Dat nummer heb ik als ringtonewrote:Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm![]()
Sowieso is heel veel van Crypsis eigenlijk ondergewaardeerd. Als DJ/producer wordt hij wel erg gewaardeerd, maar toch worden er maar weinig tracks door andere DJs gedraaid en heeft men t toch weinig over hoe geweldig al die tracks van 'm wel niet zijn.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Statement of Intent heeft ook alleen maar goeie nummers.
Voor mij persoonijk een beter album dan die van The Pitcher.
Sinds de schoolreis naar Rome ben ik helemaal gek van Crypsis
Voor mij persoonijk een beter album dan die van The Pitcher.
Sinds de schoolreis naar Rome ben ik helemaal gek van Crypsis
Mee eens. Net als Chaser, ook eenwrote:Crypsis & Chain Reaction - Before The Storm![]()
Sowieso is heel veel van Crypsis eigenlijk ondergewaardeerd. Als DJ/producer wordt hij wel erg gewaardeerd, maar toch worden er maar weinig tracks door andere DJs gedraaid en heeft men t toch weinig over hoe geweldig al die tracks van 'm wel niet zijn.
-
UHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2010
- last seen Nov 2013
alle activator tracks. wat een held is dat
.
-
A
Tommy Impakt vs Andy Zeta - Immagination (Vamper Remix)

Inderdaad een hele lekkere trackwrote:Tommy Impakt vs Andy Zeta - Immagination (Vamper Remix)
-
RHardtraxxer
- 99 posts member since 2009
- last seen Apr 2014
Discorecord.
en trok laatst Shout Out [Donkey Rollers] uit de ouwe doos, maar woooooow
en trok laatst Shout Out [Donkey Rollers] uit de ouwe doos, maar woooooow
Donkeyrollers - Chopper/Evil/Ruff/Atrocity

Die is nog niet eens uit.wrote:Discorecord.
-
D
B-front - Resimulated
zie en hoor je ook niet vaak terwijl het een dikke track is
zie en hoor je ook niet vaak terwijl het een dikke track is
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
kan die nog wel ondergewaardeerd zijnwrote:Die is nog niet eens uit.wrote:Discorecord.
Niet echt. Hij is juist al een aantal keer gedraaid terwijl die nog niet eens uit is, dus ongewaardeerd is onzin.wrote:kan die nog wel ondergewaardeerd zijnwrote:Die is nog niet eens uit.wrote:Discorecord.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ondergewaardeerd heeft niks te maken met mensen die hem draaien, ook hoe mensen er tegen aan kijken. Staat los van hoe vaak mensen hem draaien etc.
Hoe kunnen mensen er nu al negatief tegen aan kijken, hij is nog niet eens uit.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
previews, youtube... joe live under steen?wrote:Hoe kunnen mensen er nu al negatief tegen aan kijken, hij is nog niet eens uit.
Pfff dit gaat echt nergens heen. Die previews ken ik ook wel, maar vaak worden tracks toch net iets bekender als ze eenmaal gereleased zijn. Helemaal bij mensen die het wereldje niet echt volgen zoals wij. Hij kan bijna nog niet ondergewaardeerd zijn aangezien hij nog nauwelijks bekend is.
onder Gedust, de stof moet er echt af, heerlijke track!wrote:Dust in your eyes is ook een ondergesneeuwde track
Die is zeker niet ondergewaardeerd!!! Hoor hem regelmatig voorbij komen en blijft een heerlijke track
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ken verschillende mensen op t forum die er lovend over zijn (waaronder ik zelf), vind die zeker niet ondergewaardeerd. Alleen zou ik m wel graag eens hard live willen horen op hardbass ofzo
Precies,geef deze track een klein beetje tijd aub.wrote:Hoe kunnen mensen er nu al negatief tegen aan kijken, hij is nog niet eens uit.
-
S
Alphaverb - Freakout