Whahahaha 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote:En nu ben je 13? Stankert![]()
haha, nee 16
het is ook echt een achterlijk verhaal
Nee hoor, valt meewrote:wrote:En nu ben je 13? Stankert![]()
haha, nee 16![]()
het is ook echt een achterlijk verhaal
van de film italian job. die hacker.
alleen daar schrijven ze het met een P en ik met een B
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
wrote:van de film italian job. die hacker.
Ik maakte de nickname flevoboys eerst voor de gein aan, ik had niet verwacht dat ik zo vaak op HT zou zitten.
Naam komt van voetbalclub Flevo Boys. Op overige social media gebruik ik de naam Domo
.
Naam komt van voetbalclub Flevo Boys. Op overige social media gebruik ik de naam Domo
Last edited by flevoboys on 21 Oct 2011 19:39, edited 1 time in total.
Daveytl:
Davey + afkorting van mijn achternaam (te Loo) er achter.
Dus géén tracklist
Davey + afkorting van mijn achternaam (te Loo) er achter.
Dus géén tracklist
Orgineelwrote:ik stotter dus vandaar 3x een t
Wootum (en vetakkum) is de bijnaam van onze familie, zou niet eens weten wie het verzonnen heeft
. Heet van Stokkum van achteren, stok, hout, wood -> wootum.
Jewrote:Wootum (en vetakkum) is de bijnaam van onze familie, zou niet eens weten wie het verzonnen heeft. Heet van Stokkum van achteren, stok, hout, wood -> wootum.
Hoe beeld jij jouw naam altijd uit dan als je onverstaanbaar bent?wrote:Wootum (en vetakkum) is de bijnaam van onze familie, zou niet eens weten wie het verzonnen heeft. Heet van Stokkum van achteren, stok, hout, wood -> wootum.
Pff zeg ik nie! Dat jij dat niet snapte zeg. Was kei duidelijk uitgelegd.wrote:Hoe beeld jij jouw naam altijd uit dan als je onverstaanbaar bent?wrote:Wootum (en vetakkum) is de bijnaam van onze familie, zou niet eens weten wie het verzonnen heeft. Heet van Stokkum van achteren, stok, hout, wood -> wootum.
Achternaam jwz
En tevens ook een roepnaam voor veel mensen 
Jouw nickname stamt toch af van het werkwoord 'pommeren'wrote:Achternaam jwzEn tevens ook een roepnaam voor veel mensen
het werkwoord 'pommeren' stamt eerder af van zijn nickname!wrote:Jouw nickname stamt toch af van het werkwoord 'pommeren'wrote:Achternaam jwzEn tevens ook een roepnaam voor veel mensen
?
wrote:het werkwoord 'pommeren' stamt eerder af van zijn nickname!wrote:Jouw nickname stamt toch af van het werkwoord 'pommeren'wrote:Achternaam jwzEn tevens ook een roepnaam voor veel mensen
?
Patrick + verkleinwoord + 1e letter achternaam = Patrickjeb 
Maarten + geboortedatum = maarten1410
Altijd al geweest sinds ik op de interwebs zit dus 9 van de10 maarten1410 accounts zijn van mij
-edit- WTF, zoek net even naar maarten1410 op Google, kom ik hier bij uit: View on YouTube Wie heeft dat er dan op gezet?
-edit2- Ah, en iemand heeft em ook op Zippyshare gezet...
Altijd al geweest sinds ik op de interwebs zit dus 9 van de10 maarten1410 accounts zijn van mij
-edit- WTF, zoek net even naar maarten1410 op Google, kom ik hier bij uit: View on YouTube Wie heeft dat er dan op gezet?
-edit2- Ah, en iemand heeft em ook op Zippyshare gezet...
-
A
Waar komt jouw naam vandaan, dan?wrote:
Pete. , komt van m'n naam : Peter. Me vrienden noemen me Pete .
Heb werkelijk waar geen idee waar mijn gebruikersnaam vandaan komt.
Muzieksmaak + Naam = hardcoresjors
eigenlijk heb ik deze gepakt omdat mijn youtubeaccount hardcoresjors heette, en die heb ik een jaar of 3 geleden aangemaakt toen ik inspiratieloos was, toen ik dit account aanmaakte had ik niet echt het idee dat ik actief werd, maar het is aardig gezellig hier!
eigenlijk heb ik deze gepakt omdat mijn youtubeaccount hardcoresjors heette, en die heb ik een jaar of 3 geleden aangemaakt toen ik inspiratieloos was, toen ik dit account aanmaakte had ik niet echt het idee dat ik actief werd, maar het is aardig gezellig hier!