Delcone schreef:
Leuk topic man!
Hoelang werk je er al? ook het qlimax/hardbass main opgebouwd?
Euhm, wat is het. Anderhalf jaar nu ongeveer. En ja, 't Gelredome is de plek waar ik best vaak zit aangezien er zoveel concerten en feesten worden gegeven. Hardbass heb ik ook geholpen en bij Qlimax dit jaar hebben we het hoofd onder andere in elkaar gezet. Een groep kunstenaars had van allemaal plankjes hout de neus, de mond, de wenkbrauwen etc gemaakt, en wij moesten dat aan elkaar maken.
Almighty schreef:
Rent-All deed het licht en geluid toch? Heb daar nog stage gelopen
Volgens mij niet alles, maar heeft wel een groot aandeel in het verhuur daarvan ja?!
Dj Skitzo schreef:
zo hé, heb alles effe doorgelezen

leuk verhaal moet ik zeggen en ook zeer interressant en alles, vooral dat gedeelte van die vrachtwagens die op verhogingen aanleggen om dingen ingeladen te krijgen. dat hebben we ook bij de wehkamp

maare, had ik maar zo'n vakantie baantje

Zo'n vakantie baantje kun je zo krijgen als je wilt. Zeker in de zomer staan evenementen uitzendbureaus te springen om mensen die dit als zomerbaan willen hebben.
BongeR schreef:
Bij welk bedrijf werk je dan precies? Niet de Matrixx zelf neem ik aan?
Mij lijkt dit ook wel een vette bijbaan, eerst opbouwen en daarna feesten

(dan niet persé de metaalconstructie bouwen maar meer het geluid installeren, tenten opzetten, hekken klaarzetten etc)
Nee, idd niet bij de Matrixx, maar bij EasyatWork,
http://www.easyatwork.nl. Mocht je dit dus willen als bijbaan; het is gewoon kwestie van een evenementen uitzendbureau zoeken bij jou in de buurt!
HardstyLennert schreef:
Leuke baan !
Zou ik zelf ook wel willen doen !
Wel hard werken neem ik aan maar toch wel leuk zo'n stapje bij dragen op een feest !
Mooie foto's !
Nogmaals, als je het wilt doen is daar overal plaats voor
Hardstylez schreef:
Echt leuk topic, ik vind het leuk om eens te zien wat er nu echt achter de schermen gebeurd.
Ik zou het ook wel graag eens doen zo helpen podia op te stellen, ...
Dezelfde reactie als hierboven
tomb schreef:
Vet vet vet

Ben vooral geïnteresseerd in licht en geluid eigenlijk. En de 'lichtbedrijven' en 'geluidsbedrijven', dat heet gewoon Rentall

die hebben toch alles.
Die hebben bij alles ja
maarten1410 schreef:
Vette shit hoor om het zo eens te zien, zelf een half jaartje stage gelopen bij een licht & geluidsbedrijf maar dat was toch op een iets kleine schaal

Wat is nou leuker, op- afbouwen?
Euhm, bij opbouwen zit je altijd gebonden aan een schema, ben je afhankelijk van hetgeen wat er logistiek aanwezig is en zit je met een tijdsdruk, en moet je logisch te werk gaan. Bij afbouwen heb je dat allemaal en is het vooral meer fysiek werk wat er te pas komt. Of een bepaalde opbergbak aanwezig is of niet, je pleurt het metaal toch wel naar beneden.
Maar goed, geef mij maar opbouwen, dan spelen er meer dingen mee, dan komt techniek nog een beetje van te pas waardoor je meer leert en dan bouw je ook echt naar iets toe.
Markos schreef:
Heb zelf ook enkele keren gewerkt op een festival.
Heb daar mee geholpen met de afbouw en dat is echt geweldig wat je dan allemaal vind.
Geld, drugs, brillen je vindt het allemaal.
Ja bij dancefeesten ja. Maar als je kijkt na het eind van de EO jongerendag dan vind je allemaal manderijnenschillen en roosvicepakjes