Wesz91 schreef:
@Lyst, True that, heb je idd wel gelijk in.. maar alsnog zou 't voor mij niet veel meerwaarde hebben als er getagged oid gaat worden, zo zie je alleen maar van te voren een paar steekwoorden over een track, en in welk hokje de plaatser van de post het vind vallen, zal je dan ook weer flinke discussies over krijgen dit dat.. ik blijf wel voor mezelf bepalen of iets het icoontje RAW ofzo ervoor verdient, dat blijft tog vaak subjectief. Maargoed een dergelijke filter functie zou kunnen werken, de een zal der behoefte aan hebben, de ander niet

Je zou gewoon iedereen (boven een bepaalde postcount, om misbruik te voorkomen) de mogelijkheid moeten geven tot het plaatsen van tags, en ook het verwijderen van geplaatste tags. En misschien moet je ook geen subgenre termen gaan gebruiken als tag, maar de eigenschappen die de subgenres voor iedereen anders definiëren. Bijvoorbeeld termen als duister, euforisch en de type kicks etc. Daar is ook wel discussie over mogelijk, maar veel minder dan bij subgenres. De een vind de track al raw als het duister is, de ander als het duister is en er een bepaalde soort kicks in zitten. Beiden krijgen nu de tracks bovenaan te zien die ze zou moeten aanspreken.
Gooi daarbij een soort van rating systeem en je kunt de smaak van mensen vergelijken met andere gebruikers en adhv ook suggesties doen. Mijn smaak komt redelijk overeen met die van o.a. Piaaa, Tel, DP en Edwinn. Als zij dus positief/negatief zijn over een track, beïnvloed dat de suggesties die ik krijg.
Maar dat zijn gewoon maar wat ideetjes, ik weet niet hoe goed Jor-D is en hoeveel zin/tijd hij er in wil steken