Love2Party schreef:
nielstil schreef:
Love2Party schreef:
Daar komt nog eens bij, met feesten zoals een Defqon etc weet je dat de grote namen zoals DBSTF, Crypsis, HHZ er toch wel staan.
De grote namen zijn niet direct de namen die iedereen wil zien

Ik kom op grotere feesten met meerdere podia amper op de mainstage de laatste jaren. Daarom is het net dat ik wil weten wat de andere podia me te bieden hebben voordat ik er 50+ euro aan uitgeef.
Ik mijd ook al jaren de mainstage. Veels te druk en teveel hitjes. Maar goed stel dat je voor de raw gaat kan je op je vingers natellen dat B-Front, Titan, Crypsis etc er wel staan. Zo origineel zijn ze vaak niet op grote feesten.
Ok, ik vind de volgende artiesten interessant:
Theracords/(ex)Therabyte, the machine, vazard, delete, een hoop early hardstyle zolang het maar niet het overspeelde spul is (dus geen Luna, Isaac, Pavo etc.) b-front, jack of sound, titan, clock kid, mind illusion, san miquel en een paar meer van de TMS crew die een diverse set neer kunnen zetten, tuneboy, sasha F, chris one, een hoop oudere hardtrance als scot project, kai tracid etc., langzame industrial/crossbreed en zelfs ambient/idm.
Ik wil op zijn minst de helft van de dag gevuld hebben met interessante namen, dus zeg maar 5/6 acts. Kan ik dit jaar een kaartje kopen voor Defqon? Voor Wish? Voor Decibel? Voor Alcatrazz? Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik ben redelijk op de hoogte van wat er in de hardstyle scene gebeurt, maar ik ben niet in staat om te voorspellen of op een van die festivals een lineup staat die mij boeit. Dus zal ik de lineup moeten afwachten voordat ik weet of ik een kaartje wil of niet.
En dat lijkt me ook de logische volgorde, eerst bepalen of je er heen wilt en daarna kopen. Dat andersom ook mogelijk is impliceert niet dat je dat ook maar moet gaan doen. Als je bij een supermarkt alleen nog maar suprisedozen met voedsel voor 70 euro kunt kopen, dan ga jij toch ook niet zeggen van, ik snap het probleem niet, je kunt de doos toch altijd ruilen als er niet in zit wat je wilt. Suprisedozen allemaal leuk en aardig voor de mensen die die gok willen nemen, maar ik wil gewoon de mogelijkheid hebben om eerst zelf kiezen en dan pas te betalen.