Origineel, vind die remix van Noisia helemaal niks.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Noisia remix is enorm geniaal, dus die. Ziekelijk hard. Mooi dat er op deze manier aandacht aan wordt geschonken 
vind het alleen maar beter dat er gewoon vanalles voorbij komtwrote:Remix, maar kunnen we niet Origineel of Remix opdelen in Hardstyle en Hardtrance editie?
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Origineel
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
remix
Remix, maar om het goed te zeggen vind ik de remix minder lelijk dan het origineel 
Wel leuk om eens wat anders dan hardstyle te doen. Alleen jammer voor mij dat ik de tracks dan kut vind
Wel leuk om eens wat anders dan hardstyle te doen. Alleen jammer voor mij dat ik de tracks dan kut vind
wrote:Remix, maar om het goed te zeggen vind ik de remix minder lelijk dan het origineel
er zijn ook mensen die de standaard hardstyle track geen ruk aan vinden
Vind anders uiteraard lekker! daarom stel ook voor om beide genre's een Origineel of Remix te maken zodat ik volgende keer ook wat van Hardtrance mee kan krijgenwrote: Keertje wat anders kan toch geen kwaadVolgende plaat wordt weer Hardstyle.. Houdt het ook wat leuker
of je houd gewoon dit topic in de gaten hahawrote:Vind anders uiteraard lekker! daarom stel ook voor om beide genre's een Origineel of Remix te maken zodat ik volgende keer ook wat van Hardtrance mee kan krijgenwrote: Keertje wat anders kan toch geen kwaadVolgende plaat wordt weer Hardstyle.. Houdt het ook wat leuker
anders zou je voor elk topic wel een 2de versie kunne maken
Deze.wrote:Remix. Echt brute shit als die drop erin komt.
NO.wrote:vind het alleen maar beter dat er gewoon vanalles voorbij komtwrote:Remix, maar kunnen we niet Origineel of Remix opdelen in Hardstyle en Hardtrance editie?
Ik ga hier niet naar luisteren, ik blijf lekker in mijn hardtrance, hardstyle en hardcore boxes zitten
Next up weer is een Hardstyle track! Wie heeft er een leuke :-) 
The Machine - Audiobot & de B-Front remix daarvan?
GEck-e - Acid Impressions of Thera Hardertrance remix)?
Geck-e - Acid Impressions
View on YouTube
Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
View on YouTube
View on YouTube
Geck-e - Acid Impressions (Dj Thera Hardertrance Remix)
View on YouTube
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
Hardertrance remix 
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 13 days ago
Hardertrance Remix
Wat een bazenplaat!