vind ik Let Yourself Go nog erger ondergewaardeerd 
Ook idd maar vind Blog toch iets beter, en dus nog meer ondergewaardeerd hahawrote:vind ik Let Yourself Go nog erger ondergewaardeerd
Ook idd maar vind Blog toch iets beter, en dus nog meer ondergewaardeerd hahawrote:vind ik Let Yourself Go nog erger ondergewaardeerd
De hele E.P is ondergewaardeerd, je hoort er niks meer van terug, terwijl het 4 hele fijne, goede en sterke platen zijnwrote:Ook idd maar vind Blog toch iets beter, en dus nog meer ondergewaardeerd hahawrote:vind ik Let Yourself Go nog erger ondergewaardeerd
Ja inderdaad, hoor ze erg weinig terug wel jammer is echt een super dikke EP.wrote:De hele E.P is ondergewaardeerd, je hoort er niks meer van terug, terwijl het 4 hele fijne, goede en sterke platen zijnwrote:Ook idd maar vind Blog toch iets beter, en dus nog meer ondergewaardeerd hahawrote:vind ik Let Yourself Go nog erger ondergewaardeerd
Is best even heel vaak gedraaid volgens mij hoorwrote:Noisecontrollers - Venom (Wildstylez Remix)
is niet heel populair geworden hoewel ik t toch een hele zieke plaat vind
Ghostclasswrote:Ghostclass word door PP zelf ondergewaardeerd volgens mij, hoor em nooit meer...
toch een heerlijk nummer
Ran-D - Inner Childwrote:Ghostclasswrote:Ghostclass word door PP zelf ondergewaardeerd volgens mij, hoor em nooit meer...
toch een heerlijk nummer![]()
Ik wil gewoon echt net dit nummer hier neer gaan zetten.wrote:DBSTF - Shallow Planet, vind ik een van hun beste plaatjes en ik heb em nog maar 1 maal gezien, toen ze op black draaide 2 jaar geleden.
wrote:Innerchildhad ik vandaag nog geluisterd (Hardbass 2010 CD 1)
SOWIESOOO!wrote:Noisecontrollers - Night After Night & Hocus Pocus
ja maar wat het is met die tracks, die moet je echt live horen... Dan zijn het echt bazen, maar zo achter de computer klinkt het echt heel leeg allemaal...wrote:veel tracks van 2 Sidez...khoor ze alleen in hun eigen sets...terwijl er echt wel knallers tussen zitten