Ja precies, wou ik er eigenlijk nog bij zeggen.wrote:Alles van Williams Syndrome is ondergewaardeerd vind ikwrote:Williams Syndrome - Redemption vindt ik ook ondergewaardeerd. Is echt een lekker nummer.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
M
Ja inderdaad maar dat heeft denk ik gewoon te maken met dat die naam niet zo bekend is.wrote:Ja precies, wou ik er eigenlijk nog bij zeggen.wrote:Alles van Williams Syndrome is ondergewaardeerd vind ikwrote:Williams Syndrome - Redemption vindt ik ook ondergewaardeerd. Is echt een lekker nummer.
Tommy Impakt & Zeta- Immagination (Vamper Remix) 
Zo veel gevoel in die track
Zo veel gevoel in die track
The R3bels vind ik...ze mogen van mij veel meer geboekt worden...ze staan zelden ergens terwijl ze wel erg sterke producties hebben
-
M
Inderdaad!wrote:The R3bels vind ik...ze mogen van mij veel meer geboekt worden...ze staan zelden ergens terwijl ze wel erg sterke producties hebben
Ja klopt The R3bels - Straight to da beat 
Even gelijk zijn avatar stelenwrote:Ja klopt The R3bels - Straight to da beat
Maar inderdaad, Straight to da Beat, Temptation, Bionicle, allemaal recente knallers
-
THardtraxx Addict
- 1039 posts member since 2009
- last seen Dec 2025
Pattern 1wrote:Even gelijk zijn avatar stelenwrote:Ja klopt The R3bels - Straight to da beat?
Maar inderdaad, Straight to da Beat, Temptation, Bionicle, allemaal recente knallers
Ja idd, dat is ook eenwrote:Pattern 1wrote:Even gelijk zijn avatar stelenwrote:Ja klopt The R3bels - Straight to da beat?
Die midwrote:The R3bels - Bionicle
-
D
1 woord: HARDwrote:Die midwrote:The R3bels - Bionicle
2 woorden: NOG HARDERwrote:1 woord: HARDwrote:Die midwrote:The R3bels - Bionicle
-
D
vind zwz de Tracks van The R3bels ondergewaardeerd
je hoort ze alleen bij Zatox & The R3bels zelf
erg jammer want de Tracks zijn zeker dik
je hoort ze alleen bij Zatox & The R3bels zelf
erg jammer want de Tracks zijn zeker dik
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
platen van The Beholder 
ja die 2 solo platen uit t jaar 0 zeker.wrote:platen van The Beholder
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
wie heeft t over solo platen...wrote:ja die 2 solo platen uit t jaar 0 zeker.wrote:platen van The Beholder
Ik, omdat z'n platen met Zany niet ondergewaardeerd zijn en de Decibel anthems en andere early platen worden bijna altijd wel in een early openingsset van een feest gedraaid.wrote:wie heeft t over solo platen...wrote:ja die 2 solo platen uit t jaar 0 zeker.wrote:platen van The Beholder
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
vind t wel meevallenwrote:
Ik, omdat z'n platen met Zany niet ondergewaardeerd zijn en de Decibel anthems en andere early platen worden bijna altijd wel in een early openingsset van een feest gedraaid.
Annihliating, fear reigns today, to protect and serve etc. etc. hoor ik vrijwel nooit
maar hij krijgt ook gewoon niet de waardering van luisteraars, terwijl die dikke platen maakt
Welke oude platen worden er wel gedraaid dan..
Annihilating is een van de meest gedraaide oude platen...
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
kan zijn dat ik niet oplet, maar dat zijn gewoon platen die je gewoon in een raw set kunt draaien.wrote:Welke oude platen worden er wel gedraaid dan..
En daar thuis horen
Wat dacht je van Blog, die is helemaal ondergewaardeerdwrote:Even gelijk zijn avatar stelenwrote:Ja klopt The R3bels - Straight to da beat?
wel een erg lekkere track