Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3

Tijd voor een nieuw subforum onder de naam Hard Dance voor de softere releases?
Ja 36%  36%  [ 23 ]
Nee 64%  64%  [ 41 ]
Totaal aantal stemmen : 64
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 17:15 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat mensen genoeg kunnen weten wie er wel of neit in zijn straatje valt. Je kan ook gewoon tracks rustig niet luisteren. Het geblaat over wat hardstyle exact is en dat alles gescheiden meot worden vind ik onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 18:21 

Hardtraxx Veteran

Topic zakt een beetje weg en mijn laatste post stond onderaan de vorige pagina dus die zal niet veel gelezen zijn, daarom bump ik hem nog even:

Wat ik verder nog mis is een tag of icoontje in de topictitel of een release al is uitgebracht ja of nee. je kunt natuurlijk ook zoeken op " Festuca schreef: @hardstyle.com " maar dat werkt niet echt makkelijk. Op die manier kun je gewoon heel makkelijk zien welke releases er nog aan zitten te komen. Ik ben geen programmeur maar kan me niet voorstellen dat dit heel veel moeite zal zijn, terwijl het imo wel een zinvolle toevoeging kan zijn.
Hoe denken de mods hierover?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 19:53 

Hardtraxx Veteran

Is niet moeilijk te maken normaal... Maar de forummod moet het wel altijd handmatig die icoontjes gaan aanpassen wat wel een irritant werkje is
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

nielstil schreef:
Is niet moeilijk te maken normaal... Maar de forummod moet het wel altijd handmatig die icoontjes gaan aanpassen wat wel een irritant werkje is

Het is inderdaad ook een warboel wat betreft de nieuwe releases en de nieuwe tracks-sectie. Dit kan echter WEL een zinvolle toevoeging zijn die misschien met een grote update mee kan. Misschien is het handig om dit aan Jor-D te PM-en?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 08:27 

Hardtraxx Addict

Doe wat je wilt maar noem het geen 'harddance'. >.<
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen