Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:02 

Hardtraxx Veteran

Heb hem ook op Partyflock gezet. Ondanks sommige mensen die er het nut niet van inzien en het punt totaal niet snappen, zijn de mensen die wel tekenen mooi meegenomen :)
https://partyflock.nl/topic/1140818:Pet ... koopt.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:18 

Aan het typen...

Ik had m daar bewust niet geplaatst, omdat de mensen op PF vooral voor het feest komen. Als ze de muziek meer had geïnteresseerd, dan zaten ze wel op een muziekforum ipv/naast een feestforum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:39 

Hardtraxx Veteran

Klopt, had dat ook wel verwacht. Maar ieder die hem wel invult, is mooi meegenomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:42 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Klopt, had dat ook wel verwacht. Maar ieder die hem wel invult, is mooi meegenomen :)

snuggere mensen daar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 00:46 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik heb hier over vorig jaar al een klacht gestuurd naar B2S voor Decibel, maar ik kreeg destijds deze reactie:
Citaat:
We krijgen heel weinig commentaar op het feit dat de line up niet direct wordt vrij gegeven. Dat betekent dat het gewaardeerd wordt.

Hahah wat een achterlijke opmerking. Als ik dus op al jouw reacties zou zeggen "je bent gay" en niemand zegt daar iets van, wordt het dus automatisch gewaardeerd dat ik dat zeg :lol:

Maar ik teken hem ook uiteraard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 10:09 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Halve wereld is in oorlog, mensen hebben niet te vreten en meneer maakt zich druk om een line up die te laat wordt vrijgegeven.

Altijd leuk dit soort hypocriete dooddoeners. Als hij dat zo erg vindt, waarom geeft ie dan niet gewoon al z'n geld aan een goed doel, in plaats van een fortuin betalen aan feestjes. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 13:17 

Hardtraxx Veteran

verschilt per feest vind ik.

sommige feesten raken toch wel uitverkocht of het nou een kut line-up is of niet.
voor festivals hoef ik ook niet perse een line-up te weten aangezien je daar dan toch wel veel variatie hebt.

maar voor kleine/middelgrote indoorfeestjes is het wel van belang dat je van te voren een line-up weet omdat het meestal kleine organisaties betreft die anders fucked zijn als er niemand komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:08 

Aan het typen...

Reached 150 signatures :)
Ik laat m nog een weekje open en dan zal ik een mail sturen naar de grotere organisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 15:52 

Hardtraxx Veteran

Denk niet dat ze iets veranderen, maar ben zeer benieuwd naar hun reactie. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 16:19 

Hardtraxxer

Goed initiatief, ik heb gesigned en hem ook gedeeld met de hardstyle topics op twee andere fora. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 17:25 

Hardtraxx Veteran

SamdV schreef:
Goed initiatief, ik heb gesigned en hem ook gedeeld met de hardstyle topics op twee andere fora. :)

welke fora? Ben zeer benieuwd naar reacties bij andere sites! partyflock en harderstate hebben er nogal een hard hoofd in
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 18:57 

Hardtraxxer

Ik ben de enige die hier niet voor teken, ik vind dat evenementenorganisaties het zelf moeten weten. Zij zitten erachter en zij willen uiteindelijk zoveel mogelijk geld verdienen eraan. Leer er maar mee leven. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:08 

Aan het typen...

Care to explain hoe/waarom organisaties meer geld verdienen als de lineup pas nadat het uitverkocht is, bekend wordt gemaakt? Ik kom namelijk niet verder dan dat de mensen die vooral voor de muziek komen relatief gezien misschien iets minder bier drinken en dat er daardoor iets minder consumptie omzet is? Of ze moeten een dusdanig slechte lineup neerzetten dat iedereen al een kaartje heeft gekocht en het geld daarmee al binnen is, maar dan licht je je bezoekers eigenlijk gewoon op.
Pas jij je overigens overal aan aan? Met zo'n instelling mag je nooit ergens over klagen, want er is altijd wel iemand die een beslissing ergens over neemt. "Zij zitten er dan achter, dus leer er maar mee leven."
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:08 

Stinkjanus schreef:
Ik ben de enige die hier niet voor teken, ik vind dat evenementenorganisaties het zelf moeten weten. Zij zitten erachter en zij willen uiteindelijk zoveel mogelijk geld verdienen eraan. Leer er maar mee leven. xd

Wij zeggen dus juist dat het geen reet uitmaakt voor de evenementenorganisatie. Het verkoopt toch wel uit, zeker de festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:21 

Organistaties hebben hier echt wel baat bij hoor. Denk je dat ze ons alleen pesten met het niet vrijgeven van namen?

De enige reden die ik me kan bedenken dat je de line-up niet zou willen weten is, dat je wel zo'n brede smaak hebt dat je denkt dat het vast leuk gaat worden. Dat is echter bij de 'liefhebber' lang niet meer het geval. Belachelijk vind ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:49 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Care to explain hoe/waarom organisaties meer geld verdienen als de lineup pas nadat het uitverkocht is, bekend wordt gemaakt? Ik kom namelijk niet verder dan dat de mensen die vooral voor de muziek komen relatief gezien misschien iets minder bier drinken en dat er daardoor iets minder consumptie omzet is? Of ze moeten een dusdanig slechte lineup neerzetten dat iedereen al een kaartje heeft gekocht en het geld daarmee al binnen is, maar dan licht je je bezoekers eigenlijk gewoon op.
Pas jij je overigens overal aan aan? Met zo'n instelling mag je nooit ergens over klagen, want er is altijd wel iemand die een beslissing ergens over neemt. "Zij zitten er dan achter, dus leer er maar mee leven."

Ik pas me niet aan, ik heb begrip voor het feit dat evenementenorganisaties zo handelen. Het is en blijft een commerciële organisatie. Des te sneller een evenement is uitverkocht, des te meer geld wordt verdiend. Als een evenement meteen een line up presenteert is het niet spannend meer. Wanneer geleidelijk nieuws, in principe gewoon promotie, wordt vrijgegeven creëer je een soort van spanning. Bezoekers die het liefste eigenlijk wachten kopen toch een kaartje, omdat ze bang zijn dat ze dadelijk zonder zitten. Apple doet hetzelfde met de iPhones, ze spelen met het onderbewustzijn van de mens.

Hopelijk is het allemaal een beetje duidelijk.

@ Nazale,

Niet mee eens. Er zijn zo ziekelijk veel evenementenorganisaties, je moet je onderscheiden van je concurrentie. Ik weet zeker dat een organisatie op deze manier beter verkoopt, dan een organisatie die zijn line up ruim van te voren bekend maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 19:52 

Hardtraxxer

Mag weg. Is het niet een idee om een verwijder knop toe te voegen, zodat ik mijn posts gewoon kan verwijderen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:06 

Aan het typen...

Stinkjanus schreef:
Meld dit bericht

xd
Dat de Wish lineup nog niet bekend is, komt volgens mij door Defqon. Door de exclusiviteitsregel die Q hanteert is het nog niet duidelijk of bepaalde acts wel geboekt kunnen worden. Maar goed, laat ze zoiets maar naar buiten brengen als argument, je weet ten slotte nooit waar meer openheid tot leidt.
Ja het is een commerciële organisatie, maar dat wil niet zeggen dat alles maar door ons geaccepteerd hoeft te worden? Een redelijke groep mensen vindt dat het anders moet en het is aan de organisaties om te bepalen of promotie voor een toch al uitverkocht festival zwaarder weegt dan deze kritiek.

Maar wat zie jij zelf liever? De lineup voordat je een kaartje koopt of dat ze wachten zodat er een soort van spanning bij jou gecreëerd wordt? En in het geval van het laatste, vind jij dit dusdanig belangrijk dat jij het andere mensen niet gunt om de lineup van tevoren te weten, terwijl je die spanning ook zelf kunt creëren, door de lineup gewoon nog niet te bekijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:47 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Stinkjanus schreef:
Meld dit bericht

xd
Dat de Wish lineup nog niet bekend is, komt volgens mij door Defqon. Door de exclusiviteitsregel die Q hanteert is het nog niet duidelijk of bepaalde acts wel geboekt kunnen worden. Maar goed, laat ze zoiets maar naar buiten brengen als argument, je weet ten slotte nooit waar meer openheid tot leidt.
Ja het is een commerciële organisatie, maar dat wil niet zeggen dat alles maar door ons geaccepteerd hoeft te worden? Een redelijke groep mensen vindt dat het anders moet en het is aan de organisaties om te bepalen of promotie voor een toch al uitverkocht festival zwaarder weegt dan deze kritiek.

Maar wat zie jij zelf liever? De lineup voordat je een kaartje koopt of dat ze wachten zodat er een soort van spanning bij jou gecreëerd wordt? En in het geval van het laatste, vind jij dit dusdanig belangrijk dat jij het andere mensen niet gunt om de lineup van tevoren te weten, terwijl je die spanning ook zelf kunt creëren, door de lineup gewoon nog niet te bekijken.

Ik weet ook niet wat er mis ging, heb mijn post wel 3x aangepast. Het zal wel aan mezelf liggen haha.

WiSH verhaal weet ik zo niet, maar ik zag je erover klagen in het wish forum, dus gaf ik dat als voorbeeld.

Als ik zelf mocht kiezen had ik de line up ook al gezien, daarom begrijp ik jullie standpunt ook. Alleen ben ik vrij liberalistisch ingesteld, ik hou er dus niet zo van als mensen van buiten zich gaan bemoeien met zoiets. Ik ben ervan overtuigd dat dit de marktwerking stimuleert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:53 

Hardtraxx Elite

Volgens mij hebben organisaties er geen enkele last van als ze de lineup eerder vrijgeven, het gros van de mensen op grote festivals interesseert die lineup toch geen zier (als ze überhaupt al namen kennen).

Gewoon lekker vrijgeven, dagjesmensen komen toch wel en liefhebbers krijgen de kans om te beslissen voordat het evenement uitverkocht raakt. :)

Getekend uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 20:56 

Hardtraxx Elite

Stinkjanus schreef:
ik hou er dus niet zo van als mensen van buiten zich gaan bemoeien met zoiets. Ik ben ervan overtuigd dat dit de marktwerking stimuleert.

Gast xd
MARKTwerking. Vraag en aanbod.
Heeft te maken met consumenten, de feestganger in dit geval.
Dus diegenen die zich er mee bemoeien zijn niet "mensen van buiten".
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:19 

Hardtraxxer

teupie schreef:
SamdV schreef:

welke fora? Ben zeer benieuwd naar reacties bij andere sites! partyflock en harderstate hebben er nogal een hard hoofd in

2 game fora, die beide maar 1 Hardstyle&Hardcore topic hebben met een kleine 20 leden, waarvan er ook nog een aantal hier gewoon meelezen/meeposten.
Heel veel zal het dus niet schelen, maar alle beetjes helpen denk ik zo. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:30 

Hardtraxx Elite

Ik ga niet tekenen, heb er geen enkele reden voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 21:43 

Hardtraxx Veteran

Getekend! Gaat aardig, nu al richting de 170!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2013 22:25 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij gaat er iets fout
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen