DJ Adaro- Hit you with that bang Shit!
Hele goede track, maar hoor vrijwel niemand er over
is nog niet eens uit toch, niet zo gek dan ookl.wrote:DJ Adaro- Hit you with that bang Shit!
Is inderdaad hele dikke track, maar volgens mij hoor je er nog bijna niemand over omdat hij nog niet released is, kwam ook maar achter deze track door Ran-D zijn set @ The magic showwrote:DJ Adaro- Hit you with that bang Shit!
Ik heb hem volgens mij al 2 keer live gehoord (Sowieso 1x @ Dieka) en hij was live ook genieten!wrote:Is inderdaad hele dikke track, maar volgens mij hoor je er nog bijna niemand over omdat hij nog niet released is, kwam ook maar achter deze track door Ran-D zijn set @ The magic showwrote:DJ Adaro- Hit you with that bang Shit!
Kan ik goed geloven, die moet ik ook maar eens snel Live gaan horenwrote:Ik heb hem volgens mij al 2 keer live gehoord (Sowieso 1x @ Dieka) en hij was live ook genieten!wrote:Is inderdaad hele dikke track, maar volgens mij hoor je er nog bijna niemand over omdat hij nog niet released is, kwam ook maar achter deze track door Ran-D zijn set @ The magic showwrote:DJ Adaro- Hit you with that bang Shit!
Maar wist niet dat ie eigenlijk maar in 1 setje zit, dacht dat er al wel meer setjes waren met die track.
Nee... niet gewoon.. Álles van Zatox is overhyped.wrote:Zatox - The Noisemaker
wrote:Hardatyle Mafia - Boom & Blaast
Jah alles behalve Noisemakerwrote:Nee... niet gewoon.. Álles van Zatox is overhyped.wrote:Zatox - The Noisemaker
Atmozfears ft The Vision - Virtual Realitywrote:Atmozfears & Humanoise - The Unreal
wrote:Alles van de meesters Wasted Penguinz
Duidelijke taal.wrote:wrote:Alles van de meesters Wasted Penguinz
lolik zou je post editen voor je massive discussies start hierow
![]()
hoewel ze idd wel redelijk ondergewaardeerd worden, maar dat is deels ook hun eigen schuld en deels een beetje de vooroordelen die mensen al klaar hebben liggen.
Een bot.wrote:kan niet anders dat die emre een trolaccount is.

Hij is het gewoon.wrote:2 druppels water zelfs.
Ook al? Vind hem eigenlijk aardig lekker klinken!wrote:Atmozfears & Humanoise - The Unreal