Ja,hèwrote:Trance Generators - Do U Wanna Balloon (Original Mix)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
A-Lusion - Blue Fairy
Arboza & Solutio - Bonkers (zo ver ik weet wordt deze track alleen door deze heren en The I's gedraaid)
Bassdealer vs. The JVR - Schon Muziekske Denk / Spirit Of Sacrifice
Arboza & Solutio - Bonkers (zo ver ik weet wordt deze track alleen door deze heren en The I's gedraaid)
Bassdealer vs. The JVR - Schon Muziekske Denk / Spirit Of Sacrifice
Last edited by flevoboys on , edited 1 time in total.
-
A
Zany - Symphonic Feedback
-
D
A-lusion - No Regrets
die melodie en die tekst
die melodie en die tekst
Eens, Blue Fairy vooral.wrote:A-Lusion - Blue Fairy
Bassdealer vs. The JVR - Schon Muziekske Denk / Spirif Of Sacrifice
-
D
haha die zit ik nu te draaienwrote:Zany - Symphonic Feedback
Maly - The Person (Hardstyle Addicted Mix) 
-
S
Hardstyle Mafia (& Sasha F) - Heaven Above
The Prophet - Emergency Call (Defqon.1 Anthem 2005) < weet niet zeker over deze ondergewaardeerd is maar zou best wel eens gedraaid mogen worden
!
Wildstylez - The Moon
Zany & Dozer - Fruxaq
Wildstylez - The Moon
Zany & Dozer - Fruxaq
Vind Noisecontrollers- Sanctus ook wel ondergewaardeerd, hoor die noooit meer terwijl dat nummer echt gruwelijk vet is.
Ja die is vet jawrote:Vind Noisecontrollers- Sanctus ook wel ondergewaardeerd, hoor die noooit meer terwijl dat nummer echt gruwelijk vet is.
Sanctus opende ze mee op Thrillogy 
Oeh NICE! Wist wel dat Titan Sanctus als eerste nummer draaide bij Defqon.
idd das erg vet nummertje iddwrote:Ja die is vet jawrote:Vind Noisecontrollers- Sanctus ook wel ondergewaardeerd, hoor die noooit meer terwijl dat nummer echt gruwelijk vet is., ze mogen Samara
ook wel vaker gaan draaien.
Welke ik ook erg ondergewaardeerd vind, zijn:
Soundsnatcherz- Snatchz City(Vortex & Impakt remix)
Toneshifterz- In Darkness
Soundsnatcherz- Snatchz City(Vortex & Impakt remix)
Toneshifterz- In Darkness
-
D
JDX - Wan Taim
niet dat het een vette track maar wel ondergewaardeerd
De release versie heeft een verschrikkelijke break. In de originele versie die op black werd gedraait heeft ie echt een toffe break.wrote:JDX - Wan Taim
Dat dus! Die track is echt verneukt. Wan Taim was liefde op het 1e gezicht voor mijwrote:De release versie heeft een verschrikkelijke break. In de originele versie die op black werd gedraait heeft ie echt een toffe break.wrote:JDX - Wan Taim
-
M
Ach alsof die ineens 3x niks was toen die werd gereleased, was nog steeds een goede track.. vind 't een beetje overdreven.wrote:Dat dus! Die track is echt verneukt. Wan Taim was liefde op het 1e gezicht voor mijwrote:De release versie heeft een verschrikkelijke break. In de originele versie die op black werd gedraait heeft ie echt een toffe break.wrote:JDX - Wan Taim
niet dat het een vette track maar wel ondergewaardeerdMaar toen die release kwam
Ik kotste er van dat het veranderd was, en dat het mij niet hetzelfde gevoel gaf als daarvoor. Geen slechte track hoorAch alsof die ineens 3x niks was toen die werd gereleased, was nog steeds een goede track.. vind 't een beetje overdreven.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
ik vind In Da Baze van JDX vele malen beter en ook ondergewaardeerd btw
-
M
Ah oké, ja daar kan ik me wel in vinden maar dacht dat je de hele track gewoon uitkostewrote:Ik kotste er van dat het veranderd was, en dat het mij niet hetzelfde gevoel gaf als daarvoor. Geen slechte track hoorAch alsof die ineens 3x niks was toen die werd gereleased, was nog steeds een goede track.. vind 't een beetje overdreven.
Williams Syndrome - Redemption vindt ik ook ondergewaardeerd. Is echt een lekker nummer.