Edwinn schreef:
Q-Dominic schreef:
die van yoji biomehanika is geen hardstyle dus een makkelijke keuze..
Hardtraxx is een community voor Hardtrance, Hardstyle en Hardcore. Dit algemene gedeelte staat voor alle drie die stijlen dus ook Hardtrance kan hier gepost worden. Daarnaast is een beredenering om ergens niet op te stemmen omdat het geen Hardstyle is erg krom. Net alsof een Hardstyle remix altijd beter is. Misschien is het ook eens goed om naar de plaat te luisteren zonder in hokjes te denken en de plaat te beoordelen op de kwaliteit ipv de naam van het hokje..
Ik stem op de Yoji remix, omdat daar een heerlijke feeling in zit en de percussie ook geweldig is. De Walt remix is ook erg vet, dus 't was een lastige keuze.
Had het verkeerd gelezen, er stond hardstyle remixes tussen haakjes naast dus ik ging er per ongeluk vanuit dat het topic om hardstyle remixen ging. Had dus niet gezien dat dat slechts de naam van de EP was.
Dit verondersteld hebbende was niet stemmen helemaal niet krom
Als er iemand tegen hokjes denken is ben ik het.
OT (nu het toch geoorloofd is te stemmen) de yoji biomehanika remix maar meer omdat ik die van Walt waardeloos vindt. Het origineel is veruit het beste zoals hierboven vermeld.