Wieeeeeeeewuuuuuuuuu? Zoiets?wrote:zit één echt uber briljante sound in, je weet vast wel welke ik bedoelwrote:The Beholder meets Zany - Psychadelic Drops
Tenminste dat geluidje elke laatste 2 tellen van een stukje.
Wieeeeeeeewuuuuuuuuu? Zoiets?wrote:zit één echt uber briljante sound in, je weet vast wel welke ik bedoelwrote:The Beholder meets Zany - Psychadelic Drops
Ja die vind ik ook dik, vrijwel nooit in setjes terug gezien idd..wrote:Bass Modulators - The Strongest
Een van de betere euforische tracks van 2010 voor mij, maar ik zie hem bijna nooit in setjes zitten
die 2e climax is zoooo gruwelijk duister en hardwrote:Degos & Re-Done - Evolve![]()
niet zozeer op dit forum maar ik heb em bijv nog nooit live gehoord
eigenlijk die hele release
we bedoelen denk ik wel tzelfde maar alsnog voor duidelijkheid die op 1:34wrote:Wieeeeeeeewuuuuuuuuu? Zoiets?wrote:zit één echt uber briljante sound in, je weet vast wel welke ik bedoelwrote:The Beholder meets Zany - Psychadelic Drops
Tenminste dat geluidje elke laatste 2 tellen van een stukje.
draai em regelmatigwrote:Bass Modulators vs Zentiments - The Strongest
Een van de betere euforische tracks van 2010 voor mij, maar ik zie hem bijna nooit in setjes zitten
hele dikke plaat is dat iddwrote:The Beholder & Zany - Fear Reigns Today!![]()
plaat maar jammer dat die niet zovaak gedraaid word
Heel Bass Modulators wordt ondergewaardeerd vindt ikwrote:Ja die vind ik ook dik, vrijwel nooit in setjes terug gezien idd..wrote:Bass Modulators - The Strongest
wrote:Hardstyle Mafia - X-marks To Spot
2x...vind het wel jammer.wrote:wrote:Hardstyle Mafia - X-marks To SpotZoals het meeste spul van HM!
Ben ik met je eens, vind dat een erg goede plaat. Ook Recalled To Life vind ik goed te doen.wrote:Dutch Master - What Goes Around
Nummer van de nieuwe Dutch Master,
ook meteen het enige lekkere nummer van hem.
Climax in die plaat is echt geweldig, lekkere drive en zo!
Mee eens, die is echt leip! Toen ik hem net leerde kennen was ik er echt zwaar gehyped overwrote:Verder vind ik Crypsis & Kold Konexxion - Sonic Sabotage ook ondergewaardeerd, is echt een gruwelijke track.