wrote:Signed
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
wrote:wrote:Signed
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Getekend en gedeeld op feestboek.
wrote:Volledig met je eens!
Gedaan dus
wrote:Ben het hier 100% mee eens. Ook getekend
wrote:wrote:Ben het hier 100% mee eens. Ook getekend
En gedeeld op gezichtsboek natuurlijk enzowrote:wrote:wrote:Ben het hier 100% mee eens. Ook getekend
We krijgen heel weinig commentaar op het feit dat de line up niet direct wordt vrij gegeven. Dat betekent dat het gewaardeerd wordt.
Getekend uiteraard.
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
Signed 
Die reacties op harderstate op hetzelfde topic zijn grappig, compleet anders dan hier.
(zag dat er ook een aantal buitenlanders hadden gesigned, dus ging ff kijken of Lyst hem dus op Harderstate had geplaatst)
(zag dat er ook een aantal buitenlanders hadden gesigned, dus ging ff kijken of Lyst hem dus op Harderstate had geplaatst)
Ik ga dit niet tekenen, jullie hebben zeker allemaal de kleine lettertjes niet gelezen?
If you sign this petition you accept that Lyst has the right to make you part of a human centipede
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Wie leest de kleine lettertjes nou weer? 
-
E
wrote:Ik ga dit niet tekenen, jullie hebben zeker allemaal de kleine lettertjes niet gelezen?
If you sign this petition you accept that Lyst has the right to make you part of a human centipede
Al 130 mensen voor mijn human centipede 
Goed initiatief Lyst!
Heb hem getekend en geshared op fb!
Lyst, ik doe ook graag mee met je human centipede: natuurlijk getekend 
vet, ik wil achterin!wrote:Ik ga dit niet tekenen, jullie hebben zeker allemaal de kleine lettertjes niet gelezen?
-
N
Getekend, ook al boeit het me niet zoveel omdat de feesten die niet snel uitverkopen toch de beste en leukste feesten zijn.
-
XHardtraxxer
- 99 posts member since 2011
- last seen Aug 2015
Getekend!
had het ook gelezen, maar die ene gozer die de discussie met lyst aangaat is niet helemaal oke geloof ikwrote:Die reacties op harderstate op hetzelfde topic zijn grappig, compleet anders dan hier.
-
CHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2026
Die VOL-E? Zijn reacties zijn grappig. 
jawrote:Die VOL-E? Zijn reacties zijn grappig.
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
wrote:jawrote:Die VOL-E? Zijn reacties zijn grappig.
Getekend.