Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2

Moet er een opsplitsing komen in het Liveset topic
Ja 82%  82%  [ 27 ]
Nee 18%  18%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 33
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 14:00 

Hardtraxxer

Vind het geen slecht idee alleen van de releases meteen bij de pro's horen vind ik persoonlijk een slechte meetlat. Ik bedoel het is tegenwoordig niet moeilijk om een release te krijgen dus dat zou moeten beteken dat mensen met een release (bij een beginnende label) meteen als staat tussen de namen als hhz etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 14:10 

Hardtraxx Addict

Project 141 schreef:
MacMichael schreef:
Daveytl schreef:
Als ik luister naar sets van Gangsterdwerg/ Pommer/ Nazale/ Clock Kid (wie ook nog geen releases heeft en dus ook nog valt onder de 'amateurs')/ etc. dan vind ik die sets vaak beter dan sets van de echte pro's.
Maar je hebt wel gelijk dat er veel meuk tussen staat bij het Livesets gedeelte. Maar als de tracklist mij niet aanstaat dan luister ik het gewoon sowieso niet, en als de tracklist wel leuk is en het mixwerk niet, dan reageer ik d'r even op en dan luister ik weer een nieuw setje :P

Klopt, maar dan is het toch handig om daar een apart gedeelte voor te maken?
Wanneer je op zoek bent naar setjes van de mensen die jij hier noemt kun je ze makkelijk daar vinden en wanneer je op zoek bent naar setjes van de pro's kun je ze in een ander subforum vinden. En je zou eventueel nog, zoals hier eerder is gezegd, DJ's die zich al hebben "bewezen" hier op het forum toegang kunnen geven tot een apart amateur setjes subforum.

Maar het grootste deel van het volk gaat dan alleen naar de 'Pro'-sectie, want zij denken 'de kutsets staan dus in het andere forumgedeelte'. En tussen die kutsets staan dan meer dan zat goede sets die het wel verdienen om gewoon door iedereen geluisterd te worden.

Ik denk eerlijk gezegd dat dat wel mee valt. Het is immers een redelijk hecht forum, als in dat iedereen elkaar kent hier (dat idee heb ik in ieder geval), dus mensen gaan echt wel regelmatig het subforum van 'amateur' setjes checken. Denk ik dan in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 14:14 

Hardtraxx Veteran

Nee, gaat denk ik niet gebeuren.
Net als dat (volgens mij) bijna niemand naar de eigen producties sectie kijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 17:40 

Hardtraxx Elite

Denk eerlijk gezegd dat een splitsing in het liveset gedeelte niet heel veel op gaat leveren. Levert alleen maar een flinke bak werk op voor de mods, aangezien de meeste zich er toch niet aan houden. Als je al ziet hoe t gaat met DJ corner/Producers Corner, en dan met name het plaatsen van tracks/sets etc in losse topics, dan denk ik niet dat een splitsing veel gaat opleveren. Wat zou kunnen is een soort van feesten archief oid, waar alleen bepaalde mods in kunnen posten.. Hier kunnen sets van feesten neergezet worden, en de rest van de setjes (thuis opgenomen, radio shows etc) blijft gewoon open. Ik zou het niet aan de users over laten, dat gaat geheid fout ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 17:53 

Hardtraxx Veteran

Davey bedankt voor je compliment! :D
Denk dat het een lastig verhaal gaat worden. Pro/amateur gaat niet perfect werken want te groot grijs gebied, al de poopskillz recordZ labels zorgen ervoor dat er toch nog wel veel meuk tussendoor glipt naar het pro-board. Al zal dat wel meevallen want de grootste shit in het liveset board komt daar niet vandaan maar meer van gasten die de 10 laatste releases aan elkaar plakken met audacity. Beter idee lijkt me gewoon een splitsing tussen cdj enerzijds en pc anderzijds. En dit eventueel gecombineerd, dus:

1. Artiestensets
2. Amateur-gear
3. Amateur-PC.

Met 3 opties hou je het nog redelijk overzichtelijk. De Fanboys die hier alleen komen om hws te downloaden luisteren toch geen amateursets dus het argument van project141 snijdt geen hout.

Verder lijkt het me erg zinvol om iedere user de mogelijkheid te bieden om setjes in je favorieten te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 18:16 

Hardtraxx Veteran

Je kunt ook alles bij elkaar laten en dan elk verschillend ding een kleurtje geven.
Amateur pc set = blauw, pro set = rood, amateur cdj set = geel o.i.d
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2012 22:29 

Hardtraxx Veteran

Dan zal ik nog altijd een gekleurd bolletje ervoor zetten ipv de hele titel. Anders word het zo'n onoverzichtelijke drukke zooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2012 12:33 

Hardtraxx Elite

Ideeen zat zie ik wel, ik denk ook niet dat de setjes van de "beginners" geen aandacht meer krijgen, persoonlijk vind ik het erg leuk om setjes te beoordelen van mensen die pas net begonnen zijn.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen