wrote:Heb werkelijk waar geen idee waar mijn gebruikersnaam vandaan komt.
El Mare = Zee in het Spaans, Mares is mijn achternaam (Los) Mares = zeeën, vandaar.
wrote:Heb werkelijk waar geen idee waar mijn gebruikersnaam vandaan komt.
Had ik ook met mn kleine edit van Art Of Yellow (Zie View on YouTubewrote:-edit- WTF, zoek net even naar maarten1410 op Google, kom ik hier bij uit: View on YouTube Wie heeft dat er dan op gezet?
-edit2- Ah, en iemand heeft em ook op Zippyshare gezet...
Moet er wel om lachenwrote:Mijne is gewoon gebrek aan inspiratie, gewoon me voornaam en simpel me geboortejaar er voor en er achter geplakt. Echt spuuglelijk achteraf gezien maarja, geen zin om hem te veranderen.
Wilde me een keer aanmelden hier, dacht na over m'n naam, keek omhoog richting de daken, zag dakpannen. De rest is geschiedenis.wrote:Waar komt jouw naam vandaan, dan?wrote:
heldwrote:
Mijne bij mn ouderswrote:Heb werkelijk waar geen idee waar mijn gebruikersnaam vandaan komt.
Ha! Inderdaad! Zelfde gast ook hahawrote:Had ik ook met mn kleine edit van Art Of Yellow (Zie View on YouTubewrote:-edit- WTF, zoek net even naar maarten1410 op Google, kom ik hier bij uit: View on YouTube Wie heeft dat er dan op gezet?
-edit2- Ah, en iemand heeft em ook op Zippyshare gezet...
En hier zijn edit van mijn editView on YouTube
wrote:Bacchus is de Griekse god van de dronkenschap en de roes. Past goed bij mij dus vandaar deze naam!
Bacchus houwe KUTwrote:wrote:Bacchus is de Griekse god van de dronkenschap en de roes. Past goed bij mij dus vandaar deze naam!