Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 04:29 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
tomb schreef:
Voor lasers huurt met altijd zo'n apart bedrijf in, Laser Image volgens mij.

Nop, Mirage ;)

Zowel Laser Image als Mirage leveren het meerendeel van de lasers ;)

Vette shit hoor om het zo eens te zien, zelf een half jaartje stage gelopen bij een licht & geluidsbedrijf maar dat was toch op een iets kleine schaal :P Wat is nou leuker, op- afbouwen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 08:56 

Hardtraxx Elite

Heb zelf ook enkele keren gewerkt op een festival.

Heb daar mee geholpen met de afbouw en dat is echt geweldig wat je dan allemaal vind.

Geld, drugs, brillen je vindt het allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 09:20 

Donateur

Goed bezig! Leuk om eens te zien / lezen!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 11:04 

Donateur

Delcone schreef:
Leuk topic man!
Hoelang werk je er al? ook het qlimax/hardbass main opgebouwd?

Euhm, wat is het. Anderhalf jaar nu ongeveer. En ja, 't Gelredome is de plek waar ik best vaak zit aangezien er zoveel concerten en feesten worden gegeven. Hardbass heb ik ook geholpen en bij Qlimax dit jaar hebben we het hoofd onder andere in elkaar gezet. Een groep kunstenaars had van allemaal plankjes hout de neus, de mond, de wenkbrauwen etc gemaakt, en wij moesten dat aan elkaar maken.

Almighty schreef:
Rent-All deed het licht en geluid toch? Heb daar nog stage gelopen

Volgens mij niet alles, maar heeft wel een groot aandeel in het verhuur daarvan ja?!

Dj Skitzo schreef:
zo hé, heb alles effe doorgelezen :D
leuk verhaal moet ik zeggen en ook zeer interressant en alles, vooral dat gedeelte van die vrachtwagens die op verhogingen aanleggen om dingen ingeladen te krijgen. dat hebben we ook bij de wehkamp :P
maare, had ik maar zo'n vakantie baantje :thumbsup:

Zo'n vakantie baantje kun je zo krijgen als je wilt. Zeker in de zomer staan evenementen uitzendbureaus te springen om mensen die dit als zomerbaan willen hebben.

BongeR schreef:
Bij welk bedrijf werk je dan precies? Niet de Matrixx zelf neem ik aan?
Mij lijkt dit ook wel een vette bijbaan, eerst opbouwen en daarna feesten :D (dan niet persé de metaalconstructie bouwen maar meer het geluid installeren, tenten opzetten, hekken klaarzetten etc)

Nee, idd niet bij de Matrixx, maar bij EasyatWork, http://www.easyatwork.nl. Mocht je dit dus willen als bijbaan; het is gewoon kwestie van een evenementen uitzendbureau zoeken bij jou in de buurt!

HardstyLennert schreef:
Leuke baan !
Zou ik zelf ook wel willen doen !
Wel hard werken neem ik aan maar toch wel leuk zo'n stapje bij dragen op een feest !
Mooie foto's !

Nogmaals, als je het wilt doen is daar overal plaats voor ;)

Hardstylez schreef:
Echt leuk topic, ik vind het leuk om eens te zien wat er nu echt achter de schermen gebeurd.
Ik zou het ook wel graag eens doen zo helpen podia op te stellen, ...

Dezelfde reactie als hierboven ;)

tomb schreef:
Vet vet vet :) Ben vooral geïnteresseerd in licht en geluid eigenlijk. En de 'lichtbedrijven' en 'geluidsbedrijven', dat heet gewoon Rentall :P die hebben toch alles.

Die hebben bij alles ja :)

maarten1410 schreef:
Vette shit hoor om het zo eens te zien, zelf een half jaartje stage gelopen bij een licht & geluidsbedrijf maar dat was toch op een iets kleine schaal :P Wat is nou leuker, op- afbouwen?

Euhm, bij opbouwen zit je altijd gebonden aan een schema, ben je afhankelijk van hetgeen wat er logistiek aanwezig is en zit je met een tijdsdruk, en moet je logisch te werk gaan. Bij afbouwen heb je dat allemaal en is het vooral meer fysiek werk wat er te pas komt. Of een bepaalde opbergbak aanwezig is of niet, je pleurt het metaal toch wel naar beneden.
Maar goed, geef mij maar opbouwen, dan spelen er meer dingen mee, dan komt techniek nog een beetje van te pas waardoor je meer leert en dan bouw je ook echt naar iets toe.

Markos schreef:
Heb daar mee geholpen met de afbouw en dat is echt geweldig wat je dan allemaal vind.

Ja bij dancefeesten ja. Maar als je kijkt na het eind van de EO jongerendag dan vind je allemaal manderijnenschillen en roosvicepakjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 16:52 

Hardtraxxer

Ik werk ook voor Rent-all vaak in vakanties of vrije dagen, zijn er mensen die ook voor Rent-all werken of die worden ingehuurd?
Je kan vaak bij verschillende uitzend bureau's terecht voor werk in de evenementen en entertainment branche maar je zal niet gelijk het leukste werk krijgen.
Als je net begint kan je vaak laden/lossen, kabels sjouwen of andere rot klusjes op knappen ;)
Ik kom nu al een aantal jaar bij Rent-all en dan zie je leuke klusjes voorbij komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 16:55 

Ik kon Moving Heads schoonblazen met de compressor toen de lading van André Rieu uit Australie binnenkwam :yawn:
Nooit zoveel macs bij elkaar gezien :')
Kom je uit de buurt dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 17:14 

Hardtraxxer

Tja dan heb je het ook wel over een klus, ik werk vooral in het magazijn zelf. En heb toen voor het concert in Toronto veel geladen dat was pas gekke werk!
Werk je er nu nog wel eens dan of was het allemaal via school/stage?

Ik kom vlak uit de buurt ja;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 17:17 

Jup stage, mijn school zat helemaal achterin de loods :P Ooo haha oke in het Magazijn, dan ken je André en Mathieu wel :P Dorpsgenoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 18:06 

Hardtraxx Veteran

Kijkje achter de schermen. Altijd leuk om te zien! Leuk dat je dit deelt! (Mag wel toch?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 18:18 

Hardtraxx Veteran

Gaaf,, als ze zo'n uitzendbureau in tilburg en omstreken hadden zou ik ook is zeker gaan kijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 19:16 

Hardtraxxer

Ja ik ken ze wel uit het magazijn, in augustus kom ik er al weer 3 jaar.
Volgens mij kunnen we met een aantal mensen van dit forum zo zelf een feestje organiseren :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2010 21:52 

Nog niet eens zo'n gek idee :P Kan wel leuk showtje programeren haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2010 21:44 

Hardtraxxer

Altijd leuk een kijkje achter de schermen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 01:17 

Hardtraxx Elite

Leuk stukje, zon kijk achter de schermen laat maar zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2010 11:16 

Donateur

Markos schreef:

Haha ja snap ik! , ik raak ook altijd alles kwijt op die feesten! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 15:43 

Donateur

En zo was Qlimax al maandag 29 November om 19.25 compleet afgebouwd! ;) Hier nog een paar feauteaus!

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 16:00 

Donateur

nog wel een beste bende op de grond :lol: je zou maar schoonmaker zijn :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 16:05 

Donateur

roberttt schreef:

geloof me, dan ben je zo klaar! Daar zijn namelijk van die enorme veegwagens voor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 16:07 

Hardtraxx Veteran

Milán schreef:
roberttt schreef:

geloof me, dan ben je zo klaar! Daar zijn namelijk van die enorme veegwagens voor ;)

Nee man, leuk voor taakstraffen. :P
"Hier heb je een tandenborstel, veeg maar aan." :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2010 16:18 

Donateur

Nou voor de wc's dan :P bijv op festivals, als al die krengen overstroomd zijn :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

Dit moest ik hier echt ff posten:

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:06 

Hardtraxxer

Nice dat ze ook nog stukje van het feest lieten zien, kreeg er wel bijna epilepsie aanval van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:27 

Milán schreef:
En zo was Qlimax al maandag 29 November om 19.25 compleet afgebouwd! ;) Hier nog een paar feauteaus!

schraalste stage evah
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 10:49 

KSwoosh schreef:
Milán schreef:

schraalste stage evah

en hoe gek... vond die van 2006 (qlimax) de vetste en dikste stage oooiit..!! :love:
en die van 2010 echt het lelijkste :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 21:01 

Hardtraxxer

Heb je voor zo'n dingen echt helemaal geen ervaring/opleidingen nodig? Op de site staan meestal wel een paar dingen die aangeraden zijn, maar meestal aangeduid als niet noodzakelijk
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen