Jawel.wrote: Jah alles behalve Noisemaker
je kan niet zeggen dat die erg gewaardeerd wordt
Die helemaal niet. Dat is zeker jammer want live klapt deze erg hard!!wrote:Storm nog minder
Jawel.wrote: Jah alles behalve Noisemaker
je kan niet zeggen dat die erg gewaardeerd wordt
Die helemaal niet. Dat is zeker jammer want live klapt deze erg hard!!wrote:Storm nog minder
Zelfde met Freakout.wrote:Alphaverb - B-leaf
heel erg ondergewaardeerd, ook erg jammer want die plaat zit zeker goed in elkaar
wrote:Zelfde met Freakout.wrote:Alphaverb - B-leaf
heel erg ondergewaardeerd, ook erg jammer want die plaat zit zeker goed in elkaar
idd...persoonlijk vind ik Frightnight nog iets beter maar zie ik ook niet vaak in mixjeswrote:Ran-D & Alpha Twins - Frightnight/Say Yeah ook wel een beetje
vooral say yeah is echt
wrote:Carnifex - One Day
Als die synth veranderd in de climax, heel vaag, maar zooooooo dik! Zeker ondergewaardeerd.
eigenlijk die hele vinyl van B-leaf is wel ondergewaardeerdwrote:Zelfde met Freakout.wrote:Alphaverb - B-leaf
Ik vind Forever Hard van die release wel beter, maar idd ondergewaardeerd, net zoals forever hard overigens.wrote:Carnifex - One Day
Als die synth veranderd in de climax, heel vaag, maar zooooooo dik! Zeker ondergewaardeerd.
Khad em er laatst nog inwrote:idd...persoonlijk vind ik Frightnight nog iets beter maar zie ik ook niet vaak in mixjeswrote:Ran-D & Alpha Twins - Frightnight/Say Yeah ook wel een beetje
vooral say yeah is echt
avio heeft daar ook maar 3 tracks op gereleasedwrote:Bijna al die releases op Bazz Implant Records van AVIO zijn ondergewaardeerd.
Klopt in onze set:p..maar over algemeen zie je die niet vaakwrote:Khad em er laatst nog inwrote:idd...persoonlijk vind ik Frightnight nog iets beter maar zie ik ook niet vaak in mixjeswrote:Ran-D & Alpha Twins - Frightnight/Say Yeah ook wel een beetje
vooral say yeah is echt![]()
Say Yeah ook overigens haha
Zeg je over een track die in het jaar top 10 staat van fear fmwrote:Tatanka - Tokyo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En terecht dat die niet ondergewadeerd iswrote:Zeg je over een track die in het jaar top 10 staat van fear fmwrote:Tatanka - Tokyo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noem ik niet gauw ondergewaardeerd
Zany album moet inderdaad vaker gedraaid worden. Tracks als Animated Audio, RazR, Vision passen nu nog steeds prima in een harder setjewrote:de oudere Zany tracks.. hoor ze echt nooit voorbijkomen
Vision, wat een walgelijk nummer is dat zeg. Laten ze Symphonic Feedback maar weer draaien.wrote:Zany album moet inderdaad vaker gedraaid worden. Tracks als Animated Audio, RazR, Vision passen nu nog steeds prima in een harder setjewrote:de oudere Zany tracks.. hoor ze echt nooit voorbijkomen.
Zo heerlijk toen die voorbij kwam op Fusionwrote: Laten ze Symphonic Feedback maar weer draaien.