronder is uiteraard ruimte voor discussie.
Vind je dat het tijd wordt voor een nieuw subforum waar de softere releases besproken kunnen worden?
Het gaat er dus niet om dat je een waardeoordeel geeft over het type tracks waar ik op doel. Maar meer of het volgens jou nog onder hardstyle valt ja of nee.
Breng je stem uit! En hieronder is uiteraard ruimte voor discussie.