dat is...niet echt bepaald 'early'wrote:ik luister beiden wel,wrote:Het gaat niet zozeer om de benamingen maar waarom de styl veranderd, en of dat positief of negatief is.wrote:Laat het gewoon Hardstyle noemen, waarom al die andere benamingen ?
Ik luister persoonlijk liever naar de modernere hardstyle dan naar de early achtige
Noisecontrollers - In the Marine![]()
is bijvoorbeeld 1 die ik echt lekker vind
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
ik zat net trouwens te denken, als we nu alle verschillende zooi anders gaan noemen, dan krijg je allemaal van die sub-genres, en dat is fucking irritant.
Hardstyle = Hardstyle, maar gaat gewoon met z'n tijd mee.
De oudere hardstyle zoals hardheadz etc. is gewoon oldskool-hardstyle of hoe het ook word genoemd.
maar de hardstyle van NU = gewoon Hardstyle.
zo denk ik er dan over, wiew
De oudere hardstyle zoals hardheadz etc. is gewoon oldskool-hardstyle of hoe het ook word genoemd.
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Gewoon alles wat op hardstyle is , dus ook de vroegere hardstyle , en die van nu gewoon Hardstyle blijven noemen.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
zo zie ik het ook,wrote:ik zat net trouwens te denken, als we nu alle verschillende zooi anders gaan noemen, dan krijg je allemaal van die sub-genres, en dat is fucking irritant.
Ik krijg me toch opeens een idee!
Laten we Nu-Trance, Nu-Hardcore en Nu-House introduceren!
Nee dat hele NU gedoe is bullshit vind ik.
Nu-hardcore is een term die in de periode na 2000 wel gebruikt werd. In de house en trance worden de termen nu-school en nubreed gebruikt. Je bent die dingen dus belachelijk aan het maken, maar ze bestaanwrote:Ik krijg me toch opeens een idee!
Geen meervoud gebruiken als slechts 1 term letterlijk gebruikt werdwrote:Nu-hardcore is een term die in de periode na 2000 wel gebruikt werd. In de house en trance worden de termen nu-school en nubreed gebruikt. Je bent die dingen dus belachelijk aan het maken, maar ze bestaanwrote:Ik krijg me toch opeens een idee!
Nee dat hele NU gedoe is bullshit vind ik..
Je hebt het over nu-gedoe, nouja, nu-school en nubreed vind ik wel nu-gedoewrote:Geen meervoud gebruiken als slechts 1 term letterlijk gebruikt werdwrote:Nu-hardcore is een term die in de periode na 2000 wel gebruikt werd. In de house en trance worden de termen nu-school en nubreed gebruikt. Je bent die dingen dus belachelijk aan het maken, maar ze bestaanwrote:Ik krijg me toch opeens een idee!
Nee dat hele NU gedoe is bullshit vind ik..
. Het zou anders zijn als ik de woorden nu-school en nubreed gebruikte.