Ik zal wel even een screen maken, voor het geval straks alles misschien weg is 
Ik was een van de mensen die er op "tegen" was en ik ga niet voor het feest. Ik ga voornamelijk naar de wat kleinere feesten en die raken meestal niet meteen uitverkocht. Wil heel graag naar Dreamfields maar wacht idd met het kopen van een kaart tot de line up bekend is. Dat kan gelukkig. En als er een melding komt dat het bijna uitverkocht is kan ik altijd nog een kaart kopen. Als de line up mij dan niet aanstaat raak ik toch binnen 10 min dat kaartje kwijt. Daarom snap ik het probleem ook niet zo goed. Van feesten waarvan bekend is dat de vvk snel gaat (Defqon/Decibel etc) kun je toch gewoon een ticket kopen en als het je niet bevalt ben je dat kaartje zo weer kwijt. Daar komt nog eens bij, met feesten zoals een Defqon etc weet je dat de grote namen zoals DBSTF, Crypsis, HHZ er toch wel staan.wrote:Ik had m daar bewust niet geplaatst, omdat de mensen op PF vooral voor het feest komen. Als ze de muziek meer had geïnteresseerd, dan zaten ze wel op een muziekforum ipv/naast een feestforum.