Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 145  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 14:57 

Artiest

Lyst schreef:
Ik had eigenlijk een hele tekst staan hier net, maar ik wilde eigenlijk al niet discussieren over het anthem zelf, gezien ik ver van tevoren al kon raden dat ik het niks vond, ook voordat uberhaupt bekend was dat brennan hem ging maken. Enige reden waarom ik de discussie aanging, is omdat jij de mensen aanvalt omdat ze kritiek hebben. Met dingen als complete onzin en ze hebben het niet eens geluisterd. Ik blijf bij die mening en als de mensen zich aangesproken voelen, mogen ze zichzelf verder verdedigen. Enige wat ik nog wel wil doen is zodra de midi uit is van dit anthem de eerste paar noten naast die van the power of the mind leggen en dan mag jij raden welke nu welke is :thumbup:

heb ik geen midi voor nodig binnen paar minuten heb ik de melo's voor me liggen en weet ik precies hoe ze eruit zien en ik heb gekeken
Ik zal je even de eerste bar geven van beide melo's:

POTM: D, D, ^D, ^C#, ^C#
Qlimax 2010: A, A, ^F, ^D#, ^D#

de dakjes betekenen dat die noten boven de eerste noot staan,
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 15:03 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het nog steeds niet gek dat je zo'n rare naam hebt, eerlijk waar :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 15:20 

Hardtraxxer

Piaaa schreef:
Ik vind het nog steeds niet gek dat je zo'n rare naam hebt, eerlijk waar :x

+38
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 16:43 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
POTM: D, D, ^D, ^C#, ^C#
Qlimax 2010: A, A, ^F, ^D#, ^D#

Wil niet per se veel zeggen. Ten eerste is het alleen de 1e bar, terwijl niemand beweert dat de melodieen exact hetzelfde zijn. Er zullen waarschijnlijk heel erg veel overeenkomsten zijn die verspreid over de bars liggen. Ten tweede, als je de melodie gewoon een klein beetje verhoogt dan staat er al iets anders. Ten derde, bij POTM ging het volgens mij niet zozeer om de melodie, maar geluidjes hier en daar in de opbouw geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:12 

Artiest

Lyst schreef:
Enige wat ik nog wel wil doen is zodra de midi uit is van dit anthem de eerste paar noten naast die van the power of the mind leggen en dan mag jij raden welke nu welke is :thumbup:

daar reageerde ik op, hij had t over melo POTM en die van brennan heart
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:33 

Aan het typen...

Daar zit toch overduidelijk overeenkomst in.. alleen het verschil tussen de eerste twee tonen en de rest is bij de een iets groter, voor de rest zijn ze ook nog in t zelfde tempo gespeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 18:43 

Hardtraxx Veteran

Activator - Kick my Brain, die intro ragt gewoon keihard door met hele harde kicks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 19:21 

Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 20:52 

Artiest

Lyst schreef:
Daar zit toch overduidelijk overeenkomst in.. alleen het verschil tussen de eerste twee tonen en de rest is bij de een iets groter, voor de rest zijn ze ook nog in t zelfde tempo gespeeld.

als je al op zulk soort dingen zegt dat melo's op elkaar lijken moet jij erg moe worden van elke track weer hetzelfde te zeggen... misschien is hardstyle niet meer de juiste muzieksoort voor jou xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:12 

Hardtraxx Veteran

*Mompelt iets over een eeuwige discussie*
:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:15 

Donateur

Daar gaat de discussie inderdaad weer. Aan de ene kant mensen die het gebrek aan creativiteit
van de laatste jaren zat zijn. Aan de andere kant de mensen die alles slikken en met
dit soort opmerkingen als hierboven komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:49 

Artiest

Mol schreef:
Daar gaat de discussie inderdaad weer. Aan de ene kant mensen die het gebrek aan creativiteit
van de laatste jaren zat zijn. Aan de andere kant de mensen die alles slikken en met

alles slikken?
Oordeel pas als je me kent vriend...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 21:52 

Hardtraxx Veteran

Vrienden kennen elkaar toch meestal wel? :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 22:22 

Donateur

Mol schreef:

alles slikken?

Het oordeel dat jij alles slikt is snel te stellen dat je een plaat als Qlimax Anthem 2010 geweldig vindt, terwijl dat een typische 13 in een dozijn onoriginele mainstream plaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2010 22:30 

Artiest

Teknizion schreef:
Mol schreef:

alles slikken?

Het oordeel dat jij alles slikt is snel te stellen dat je een plaat als Qlimax Anthem 2010 geweldig vindt, terwijl dat een typische 13 in een dozijn onoriginele mainstream plaat is.

je maakt van een mening een feit...
ik zei al je kunt niet oordelen als je me niet kent dus probeer dat dan ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 02:07 

De laatste 2 pagina's zijn erg vermakelijk, bedankt jongens :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 11:16 

Hardtraxx Addict

even oftopic,

kzou haast voorstellen om een topic te openen met de titel : "De eeuwige disscussie"
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 12:20 

jeone schreef:
even oftopic,

kzou haast voorstellen om een topic te openen met de titel : "De eeuwige disscussie"

goed idee :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 17:58 

Aan het typen...

.

Trouwens hoezo vind je deze plaat zo vet, terwijl brennan je voorheen nooit interesseerde. Dit is qua stijl echt niet anders dan zijn vorige platen. Of ga je nu ook al beweren dat dit een hele originele creatieve plaat is :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 18:34 

Artiest

Lyst schreef:
.

Trouwens hoezo vind je deze plaat zo vet, terwijl brennan je voorheen nooit interesseerde. Dit is qua stijl echt niet anders dan zijn vorige platen. Of ga je nu ook al beweren dat dit een hele originele creatieve plaat is :huh:

nou alleen omdat ik geen fan van m ben betekend niet dat ik deze niet vet kan vinden toch
ik bekijk muziek zo objectief mogelijk en toen ik deze plaat voor het eerst hoorde vond ik hem een heeeeeerlijke sfeer hebben, kippenvel. Eerlijk waar ik kreeg kippenvel, een vette melo en een dikke kick in de climax, de break vind ik simpelweg prachtig, ook al ben ik fan van het beuk materiaal.
Ik vind dit een prachtig anthem en brennan heart verbaasde mij net zoveel als ik jou verbaas erover :P
Ik vind hem qua sfeer 1 v.d. beste qlimax anthems die ik ken, veel beter dan vorig jaar, dus ik ben er heel optimistisch over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 18:59 

Bierkoning

tja ieder zn mening, weer ontopic?
kvind Noisecontrollers - Club Jumper wel een beetje ondergewaardeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:38 

Hardtraxx Veteran

Zany - The Great Zany Show :worship:
Niet heel ondergewaardeerd, maar krijgt toch niet helemaal de beoordeling die het verdiend. Zie hem graag vaker terug in setjes, track die extreem goed in elkaar zit. Komt wat mij betreft gewoon in de buurt van Psychedelic Trip, en dat is heel hoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 19:39 

Donateur

JP Hardstyle schreef:

Het is dan ook een kutnummer tbh :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 20:25 

Artiest

JP Hardstyle schreef:

+1
vind hem zelf wel fijn (zeker niet NC' beste) maar wel fijn, maar hoor m verder nooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2010 23:10 

Bierkoning

Mol schreef:
JP Hardstyle schreef:

Het is dan ook een kutnummer tbh :D

kijk ondergewardeerd :P
nog een:
The R3bels - Blog :loving:
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30 ... 145  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen