Yoji remix vind ik beter, zit wat meer drive in dan de walt remix 
Heeft wat mij betreft gewoon een vette sfeer!
Is gewoon een kwestie van luisteren. Ik heb overigens niet gestemd omdat ik beide niks aan vind.wrote:Waarschijnlijk kennen niet veel mensen deze tracks, dus vandaar het geringe aantal stemmen. Ik zeg: volgende!
Niet mee eens. Veel oude tracks die ik vroeger goed vond, zou ik nu na 1 of meer keer luisteren geen bal aan vinden.wrote:Is gewoon een kwestie van luisteren. Ik heb overigens niet gestemd omdat ik beide niks aan vind.wrote:Waarschijnlijk kennen niet veel mensen deze tracks, dus vandaar het geringe aantal stemmen. Ik zeg: volgende!
Precies, platen die je al kent ja.wrote: Niet mee eens. Veel oude tracks die ik vroeger goed vond, zou ik nu na 1 of meer keer luisteren geen bal aan vinden.
Als je hem niet kent luister je toch even? Heb ik iig wel gedaan.wrote:Waarschijnlijk kennen niet veel mensen deze tracks, dus vandaar het geringe aantal stemmen. Ik zeg: volgende!
Had deze al gehad blijkbaar, dit klopt niet echtwrote:Remix
Keertje wat anders kan toch geen kwaadwrote:Remix, maar kunnen we niet Origineel of Remix opdelen in Hardstyle en Hardtrance editie?